Viitorul Audi A6 va avea un design inspirat de conceptul Prologue și fi lansat în 2017
Viitoarea generație a modelului Audi A6 va fi lansat în 2017, iar designul este deja stabilit fiind inspirat de conceptul Audi Prologue. Același concept car va influența și designul viitoarelor modele Audi A8 și Audi A7.
Conform jurnaliștilor britanici de la publicația Autocar, noua generație a modelului Audi A6 va fi lansată în 2017. Informația a fost dezvăluită de către Marc Lichte, designerul-șef al mărcii germane. Acesta a mai spus că designul noului model este deja stabilit, fiind puternic influențat de către conceptul
Noul Audi A6 a fost desenat alături de viitorul A8, model ce va fi lansat în 2016, precum și de noul Audi A7 ce va sosi în 2017. Cele trei modele au fost desenate concomitent pentru ca fiecare să aibă propria personalitate.
Audi A6 va folosi a doua generație a platformei MLB, platformă ce va debuta pe noul Audi Q7, ce abia a fost dezvăluit publicului. În viitor această platformă tehnică va fi folosită pentru numeroase modele Audi începând cu Audi A5.
2017 va fi un an important pentru segmentul premium al clasei mari, alături de noul Audi A6 urmând a fi lansate și generații noi pentru Mercedes-Benz E-Klasse și BMW Seria 5.
Via worldcarfans; autocar
-
Andrei, duminică, 14.12.2014 22:22
Foarte frumos designul acestui Audi,are modele care pot evolua de la o generatie la alta. Ma bucur sa vad pe o limuzina A6 muchii atat de frumoase,se inspira putin din Lamborghini,binenteles mai moderat dar de apreciat.
-
inexorabil, duminică, 14.12.2014 23:02
Mda, nu mă surprinde acest “nou stil” interior, care este specific nu neapărat lui VAG, cât “trendului” global al lumii auto din viitorul apropiat: tehno-simplismo-utilitarismul, ancorat neabătut şi reverenţios în propria lui “estetică" (paradoxal, oarecum atractivă datorită modului---cultivat cu pedanterie profesională---de organizare practică, accesibilă oricărei categorii sociale, fenomen care pare a fi un fel de "facilitare planificată pentru percepția personală eficientă a complexității tehnologice, indiferent de bagajul intelectual propriu"). Iar arhitectura exterioară va plăti tribut formalismului paralelipipedic, fidel aceluiași scop prioritar economicos.
-
mda, duminică, 14.12.2014 23:50
vorbeste tata si pe intelesul omului de rand, ca nu toti stam cu dex-ul in fata :)))
-
vabis, luni, 15.12.2014 00:24
@inexorabil. Nu ai gresit forumul\meseria? @automarket. Unde e comentariul meu anterior? Am zis ceva gresit?
-
Andrei, luni, 15.12.2014 04:01
Inexorabil chiar asteptam sa mai lasi un comentariu pe site. Am si eu niste intrebari daca poti sa raspunzi:Ultimele trei carti citite/citesti filosofie? Din ce zona a tarii esti/daca traiesti in Romania binenteles? Trei modele preferate de la inceputurile automobilului? De ce faci comentarii atat de estetice? In ce domeniu lucrezi? Ce tara/natie consideri ca reprezinta absolutul in gandire si exprimare/daca ai asa ceva? Am inceput cu ultimele carti citite,inchei prin a te intreba trei autori preferati/daca ii ai? Cam atat as vrea sa te intreb daca si doresti sa raspunzi. Numai bine!
-
ABC, luni, 15.12.2014 12:09
"În viitor această platformă tehnică va fi folosită pentru numeroase modele Audi începând cu Audi A5." Si cu A4 cum ramane? Va trece pe MQB(motor transversal) sau am inteles eu ceva gresit?
-
Sam, luni, 15.12.2014 16:15
Inexorabil, deci pot sa jur ca esti decanul meu de la Stiinte si Litere. Aveti un stil identic de a va exprima.
-
inexorabil, luni, 15.12.2014 20:08
Sam, cine ştie, poate că eu sunt una şi aceeaşi persoană cu decanul de care pomeneşti :) Mă provoci la off-topic, Andrei. Eu vreau să mă cuminţesc şi uite cine nu mă lasă :) Mai întâi, trebuie să dezvălui modul cum percep eu fenomenul Audi. Evident, vreau să fiu una dintre conştiinţele trezitoare din universul auto, musai de pe poziţia “neutră” a pasionatului de rând (nici nu-mi permit altfel). Recunosc, faţa acestui concept (Prologue) este destul de…reuşită, chiar dacă Lamborghini şi-a pus amprenta în mod incontestabil. La prima vedere, îmi inspiră masculinitate feroce, de parcă Audi s-ar fi înarmat cu tupeu de muscle-car. De fapt, mi-ar plăcea ca “the four interlinked rings” să-şi recapete aureola…interbelică (şi să fie asociată cu cea a anilor ’80…supersportivul Quattro şi “intelectualul” V8 au însemnat nişte realizări teribile; mai ales în contact cu primul te simţi “într-un fel anume” – pur şi simplu este un bolid pe care, după o primă cursă, râvneşti să-l conduci întruna, chiar şi fără ţintă, iar zgomotul de inline-5 turbo nu-l poţi confunda nici dacă ai fi legat la ochi!), renunţând, totodată, la toate acele modele “de consum”, predestinate lui VW sau Skodei (acelea “mai mici” lui Seat): A6-A4-A3-A1. Ba nici nava-amiral n-aş vrea s-o mai văd produsă…Mai “grav” este că, după mintea mea “incorectă politic”, eu aş scutura bine Audi de praful numit…Diesel. Aş miza pe exclusivism sport şi atâta tot. La care “coca & piţi” n-ar mai avea acces atât de facil…Desigur, asemenea dorinţe trădează firea mea vârtos…romanţioasă. Până şi propria mea raţiune râde să leşine: cum să iasă banu’ grup aşa?! Tocmai berlinele ordinare (hai să admit că aş greşi plasând A8-ul printre ele!) îi asigură lui VAG grosul profitului. Acum şi de-a pururi... îţi voi răspunde la chestionar (pe alocuri, mai pe scurt) : --- Oldsmobile Curved Dash, Buick Bug, GMC Tanker; --- Ultimele trei cărţi citite: “Efectele televiziunii asupra minţii umane” (Virgiliu Gheorghe), “Globalizarea nimicului” (George Ritzer), “Înţelepciunea psihopaţilor” (Kevin Dutton). Dintre prozatori, întotdeauna au exercitat o fascinaţie nelimitată asupra mea Marin Preda, George Orwell şi Sven Hassel; --- Prefer scrierile apologetice “radicale” (ca să vezi că nimic nu este întâmplător: în urmă cu mulţi ani, am depistat, în spaţiul virtual, cel mai acid rechizitoriu teologic la adresa degenerării omului postmodern, care am intuit încă de atunci că va fi şters fără ezitare de către cerberii Fiarei, alias Poliţia internetului, ceea ce s-a şi petrecut, dar subsemnatul a fost prevăzător şi l-a salvat înainte să-l “cosească” slugile întunericului…ştii cum biciuieşte cugetul nostru acel text? eu m-am simţit ultimul nenorocit de pe lume după ce l-am parcurs prima dată); --- Am avut în liceu un profesor de filosofie care avea oroare să “predea” materia lui; de fapt, nici n-o califica drept disciplină, deşi, în realitate, filosofia se constituie ca un melanj interdisciplinar. Se străduia "doar" să ne determine să gândim cu proprii noştri “dovleci”, referitor la orice ipostază de viaţă care suscită atenţia comunităţii. Evident, n-avea cum să evite lucrările de control, aşa că ne recomanda să ignorăm manualul oficial, citatele celebre, concepţiile prestabilite sau formulele confirmate şi convenabile şi să scriem, în schimb, absolut orice ne trece prin minte legat de tema sugerată. “Scrieţi fără teamă orice credeţi de cuviinţă pe marginea subiectului, chiar dacă aţi avea impresia – de altfel, vă asigur din start că este complet greşită – că eu voi ştampila drept prostii ideile voastre personale. Vă voi puncta în primul rând pentru curaj, dezinvoltură şi originalitate, de-abia după aceea pentru pertinenţă, demonstrabilitate şi semnificaţie. Numai cine nu va scrie nimic nu va promova! Plus că voi interpreta gestul lui ca o jignire personală.” .Ei, ce zici? Oare s-ar mai găsi asemenea profesori prin şcolile de astăzi? --- De profesie, sunt chimist. Acum nu mai locuiesc în Bucureşti, ci mi-am găsit de lucru pe undeva prin apropiere (prefer să rămân discret cu localizarea mea, dacă nu te superi); --- Deşi mulţi de pe AM mă caracterizează drept grafoman (dacă nu mă incriminează expres, atunci cu siguranţă în gândul lor mă cred aşa, dar m-aş simţi mai confortabil să-mi zică “verde-n faţă”), eu nu mă consider a fi. Pe de altă parte, nu-mi place erudiţia! Să nu te surprindă…Aminteşte-ţi că Însuşi Fiul lui Dumnezeu i-a admonestat pe cei cu carte multă, chiar şi pe cei orientaţi către propovăduirea sfântă: “Vai, vouă, cărturarilor…”. Tot din Evanghelie citire: “înţelepciunea lumii acesteia este nebunie înaintea lui Dumnezeu, pentru că scris este: . Şi iarăşi: ” (1 Corinteni 3:19-20). Sau: la sfârşitul vremurilor, vor exista destui oameni “mereu învăţând şi neputând niciodată să ajungă la cunoaşterea adevărului” (2 Timotei 3:7); --- Ar trebui să formăm un singur popor pe pământ, dar nu unul sincretic-globalizat şi înrobit (inclusiv şi mai ales pe cale…tehnologică) lui Antihrist, ci unul de-o singură fiinţă cu Dumnezeu-Treime, iar limba oficială să fie…concentrarea tuturor scopurilor existenţiale (desigur, exceptîndu-le pe cele meschino-frivole, egoiste şi perverse) în jurul celui-cheie: mântuirea…Indiscutabil, şi eu sunt definit de păcate, patimi şi slăbiciuni lumeşti, că altfel n-aş mai vedea rostul îndreptării permanente prin credinţă.
Citeste si
-
MODELE NOI | luni, 25 noiembrieVolkswagen Polo va primi un facelift și motoare Euro 7 în 2025Volkswagen Polo urmează să primească o actualizare majoră în 2025. Noua versiune va primi un design revizuit, dar și motorizări noi care să respecte viitoarele norme de poluare Euro 7. Citeste tot
-
MODELE NOI | vineri, 22 noiembrieNoua Kia EV9 GT: cea mai puternică versiune are 501 cai putereKia a dezvăluit oficial noul EV9 GT, cea mai puternică versiune a SUV-ului electric. Noua versiune de performanță promite un propulsor de 501 cai putere și aduce numeroase elemente vizuale noi și exclusive. Citeste tot
-
MODELE NOI | joi, 21 noiembriePrimele imagini cu un nou SUV coupe electric DS: promite autonomie de 750 kmDS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. Citeste tot
-
MODELE NOI | joi, 21 noiembrieNoul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 kmHyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. Citeste tot
-
MODELE NOI | miercuri, 20 noiembrieBMW: primele mașini de teste Neue Klasse X, produse în UngariaBMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. Citeste tot
Bine ar fi sa fie asa cum zic ei