Viitorul Mercedes SL va fi mai uşor cu 140 de kilograme
Mercedes a publicat detalii noi despre viitorul Mercedes SL. Sportiva va fi mai uşoară, mai eficientă şi va avea un sistem de ştergătoare inovativ, botezat Magic Vision Control.
Mercedes pregăteşte lansarea noii generaţii SL cu o fotografie alb-negru a caroseriei şi o serie de detalii interesante publicate la sfârşitul acestei săptămâni. Constructorul din Stuttgart va miza pe dimensiuni apropiate de cele ale generaţiei anterioare, adaptate unei noi filosofii de design, o retipărire a ceea ce vedem în prezent pe SLK şi CLS.
Un SL mai uşor cu 140 kg
Potrivit unei publicaţii germane, noul SL va pierde serios kilograme, fiind supus unei diete stricte care să compenseze cei câţiva centimetri câştigaţi în plus. Principalul atu va fi reprezentat de noul şasiu construit aproape în întregime din aluminiu, presupus a cântări doar 254 de kilograme. Dacă cifrele se confirmă, noul SL va fi mai uşor decât actualul model cu 140 de kilograme, o valoare importantă atunci când vorbim despre reducerea consumului şi îmbunătăţirea performanţelor.
Sub capotă vom regăsi o nouă generaţie de motoare, cu injecţie directă şi sistem start-stop. Cea mai puternică extensie de serie va fi un V8 de 4.7 litri bi-turbo, de aproximativ 435 de cai putere. Nu va lipsi nici extensia AMG, care va adopta cel mai nou propulsor existent în atelierele din Affalterbach: V8 bi-turbo de 5.5 litri. Ca şi în cazul vârfului de gamă SLS AMG, unitatea cu opt cilindri îi va oferi viitorului SL AMG un total de 571 cai putere.
Ştergătoare cu sistem de spălare inclus
Noua generaţie SL va fi folosită şi pentru a promova noi tehnologii născocite de inginerii din Stuttgart. Pe lângă deja cunoscutul Magic Sky Control, instalat pe SLK, decapotabilul german va primi funcţia Magic Vision Control, care include două ştergătoare ce încorporează şi sistemul de spălare a parbrizului pentru o eficienţă îmbunătăţită.
Tot pe noul SL vom regăsi şi un nou sistem audio, care oferă o cameră de rezonanţă amplasată sub suportul din aluminiu pentru picior, cu scopul de a oferi o fidelitate mai bună.
via | carscoop
sigur nu e mai usor decat golf cabrio