Acesta este Cupra Ateca facelift: sistem de direcție îmbunătățit și ecran central de 9.2 inch pentru SUV-ul de performanță cu 300 CP
Cupra Ateca facelift, SUV-ul de performanță pregătit de sub-brandul deținut de Seat, propune acum mici modificări exterioare, un ecran nou la interior, un volan restilizat și un sistem de direcție modificat.
Oficialii diviziei Cupra au publicat primele imagini și detalii referitoare la Cupra Ateca facelift. SUV-ul de performanță pregătit de sub-brandul deținut de Seat propune atât mici îmbunătățiri la nivel estetic, cât și o serie de noutăți la interior.
"Cu ajutorul lui Cupra Ateca am făcut o declarație clară în segmentul SUV-urilor de performanță, iar noua versiune vine să sublinieze și să întărească acest lucru"
Cupra Ateca facelift va fi echipat standard cu faruri full LED, cu o un spoiler frontal ușor restilizat și cu o grilă cu accesorii noi. Carcasele oglinzilor, barele pentru amararea portbagajului și rama grilei frontale sunt fabricate acum din aluminiu. Standard, SUV-ul de performanță va fi echipat cu un sistem de evacuare Akrapovič cu patru terminații și cu jante de 19 inch vopsite în două nuanțe.
La fel ca până acum, Cupra Ateca facelift va fi disponibil în șase nuanțe de caroserie: Energy Blue, Dark Camouflage, Velvet Red, Rhodium Grey, Reflex Silver și Nevada White.
Pentru interior, spaniolii au pregătit un volan nou care acum integrează atât butonul pentru pornirea/oprirea motorului, cât și un buton pentru selectarea modului de rulare (Normal, Sport, Cupra, Individual). Totodată, Cupra Ateca facelift va fi echipat standard cu scaune sport care vor putea fi comandate și în Alcantara.
Tot la interior, spaniolii au pregătit un ecran central nou cu o diagonală de 9.2 inch, iar sistemul de infotainment a fost echipat cu un asistent virtual care poate fi activat prin simpla rostire a cuvintelor "Hola Hola".
La fel ca până acum, Cupra Ateca facelift va fi echipat cu motorul pe benzină de 2.0 litri TSI care dezvoltă 300 de cai putere și 400 Nm. Resursele vor fi gestionate de o transmisie automată cu șapte trepte și de un sistem de tracțiune integrală 4Drive. Accelerația de la 0 la 100 km/h are loc în 4.9 secunde, iar viteza de top ajunge la 247 km/h.
Sistemul Adaptive Chassis Control (DCC) este disponibil standard, iar conform oficialilor Cupra, sistemul de direcție a fost îmbunătățit și oferă un feedback și mai bun.
fortoasa dar cam cutie pe afara si la interior chiar nasparlie de ce or mai face asta nu stiu cind au aia noua fermentor. oricum vad pe net oferte la 30 mii din 2019 pret nou 50 mii deci 20 mii paguba cit ai clipi asta e minune mare hipnoza cu marchetingu.