Viitorul Chevrolet Camaro ZL1 ar putea dezvolta peste 570 CP
Motorul viitorului Camaro ZL1 a trecut de testele SAE. Potrivit unor surse, unitatea V8 supraalimentată dezvoltă peste 570 CP.
Potrivit unor surse, viitorul Chevrolet Camaro ZL1 va dezvolta 570 CP. Modelul preia motorul lui Cadillac CTS-V, o unitate V8 LSA de 6.2 litri, care dezvoltă 556 CP la 6.100 rpm şi oferă 745 Nm la 3.800 rpm. Modelul se va lupta cu Ford Mustang Shelby GT500, despre care se spune ca va depăşi pragul de 620 CP.
Motorul LS9 al lui Corvette ZR1 nu a ajuns sub capota lui Camaro ZL1 pentru a evita canibalizarea celor două modele. Chiar şi aşa, versiunea LS3 a lui Chevolet Corvette Coupe dezvoltă ”doar” 430 CP, cu mult sub motorul care va intra în echiparea lui Camaro ZL1, în timp ce Corvette Z06 furnizează 505 CP la 6.300 rpm dintr-un motor V8 aspirat de 7.008 cmc. Versiunea ZR1 a lui Corvette furnizează 647 CP la 6.500 rpm şi dezvoltă 819 Nm la 3.800 rpm.
Debutul noului Camaro ZL1 este aşteptat să aibă loc la Salonul Auto de la Los Angeles. Un Corvette ZR1 are nevoie de 3.4 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h şi poate atinge o viteză maximă de 330 km/h. Z06 are nevoie de 3.9 secunde pentru a atinge 100 km/h şi poate să accelereze până la 319 km/h. Cel mai puternic Camaro oferit în prezent se numeşte SS şi este echipat cu un motor LS3 de 422 CP şi 6.162 centimetri cubi.
Via | Insideline
-
SaabCuantic, vineri, 15.07.2011 21:35"visul american" ramane departe...
Cred ca as deveni ridicol daca m-as apuca sa intreb intregul popor roman de ce nu se inghesuie la comment-uri decat atunci cand in prim-planul discutiilor se vajaie numele "aristocratelor" germane...ce, fratilor, nu va omorati cu Chevy, nu inseamna mare lucru pentru voi?! Oare nu merita elogiata o marca ce a facut istorie chiar si prin cateva premiere sau avanpremiere mondiale, cum ar fi " two wheel stunt driving" sau, mai important, introducerea turbosuflantei pe o masina oficiala, in speta pe limuzina Chevrolet Corvair. In schimb, ori de cate ori se initiaza cate o paralela tehnica sau de imagine Audi-BMW, sub auspiciile mahalalo-cocalariste binecunoscute de la noi de genul "care-i mai mare si mai tare?", explodeaza toate orgoliile infantile si se scriu cate in luna si in stele, insa numai despre originalitate, stil si rafinament nu se vorbeste, cu exceptiile consacrate si salutare (ztele, lau-calin, 900, gt-r, bethurbazal, c-g-c etc.) . Uite de-aia ma bate mereu gandul sa nu mai continui aici sub nici o forma, unde nu prea preocupa pe nimeni un Aston Martin, Lotus, Corvette, Viper, Ford GT, Koenigsegg sau Aero X...Noroc cu acesti prieteni virtuali enumerati mai sus, ca daca nu existau ei paraseam Automarket fara regrete...
-
kumite, sâmbătă, 16.07.2011 06:51@SaabCuantic
Nici nu stii cata dreptate ai.Noroc cu cei enumarati mai sus.Perfect adevarat.Cand vine vorba despre ceva ce nu-i "made in germany,bavaria,etc",imediat apar cunoscatorii....Tot respectul meu pt.ce ai scris despre Saab.Tot respectul meu pentru toti cei care stiu sa aprecieze masinile adevarate(indiferent de tara de origine).Or sa apara imediat priceputii sa ne spun ca masina asta ,in sec 21, are suspensia pe foi de arc....... Stima!
-
magnum, sâmbătă, 16.07.2011 09:57
Camaro e o masina bestiala. E printre cele mai frumoase masini sport.Sper sa o vad cat mai curand si pe strazile din romania.
-
SaabCuantic, sâmbătă, 16.07.2011 14:18@kumite
Iti multumesc pentru aprecieri. Stii insa care cred eu ca-i cea mai agasanta problema a lui SAAB? Nicidecum nivelul tehnologiei, nici macar eterna penurie de bani investitionali, ci doar....politica manageriala. N-am nimic cu Muller, Doamne fereste, a facut numai lucruri vrednice la conducerea marcii, s-a straduit teribil s-o mentina pe linia de plutire si sa se adapteze rigorilor tot mai crescande ale pietei globale (mai corect, globaliste), ba il felicit din toata inima fiindca i-a convins pe chinezi (nu prea ii suport eu ca natie, dar mi se par foarte tenaci baietii, merita...incurajati in continuare!) sa finanteze viitoarele proiecte formidabil de binevenite (o subcompacta de oras, 9-1, un SUV de talie superioara lui 9-4X, adica 9-6X, si o limuzina realmente premium, 9-7), iar piatele din SUA si China vor lua amploare in sensul comercializarii SAAB-urilor, ceea ce nu poate decat sa aduca beneficii consistente, inclusiv morale, dar eu as prefera sa facem totusi parte dintr-un colos industrial, gen BMW sau...va explic imediat care si de ce! Cu BMW situatia ar sta mai simplu, dar ar trebui in acest caz sa se insinueze niste conditii stricte de colaborare, nu mai insist asupra lor, le-am mai abordat de cateva ori. A doua optiune ar putea fi...GM! Nu va mirati...Eu, unul, am suduit corporatia asta de mi-a venit acru, n-as prea vrea-o in sinea mea, ne-am putea astepta la un deja-vu daca s-ar incurca iar cu SAAB, dar n-avem cum sa ignoram niste reusite tehnologice si capacitati productive imense in dreptul GM...Pacat insa ca a renuntat prea lejer la Pontiac si Hummer, pe care le regreta chiar si destui romani, sunt sigur! Deci, repet, sunt de acord cu implicarea financiara chineza, era singura solutie omeneasca posibila la ora actuala si Muller s-a orientat cat se poate de firesc (a, nu, in cazul SAAB nu se aplica dictonul "fa-te frate cu dracu' pana treci puntea"...eu as avansa o varianta mai isteata: prinde-te in hora cu cei care dicteaza ritmul de joc al momentului...putin oportunism nu strica niciodata, nu? ;) ) , dar, totodata, din motive de securitate profesionala greu de inteles la prima vedere, avem nevoie de...GM. Evident ca multi imi vor sari in cap si-mi vor reprosa ca nu sunt stabil ideologic, dar ma uit cu luare aminte ca numai vesti bune au blagoslovit megacompania din Detroit in ultimul an si...sa fim seriosi, scoate unele modele de ramai perplex, revolutionare estetic, si nici motoarele nu sunt de lepadat, se imbunatatesc continuu, presimt ca americanii vor atinge un nivel ridicat de fiabilitate in 5-10 ani, ei invatand constiinciosi din greselile trecutului, majoritatea referitoare la capacitatea cilindrica (cu toate aceste greseli uriase, nu degeaba se plasasera pe primul loc in topul vanzarilor mondiale decenii la rand, Opel salvandu-le pielea in Europa) . In privinta SAAB, adevarul obiectiv este ca au nesocotit semnificatia filosofiei suedeze si nu i-au acordat mai mult credit moral, in rest i-a permis lui 9-5 sa functioneze bine-mersi cu motoare 100% SAAB pana in 2009 si lui 9-3 pana in 2002, neinfluentand nici stilul de constructie al celor doua modele etalon, ba chiar le-a imitat pe Opel Omega, respectiv pe Vectra, masini foarte apreciate in Europa si nu numai, per ansamblu nu seamana chiar a batjocura totala comportamentul GM fata de SAAB... Atitudinea indolenta persistenta fata de oportunitatile teoretic imense de valorificare economica a firmei din Trollhattan - doar atat le reprosez eu americanilor de la General Motors co.; asta, intr-adevar, a fost ca o asuprire...Stiu, suna al naibii de bizar, dar deseori simti pur si simplu ca trebuie sa te intorci sub obladuirea fostului asupritor, mare si puternic, c'est la vie, toujours...stiti voi cum :))
-
Hadouken, sâmbătă, 16.07.2011 14:36@kumite
Poate tie ti se pare normal, dar mie mi se pare absurd ca o masina moderna sa aiba asemenea tehnologie. Masinile si tehnologia evolueaza, de ce ar evolua toata masina, dar suspenisa nu? Daca tot vreau ceva clasic, un AC cobra e perfect. Oricum, de la ZL1 am pretentii, considerand "rudenia" Corvette...
-
SRT8, sâmbătă, 16.07.2011 16:58
Respect pentru kumite! Si eu iubesc masinile americane la fel de mult . Au acel ''ceva'' pe care masinile europene si asiatice nu il au. Pacat ca romanul e mai dobitoc si nu mai stie altceva in afara de bmw,vw,wc.........
-
dan_grc, sâmbătă, 16.07.2011 17:29@SaabCuantic
Majoritatea comentariilor sunt despre marci europene, nu doar BMW-Audi, mi se pare normal acest lucru.Dar americanii in afara de trioul nemtesc, cateva japoneze si cele 2 suedeze cat de mult stiu de Renault, Fiat, PSA?? @kumite Americanii au cateva modele de exceptie, au legende, au traditie, dar nici mie nu mi se pare normal sa vii cu solutii tehnice de acu cateva decenii si chiar nu are rost sa vorbim de tehnologiile utilizate de marcile europene comparativ cu cele americane.Americanii sunt in fata la multe domenii, dar in domeniul auto au ramas ceva in urma, cu ceva exceptii
-
LauCalin, sâmbătă, 16.07.2011 18:16
Masinile americane "cu suflet", cum e si acest Camaro sunt adresate americanilor. Pe care nu ii intereseaza ca puterea asta putea fi scoasa si dintr-un motor mai mic, ca un spersport (ca masina asta tinde spre supersport) nu e recomandat sa aiba suspensii pe foi etc. Totul tine de cultura, de cum obisnuiesti piata cu un produs, de aprecierea clientilor fata de o marca.... Daca s-ar face acele modificari pe care le are un M3 de exemplu americanii ar spune ca masina asta si-a pierdut sufletul. Si ce ar face? S-ar orienta spre Mustang. @SaabCuantic, eu in continuare cred ca pentru SAAB a fost o perioada neagra cat a apartinut de GM. Nu poti sa faci fata concurentei avand doar 3 modele, in conditiile in care unul a aparut de mai bine de 10 ani. Chiar daca masina in sine e una buna, imaginea de produs mai vechi decat al concurentei loveste puternic
-
ISUS, sâmbătă, 16.07.2011 19:25V8
AHHH ce sunet o sa aibe V8-ul ala...cum o sa huruie compresorul...in momentele alea parca nici nu te mai intereseaza ca nu are suspensia sau calitatea fabricatiei comparabila cu a europenilor... Dar pe cat de mult imi plac musclecar-urile americane, pe cat de mult imi place sa le vad, nu cred ca m-ar lasa inima sa cumpar unul daca mi-as permite...am o problema psihica cu cilindreele astea atat de gurmande....cred ca e mai mult o frustrare, cand vad cum ard aia benzina degeaba ma apuca nervii si incep sa le urasc...dar pana la urma , in adancul inimii toti ne-am dori un "bumblebee".
-
Nea indarat, sâmbătă, 16.07.2011 20:00@LauCalin
Cine ti-a zis flacau ca are Camaro suspensii pe foi??? Nicio masina sport americana nu mai are suspensii pe foi de mult timp! Cata prostie au unii in cap.......
-
SaabCuantic, sâmbătă, 16.07.2011 20:19@all
Sa inteleg ca multa lume stampileaza o masina ca este mai buna cu cat este dotata cu o tehnologie mai avansata? Credeti-ma, o sa ajungem sa conduca computerele in locul nostru si noi o sa stam de lemn-tanase, simtindu-ne in plus la volan...deja nu mai pot fi masini propriu-zise niste monumente de high-tech! Unde va fi senzatia aceea speciala de a controla doar tu toate functiile de comanda si toate pargiile mecanice, prin ce ne vom mai pune in valoare valentele sau veleitatile de piloti daca totul se va putea rezolva printr-un simplu "touch screen" sau printr-o comanda verbala adresata comp-ului ca in Star Trek?...Tare mi-e teama ca o sa se doboare si niste bariere statornice ale logicii si bunului simt in goana zaluda si emulativa dupa performante tehno-virtuale...
-
dan_grc, sâmbătă, 16.07.2011 20:59@SaabCuantic
Una e sa nu mai conduca soferul masina din cauza tehnicii avansate,cu care nici eu nu sunt de acord si alta e o suspensie avansata care sa asigure atat confort cat si sportivitate, in locul arcurilor cu foi, ca de aici a pornit, plus ca americanii de mult cerceteaza "autostrazile automate".Nu trebuie sa pui eticheta pe tot ce e nou tehnologic ca e neaparat mai bun dar nici sa cazi in cealalta extrema ca absolut tot ce e nou nu e bun si ca de fapt tehnologiile evolueaza de fapt degeaba pt ca nu e chiar asa.
-
SaabCuantic, sâmbătă, 16.07.2011 22:11@dan_grc
OK, mi-am insusit critica de rigoare, stai linistit, nu sunt nici chiar atat de habotnic sau extremist, dar, daca toata evolutia tehnologiei auto s-ar opri brusc si s-ar mentine constanta la nivelul de acum pentru restul secolului XXI, eu m-as declara perfect multumit, nu ar mai fi nevoie de nimic pentru mine...De pilda, normal ca vreau sa fiu informat permanent de comp-ul de bord despre starea presiunii din pneuri in timpul mersului sau sa ma avertizeze ca benzina de la un PECO sau altul contine apa :D (am avut o Corolla din '90 inzestrata cu aceasta particularitate si cum alimentam de la Rompetrol sau Lukoil - pardon de contrareclama! - deseori ma trezeam ca se aprinde ledul arondat functiei special concepute pentru depistarea adaosului hidric...am zis insa sa fiu baiat gigea si sa nu aduc OPC-ul pe capul sarlatanilor, caci le puteam dovedi inspectorilor in mod imbatabil, cu manualul tehnic al masinii in fata, ce rol avea avertizarea luminoasa respectiva...nu cred ca au renuntat la practica discreditanta, pacat, asa se face "economie de piata" in Romanica?! ) Nu m-am pronuntat insa taman despre subiecul in cauza: noul Camaro ZL1. Ce sa zic: clasa cu adevarat americana! O supersportiva care te scoate din anonimat si care se poate confrunta fara rezerve cu un CLK pe aceeasi versiune de cilindree. Tin sa precizez ceva: daca, totusi, vreodata, din nefericire, nu va mai exista fizic SAAB (teoretic, orice este posibil, nu?), in mod cert va ramane pana la moarte in inima mea, dar ca masina curenta (sau mai multe, nu se stie) mi-as alege, indubitabil, una de la GM si musai supraalimentata...si de ce n-ar fi un Camaro?
-
kumite, sâmbătă, 16.07.2011 23:36@Hadouken
Eu am vazut cu ochii mei ultimul Camaro.SURPRIZA cea mai mare:suspensiile.Nici urma de suspensia pe foi de arc.Inca o data,sunt multi care inca au prejudecati.Si inca ceva:masina e superba din toate punctele de vedere.Veti ramane surprinsi si de consumul pe care il au ultimele V8-uri americane.
-
kumite, sâmbătă, 16.07.2011 23:40@SaabCuantic
Singura masina care m-a impresionat de cand m-am asezat pe scaun,a fost un Saab.Eu sunt sigur ca o sa supravietuiasca.E ceva deosebit.
-
SaabCuantic, duminică, 17.07.2011 01:37exact
@kumite, afirmatia ta despre noul trend al V8-urilor de peste Ocean este foarte adevarata! Si nu numai in legatura cu optimizarea consumului putem elogia GM - am intrat recent, de pura curiozitate, pe site-urile marcilor din portofoliul acestei corporatii, pe care nu le mai vizitasem de multa vreme, si am avut o reactie de...stupoare, in sensul admirativ al cuvantului: toate marcile GM au progresat uimitor de repede atat in privinta designului exterior, cat mai ales ca aspect interior...O nota de valoare in plus pentru...Buick, despre care stiam inainte ca ar fi oaia neagra a concernului si dpdv estetic, si dpdv tehnic, chit ca a fost socotita dintotdeauna un "luxury brand", insa toate modelele lui Buick concepute pentru 2011 m-au lasat cu gura cascata urmarind pozele oficiale...ce borduri superbe au acum!! Foarte inspirat lucrate, nici un cusur nu le-am gasit. Iar motorul Ecotec turbo de 2000 cc si 220 CP, preluat de la SAAB, ii confera si personalitate deosebita. La fel m-au impresionat Cadillac si Chevrolet (modelele de la mama lor naturala, din SUA, nu cele din Coreea de Sud, Daewoo-urile alea stangaci camuflate, un fel de VW-uri in format asiatic care acorda GM-ului legitimitate mercantila de tip european) . Ma mir totusi ca anul trecut grangurii GM cadeau pe spate in fata interioarelor Audi si le declarau sinceri etaloane de urmat !? Remember, Automarket? Se pare ca mandatul de presedinte al lui Dan Akerson semnifica propasirea mult asteptata a concernului auto nr. 1 al lumii (fostul chairman, Ed Whitacre, mi s-a parut si slabut ca tinuta de lider, si rauvoitor fata de SAAB) si, daca va continua pe aceeasi linie inovativa si temerara, atunci neindoielnic marile rivale VAG, Toyota si Ford vor avea de furca cu ambitiosii din Detroit...Si nu-i vorba numai de vanzari! ;)
-
kumite, duminică, 17.07.2011 02:02@SaabCuantic
Nu sunt stabilit in State.Sunt in cealalta parte a globului.Aici nu conteaza ce masina ai.Nimeni nu intoarce capul sa te vada intr-un bmw.Dar daca apari intr-un muscle car,toata lumea se uita.Americanii si-au invatat lectia.Vin tare de tot din urma.Au un potential fantastic.Asta e un paradox.La cat de prosti sunt....Nu e afirmatia mea(asta cu prostia).Cand inca mai eram in tara,i-mi aduc aminte de primul Saab Aero,nou,nout ,expus in show room.Toata lumea era cu gura cascata.... Stima!
-
SRT8, duminică, 17.07.2011 10:26@kumite
In ce tara esti acum? Si cu ce te ocupi?
-
kumite, duminică, 17.07.2011 21:41@SRT8
Nu conteaza pe unde sunt.Ca idee,pe la antipozi pe undeva.Tehnician auto.
-
SRT8, duminică, 17.07.2011 23:06@kumite
Bravo,ma bucur pentru tine! Sa stii ca si eu apreciez si imi plac foarte mult masinile americane. Sunt putin invidios pe tine,pentru ca sunt sigur ca ti-au trecut prin mana multe ''brute'' fabricate in State. Bafta!
-
kumite, luni, 18.07.2011 09:12@SRT
Multumesc!Nu mi-au trecut atat de multe cat as vrea eu.Sunt deosebite cu adevarat.Pe mine au inceput sa ma fascineze de cand am vazut primul Viper, pe viu.Sunetul motorului a fost extraordinar! Bafta si voua,cei car apreciaza masinile.Fiecare masina are ceva special!
-
george, luni, 18.07.2011 11:35I HATE TO BURST YOUR BUBBLE
@ (brainless) muscle car enthusiasts Trecand peste faptul ca "parintii" unora dintre aceste masini erau cat pe ce sa dea coltu` daca nu intervenea masiv si brutal guvernul bolsevic, cred ca ar fi cazul sa analizati mai bine in ce masura si directie retardul (fiindca vorbim de un retard) tehnologic influenteaza caracterului sportiv al acestor masini. Nu de alta, dar vorbim despre niste masini cica sport unde caracterul sportiv (si nu ma refer aici doar la demarajul in linie dreapta) ar trebui sa se regaseasca pe deplin...
-
george, luni, 18.07.2011 14:28CE VREAU EU?!? CE VOR EI E MAI IMPORTANT
@ kumite Iar ei asta vor: http://www.automarket.ro/stiri/lincoln-vrea-sa-faca-masini-la-fel-de-manevrabile-ca-modelele-bmw-39379.html. Si asta spune aproape tot din ceea ce vroiam eu sa spun dar in mod oficial...DUH
-
Nea indarat, marţi, 19.07.2011 01:00@george
Georgica,vezi ca ti-au fugit oile,flacau........
-
george, marţi, 19.07.2011 10:00WHO`S WHO?
@ nea indarat Nu-i nimic. Poti sa te duci tu dupa ele sa mi le aduci ca pari foarte priceput la chestia asta...
-
SRT8, marţi, 19.07.2011 10:53@kumite
Nu are rost sa iti bati capul cu maimutoiul(george) . Sunt o gramada ca el pe aici.
-
george, marţi, 19.07.2011 11:15
@ kumite Because you are the one who needs it... Ti-am dovedit de atatea ori cu argumente cat se poate de concrete ca n-ai habar pe ce lume esti. Si de fiecare data ai ajuns la mascari si obraznicii. Ca atata poti... Ai auns sa-ti musti mainile de ciuda saracu` de tine...
-
kumite, marţi, 19.07.2011 12:49jeorje
..Mai schimba discul .Toddler,n-ai ce sa ceri!Fii un pic mai explicit .Ciuda?Ce ciuda?Esti patetic.E adevarat,mi-ai dovedit de atatea ori.....Atata pot eu,tu ce poti?Poti mai mult decat mine?Ma indoiesc!Tu daca vrei sa te indoi,nici o chestie.Sunt aici,si te asteapta.
-
george, marţi, 19.07.2011 15:09ATUNCI DE CE MASCARESTI?
@ kumite Ce-i cu limbajul asta de autobaza de basculante? "Tu daca vrei sa te indoi,nici o chestie.Sunt aici,si te asteapta." Trecand cu greu peste greselile de gramatica demne de clasa a 2-a, mi se pare de-a dreptul penibil sa exprimi astfel de idei. Daca ai apucaturi nesanatoase, tine-ti-le pentru tine sau expune-le pe site-uri de profil, nu aici.
-
kumite, marţi, 19.07.2011 21:49desteapto
Am si spus ca nu ma mai straduiesc sa-ti scriu corect gramatical.Limbajul la care m-am coborat ,este limbajul pe care-l meriti.Au fost niste comentarii pertinente pe marginea acestui articol.Fiecare si-a exprimat parerea lui in mod elegant,s-au purtat discutii normale .Unii au spus ca le plac masinile americane,altii au spus ca nu,SI AI APARUT TU.SA NE SPUI CE TAMPITI SUNTEM NOI ,ASTIA CARORA NE MAI PLAC SI ALTE MASINI.Mai apoi ai deviat-o spre gramatica mea,ca nu stiu pe ce lume traiesc.Le-am mai auzit .Tot de la tine."eu nu ma regasesc,tu esti ala care are nevoie,bla,bla,bla....."altceva nu stii? Get a life,man!
-
audist, marţi, 19.07.2011 23:26:)
Sunt de acord ca acest masini au un sunet absolut extraordinar. Sunt de acord ca arata bine (unele, aspectul e doar vorba de gusturi). Ca si tehnologie masinile americane in general arata ca sunt destul de in urma fata de europene. Si cand vine vorba de consum. Si de impozite (conteaza cand motorul tau este de 8000 sau 3500... FOARTE MULT chiar si pentru bogatasi). Daca vrei placere si nebunie cand conduci iti poti lua un atom. este parerea mea stricta. Iar istoria... ca intotdeuna este discutabila. Modelele sport americane sunt foarte greu de condus, si asta este foarte bine cunoscut. :) E doar o parere.
-
george, miercuri, 20.07.2011 11:58LIMBAJ DE COCALAR GRETOS
@ kumite "Desteapto"?!? Te simti cool incercand sa ma diminutivezi adresandu-mi-te cu apelative destinate femeilor? Sa stii ca nu esti. Esti doar gretos. Daca doar gramatica de clasa a doua la fara frecventa ar fi singura ta buba, n-as avea nici o problema (decat daca te-ai apuca sa-i corectezi pe altii). Bubele tale sunt altele si, din pacate, sunt mai grave: intoleranta, incrancenarea, autosuficienta si ma opresc aici pentru moment. Tu zici ca "Au fost niste comentarii pertinente pe marginea acestui articol."? Cum ti se pare acest comentariu atunci? "In schimb, ori de cate ori se initiaza cate o paralela tehnica sau de imagine Audi-BMW, sub auspiciile mahalalo-cocalariste binecunoscute de la noi de genul "care-i mai mare si mai tare?", explodeaza toate orgoliile infantile si se scriu cate in luna si in stele, insa numai despre originalitate, STIL si RAFINAMENT nu se vorbeste, cu exceptiile consacrate si salutare (ztele, lau-calin, 900, gt-r, bethurbazal, c-g-c etc.) . Uite de-aia ma bate mereu gandul sa nu mai continui aici sub nici o forma, unde nu prea preocupa pe nimeni un Aston Martin, Lotus, Corvette, VIPER, Ford GT, Koenigsegg sau Aero X..." Poate sa-mi explice si mie cineva ce este rafinat la o masina cu motor pushrod de 8000 cm3 (sic), fara controlul tractiunii si fara ESP? Sau, ceva si mai bun: "Cand vine vorba despre ceva ce nu-i "made in germany,bavaria,etc",imediat apar cunoscatorii....(...) Or sa apara imediat priceputii sa ne spun ca masina asta ,in sec 21, are suspensia pe foi de arc......." Asta ce a vrut sa insemne? Sau, cireasa de pe prajitura: "Pacat ca romanul e mai dobitoc si nu mai stie altceva in afara de bmw,vw,wc........." Pe nenea care a spus magaria asta nu l-ai taxat deloc, by the way. Inclusiv ultimul tau comentariu este total pe langa subiect: ".Unii au spus ca le plac masinile americane,altii au spus ca nu,SI AI APARUT TU.SA NE SPUI CE TAMPITI SUNTEM NOI ,ASTIA CARORA NE MAI PLAC SI ALTE MASINI." Poate imi explici de unde reiese ca v-am facut tampiti. Nu de alta, dar ar fi grav ca si logica sa fie un mister pentru tine...
-
george, miercuri, 20.07.2011 13:01
Imi cer scuze pentru prostiile pe care le-am spus! Sunt putin retardat si bat campii. Nu e vina mea ca sunt papagal......
-
kumite, miercuri, 20.07.2011 22:04George
Eu nu ma apuc sa mle copiez la altii pasaje ,ca sa le dau ca exemple.Nu ai spus ca suntem tampiti,ai spus ca suntem fara creier(sau brainless).Tu esti paranoic.Tu esti foarte destept,esti "toba"de teorie.Pe bune.Dar inteligenta ta lasa de dorit.Cat despre intoleranta si incrancenare......Tu ne totelerezi pe noi?Incrancenarea pe care o ai ,spunandu-mi de mai mult de un an de zile,cat sunt de gretos,penibil,fara creier,lobotomizat,s.a.m.d,pt ca nu sunt de accord cu tine?Asta-i tot inteleranta.Atata pot eu sa gandesc,in micimea mea.Ii dai intr-una cu "push roads" Ce vrei de fapt sa demonstrezi?Ca esti mai destept decat multe tari,la un loc?Toate astea me fac sa cred ca tu ai probleme destul de mari.Acum am terminat.Poti sa zici ce vrei despre mine.Eu nu mai ma agit.Btw.!Gramatica nu se invata in clasa a 2-a.Dar tu ca un geniu adevarat,in ce an ai inceput sa o studiezi?
-
george, joi, 21.07.2011 09:37ZERO TOLERANCE FOR BS
@ kumite Daca nu copiam pasaje, ai fi spus ca vorbesc aiurea. Acum ca ti-am dat dovezi clare, o dai la intors ca la Ploiesti. Pathetic... Tu ce limba vorbesti acolo unde haladuiesti? Tie ti s-a parut ca "brainless" se referea la "enthusiatsts"? Se referea la "muscle cars" dar tu ai inteles ce-ai vrut... Inteligenta mea nu poate fi evaluata de tine sau unul ca tine. Sorry... Aici ai partial dreptate. Sufar de un fel de intoleranta si anume intoleranta la BS si la prostie lucru care nu-i condamnabil. Faptul ca-ti spun tie si altora ca sunteti in toate felurile nu ma face automat intolerant in sensul negativ al cuvantului atata timp cat dovedesc ceea ce afirm. Ceea ce am facut de fiecare data, mai ales cu tine...Dupa cum am mai spus de cateva ori, cu oameni rezonabili sunt la randul meu rezonabil. "Push rod" demonstreaza multe daca ai idee ce inseamna "kaizen". Daca nu, e "senseless" si "useless"... Asa e. Gramatica nu se invata in clasa a doua. Ceea ce inseamna ca tu o stii ca si cand n-ai fi studiat-o niciodata...
-
kumite, joi, 21.07.2011 10:12George
Continua sa dovedesti....
-
Garuda, duminică, 21.08.2011 20:15Mustang Rullz!!!
Vreau si eu sa ma cert pe net!!! Btw misto masina.
Citeste si
-
MODELE NOI | miercuri, 27 iunieAston Martin DB9 1M, modelul desenat pe Facebook de fanii mărciiEnglezii de la Aston Martin şi-au invitat fanii să aleagă cel mai potrivit design pentru un model nou. În urma votării, cei de la Aston Martin au decorat un DB9 conform preferinţei publicului şi l-au prezentat pe pagina lor. Citeste tot
-
MODELE NOI | miercuri, 27 iunieToyota GT86 TRD va fi disponibilă pe piaţa englezeascăClienţii britanici ce doresc o Toyota GT86 mai agresivă vor putea alege varianta TRD. Varianta hot va fi lansată în Regat cu ocazia Festivalului de la Goodwood. Citeste tot
-
MODELE NOI | miercuri, 27 iunieViitorul Toyota Prius va fi mai uşor şi mai economicToyota pregăteşte deja noua generaţie a lui Prius, model care va fi mai uşor, mai aerodinamic şi mai economic. A patra generaţie a lui Prius va fi echipată cu anvelope speciale, menite să reducă semnificativ rezistenţa la rulare. Citeste tot
-
MODELE NOI | miercuri, 27 iunieInfiniti nu va folosi platforma lui GT-R pentru vârful gameiOficialii Infiniti au infirmat posibilitatea utilizării platformei lui GT-R pentru cel mai sportiv model din gama Infiniti. Citeste tot
-
MODELE NOI | marţi, 26 iunieSkoda Rapid, imagini şi informaţii noiSkoda a prezentat imagini noi cu ultima adăugire a gamei sale - Rapid. De data aceasta, imaginile au fost însoţite de informaţii tehnice. Citeste tot
Buna ziua, Va multumim pentru mesaj! In aprox 2 luni modelul Camaro va fi disponibil la Radacini Motors din Bl. Timişoara 18 - Bucuresti. Va indrumam sa va adresati acestui dealer pentru informatii suplimentare cu privire la achizitia modelului dorit. Cu multumiri, Echipa Chevrolet Azi am primit e-mailu