Viitorul Corvette C7 va debuta in aprilie 2012
General Motors a anuntat oficial ca noua generatie Chevrolet Corvette C7 va intra in productie in luna aprilie a anului 2012. Previziunile specialistilor anuntau ca data de lansare anul 2014.
In comunicatul oficial trimis ieri de General Motors, constructorul american anunta ca brandul Chevrolet va continua sa dea nastere modelului Corvette. Sportiva actuala ar urma sa fie astfel inlocuita de o noua generatie in 2012, mult mai devreme decat se astepta, voci mai pesimiste vehiculand anul 2014 ca data de incepere a productiei.
Se pare ca uzinele constructorului american vor incepe sa dea nastere noului C7 in luna aprilie 2012, dupa ce vom fi in prealabil familiarizati cu un concept si apoi cu versiunea de productie a modelului.
Pentru a se alinia la noile norme de poluare si pentru a urmari tendintele de reducere a dimensiunilor, echipa care va da nastere noii generatii C7 va fi nevoita sa gandeasca o caroserie mai mica si mai usoara si sa foloseasca materiale cum ar fi aluminiul, fibra de carbon si magneziul. Nu este exclusa nici varianta folosirii unui motor mai mic dar capabil sa mentina in echilibru raportul putere-greutate cu ajutorul unui supraalimentator.
Tadge Juechter, inginerul sef Corvette, a declarat de curand, in cadrul unei intruniri a fanilor modelului, ca C7 va pastra arhitectura cu motor frontal si tractiunea spate. De asemenea, designul nu va suferi modificari radicale, viitorul model urmand sa reprezinte doar o tranzitie usoara de la C6.
Aceasta decizie ar putea insa sa nemultumeasca fanii modelului american, care se asteapta probabil la o interpretare de serie a conceptului Stingray, dezvaluit anul acesta la Salonul Auto de la Chicago, vedeta in filmul "Transformers".
via | Autoblog
-
Victor, joi, 13.08.2009 12:00Chevrolet Corvette
Chevrolet Corvette a avut mereu o caroserie usoara inca de la prima generatie (1953), materialul folosit de atunci si pana in prezent fiind fibra de sticla .Din acest punct de vedere Corvette a fost o exceptie placuta printre masinile sport americane .
-
bogdan, joi, 13.08.2009 12:18revolutie si evolutie
DACA privim spre Volt si Tesla ,dar si spre noile modele ,ce urmeaza sa intre in productie putem spune ca invata repede, se adapteaza usor si sunt revolutionari . IN cativa ani o sa vedem o noua industrie auto in SUA pe alte baze si concepte si toata lumea ii va urma ,inainte de''criza'' se vindeau 18 mil de autovehicule in SUA.
-
Stelian_Opincariu, joi, 13.08.2009 12:20
Cred ca majoritatea dintre voi care cititi articolul va dati ochii peste cao, va roadeti unghile ca europenii sunt niste impotenti in ceea ce priveste piata auto.............Force USA cars..........
-
sel, joi, 13.08.2009 12:40Tu daaa ma Steliene
Iti merge netu Stelian? Ca eram ingrijorat ieri ca nu ai comentat pe niciunde.
-
cst, joi, 13.08.2009 12:44Sa fim rezonabili
Hai ca acum ai dat cu mucii in fasole Stelian. Daca ai vrut sa ti se atribuie multe calificative rusinoase, de data asta ai reusit cu brio. Una e sa iti placa masinile X mai mult decat cele Y dar sa afirmi enormitati doar pentru ca e vorba de "tabara adversa" mi se pare deplasat si imatur.
-
Stelian_Opincariu, joi, 13.08.2009 12:48@CST
Scuza-mi nesimtirea, stimate domn cst, intradevar recunosc ca am exagerat un pic, dar fanul muscle car din mine cateodata vorbeste prea. Cu speranta ca @cst intelege, imi cer scuze fata de cei pe care i-am insultat!
-
NeoGalaxy, joi, 13.08.2009 12:49
Singura diferenta dintre piata auto EU si cea din Sua este ca americanii considera ca este bine sa ai macar 3-4 masini, fiecare cu rolul ei iar europenii considera ca o singura masina ajunge. (exista si cazuri in care o familie europeana are mai multe masini dar sunt doua masini). Iar americanii sunt multi si este normal sa se vanda atatea masini. Practic sunt 400 de milioane de americani, in crestere masiva, iar la cat de repede se ingrasa societatea lor este si normal ca vor masini mai mari. Pai cum sa incapa un american de 150-170 kg intr-o masina mica? America este patria McDonalds si asta se vede. Masini mari, nu conteaza consumul si mai ales cat mai multi hamburgeri. Asta este visul american si bravo lor ca se tin de el.
-
george, joi, 13.08.2009 12:57WELCOME ON THE PLANET EARTH DUDE!
@ Stelian_Opincariu Revino-ti prietene si revino pe Pamant ca atmosfera saraca in oxigen in care te-ai invartit pana acum te-a afectat grav. Cum poti tu sa spui asemenea gugumanii?!?!? Industria auto europeana impotenta fata de cea americana? Tu n-ai citit stirile in ultimele luni? DOI din TREI (#1 si #3) producatori americani au trecut recent prin falimente. Care intr-o economie de piata relativ sanatoasa ar fi insemnat END OF STORY. Iar celalalt a vandut pe nerasuflate marci importante pe care le avea in portofoliu si are o gramada de probleme...
-
Stelian_Opincariu, joi, 13.08.2009 13:13@george
"Scumpul meu " George vad ca esti deosebit de sensibil si agasant in acelas timp.Gigantele Chrysler si GM nu au dat faliment ca nu mai vindeau nimic........ci datorita faptului ca s-au extins foarte mult si nu mai putea platii datoriile la stat.Efectiv a intrat in jocul statului, o capcana in care au si cazut.Daca nu ma crezi vezi numarul de autovechicole vandute anul trecut.Si binenteles de podiumul pe care il ocupa INCA marii fabricanti auto. Pace tie!
-
george, joi, 13.08.2009 15:23ESTI IN ALTA GALAXIE
@ Stelian_Opincariu In primul rand lasa-ma cu "scumpul meu" ca esti gretos rau. In al 2-lea rand, nu ai habar de lumea asta. Cred ca nici de lumea in care traiesti nu stii prea multe. Singurul punct la care iti dau dreptate e ala unde spui ca managerii acestor firme au fost niste dobitoci. Dar nu pentru ca s-ar fi extins prea mult. De fapt, extinderea i-a salvat de la o prabusire si mai spectaculoasa. Si daca se extindeau cu adevarat si mai mult, poate ca nu mai ajungeau la faliment. Cand am citit despre treaba cu "capcana statului", am ramas fara aer. Este una dintre cele mai mari gugumanii pe care le-am vazut/auzit vreodata (si am vazut/auzit MUUUULTE). Intr-o economie de piata, statul poate sa-ti intinda 1000 de capcane. Daca esti destept si firma e solida, nu cazi in nici una. "Capcana" pe care o vezi tu precum cartita este de fapt cu totul altceva. Este POMANA pe care EI AU CERUT-O statului (mai tii minte cand s-au dus toti 3 la guvern cu avioanele de fima si au cerut 35 de miliarde?). Si statul a fost prost si le-a dat pana nu a mai avut de unde (peste 17.000 miliarde de dolari datoria publica a Americii). Nu se pune problema ca nu le-a dat deloc ci le-a dat mult mai putin decat aveau ei nevoie ca sa functioneze normal. Cat despre numarul de masini vandute, pot sa spun ca este tot o gugumanie crancena. Daca nu castiga nimic la ele, cu cat vand mai mult, cu atat e mai rau pentru ei. Podiumul de care vorbesti tu este cel al masinilor vandute, NU AL PROFITURILOR REALIZATE. Pentru ca la profituri, NICI UNUL DINTRE CEI 3 nu e pe podium ci undeva in fundul haznalei...
-
Stelian_Opincariu, joi, 13.08.2009 15:58pentru fantasticul @george
Buna George.Bine ai venit inapoi........Vad ca nu "gusti" din glumele mele ironice.Dupa cum vezi sunt doua ghlimele care delimiteaza "scumpul meu" . Ce anume te deranjeaza la acest cuvant??Sa fie after-shaveul ieftin pe care il folosesti? Ma tem ca frustrarea ta vine de la mai multe esecuri in viata, pe plan material.....sentimental nu ma bag ca te-as face sa plangi.. Acum Ontopic--------Falimentul GM a fost unul controlat din partea guvernului. In prezent infuzia de capital din partea lui Obama va dezvolta GM facandu-l iarasi cel mai puternic concern auto din lume. Cred ca diazepamul te va ajuta sa dormi noaptea in zilele acelea......Numarul masinilor vandute , tin sa te contrazic reprezinta si venit mai mare.Uita-te la ce masini scoate GM in ultimul timp ca sa convingi tu singur ce succes este GM.Vezi Insignia, Car of the year 2009, Chevrolet Volt, Cruze sunt doar inceputul. Urmeaza noile modele Buick. Te las "puisor"(george)
-
NeoGalaxy, joi, 13.08.2009 16:38
@Stelian_Opincaru: Cred ca singura intrebare pe care ti-o pun eu este urmatoarea: De unde va inapoia GM-ul cele 60 de miliarde pe care i le-au dat statul american si cel canadian, aceste 60 de miliarde trebuie inapoiate anul viitor, daca nu ma insel in iulie 2010? Ai vreo idee ceva? Si daca nu as fii fan GM tot mi-as pune intrebarea asta, iar tu confunzi infuzia de capital cu nationalizarea. Infuzie de capital se numeste asa pentru ca creste numarul actiunilor, nationalizare inseamna... aceea companie devine a statului. Ah si apropo... devii penibil mai ales pentru ca raspunzi la acele atacuri. Fii destept si ignorale.
-
Stelian_Opincariu, joi, 13.08.2009 16:43
Salut NeoGalaxy.Referitor la cele 60 miliarde fii sigur ca vor fii inapoiate la timp. Asta ma refer pe "hartie". Realitatea nu o vom cunoaste noi , muritorii de rand, or sa fie iti dai seama tot felul de intelegeri intre canadieni si americani. Deja GM este 80% in "mana" statului.Deci este al lor......... PS.Vad ca conduci un Bravo Multijet.De ce la masina la care visezi este tot un Bravo?
-
Stelian_Opincariu, joi, 13.08.2009 16:52@NeoGalaxy
OFFTOPIC-- NeoGalaxy,imi pare rau ca Fiat nu mai are o sportiva in oferta.Ar trebui sa scoata pe piata un urmas pentru Fiat Coupe sau pentru Fiat Barchetta.Ce zici?
-
NeoGalaxy, joi, 13.08.2009 16:53
@Stelian: Pai nu mi-am mai modificat profilul de anul trecut :))) Uite am modificat acuma, multam ca mi-ai amintit :) Respunsul tau arata ca nu stii cum sta treaba, esti fan si se vede. Dar visele raman vise. GM poate sa scoata 1000 de modele extraordinare, nu asta este problema si mentalitatea oamenilor. Iar americanii nu inteleg nici ce inseamna mentalitate si nici ca trebuie sa se schimbe. Aici este problema. De aia piata din USA are probleme si acolo trebuie GM sa se schimbe masiv. Iar cand incerci sa schimbi mentalitati... sa vezi tu probleme atunci. Este exact cum ai incerca sa schimb mentalitatea musulmanilor.
-
george, vineri, 14.08.2009 14:54HOTU` STRIGA HOTII
@ Stelian_Opincariu Cand o fi sa-mi fie mai rau din punctele de vedere enumerate de tine, inclusiv cel sentimental, ca acum as vrea sa-mi fie… Tu nu esti in masura sa emiti judecati din astea pentru ca pur si simplu nu esti in stare. Si argumentul cel mai bun este ca in loc sa raspunzi la subiect, ai inceput sa vorbesti de lucruri care n-au nici o legatura nici cu discutia, nici cu realitatea. Numai faptul ca ai adus in discutie absolut din senin aceste aspecte imi da senzatia sora cu certitudinea ca esti vai de capul tau la acest capitol. In lipsa de argumente logice si la subiect, incepi cu glume de autobaza de masini de salubritate. Felicitari pentru subtilitate si eleganta. Cu sau fara ghilimele, limbajul asta al tau e gretos de-mi vine sa-mi dau matele afara in milisecunda doi. Iar umorul asta al tau e demn de un sofer de teleguta… Si ca sa fie treaba cat se poate de clara in ceea ce priveste capacitatea ta intelectuala, uite aici mostra de rationament (si nu numai) de meduza: “Referitor la cele 60 miliarde fii sigur ca vor fii inapoiate la timp. Asta ma refer pe "hartie". Realitatea nu o vom cunoaste noi , muritorii de rand, or sa fie iti dai seama tot felul de intelegeri intre canadieni si americani. Deja GM este 80% in "mana" statului.Deci este al lor.........” Inca o gugumanie heavy weight…Asta ar fi cam a n-a… @ NeoGalaxy Credeam ca-i spui sa fie destept si sa nu mai scrie prostii si aberatii…Ma rog, indiferent ce sfat ii vei da, tot inutil va fi pentru ca mai "destept" decat este acum nu poate sa devina. Din pacate…
Citeste si
-
MODELE NOI | miercuri, 27 iunieAston Martin DB9 1M, modelul desenat pe Facebook de fanii mărciiEnglezii de la Aston Martin şi-au invitat fanii să aleagă cel mai potrivit design pentru un model nou. În urma votării, cei de la Aston Martin au decorat un DB9 conform preferinţei publicului şi l-au prezentat pe pagina lor. Citeste tot
-
MODELE NOI | miercuri, 27 iunieToyota GT86 TRD va fi disponibilă pe piaţa englezeascăClienţii britanici ce doresc o Toyota GT86 mai agresivă vor putea alege varianta TRD. Varianta hot va fi lansată în Regat cu ocazia Festivalului de la Goodwood. Citeste tot
-
MODELE NOI | miercuri, 27 iunieViitorul Toyota Prius va fi mai uşor şi mai economicToyota pregăteşte deja noua generaţie a lui Prius, model care va fi mai uşor, mai aerodinamic şi mai economic. A patra generaţie a lui Prius va fi echipată cu anvelope speciale, menite să reducă semnificativ rezistenţa la rulare. Citeste tot
-
MODELE NOI | miercuri, 27 iunieInfiniti nu va folosi platforma lui GT-R pentru vârful gameiOficialii Infiniti au infirmat posibilitatea utilizării platformei lui GT-R pentru cel mai sportiv model din gama Infiniti. Citeste tot
-
MODELE NOI | marţi, 26 iunieSkoda Rapid, imagini şi informaţii noiSkoda a prezentat imagini noi cu ultima adăugire a gamei sale - Rapid. De data aceasta, imaginile au fost însoţite de informaţii tehnice. Citeste tot
termeni noi in vocabularul unui constructor american: norme de poluare, reducere a dimensiunilor, caroserie mai mica si mai usoara, aluminiu, fibra de carbon, magneziu. industria americana invata abecedarul auto...