Viitorul Nissan GT-R vine în 2017 cu un design şi mai agresiv

Publicat vineri, 21.12.2012 14:14 de Sebastian Toma

Următoarea generaţie a lui Nissan GT-R va debuta în 2017 alături de un design mai agresiv. Modelul ar putea primi şi un sistem de propulsie hibrid.

Nissan GT-R va primi o nouă generaţie abia în 2017, anunţă Motor Trend. Potrivit publicaţiei americane, noul Godzilla vine cu un sistem hibrid preluat de la Infiniti, iar design-ul va fi şi mai agresiv, dar aceste modificări au loc din raţiuni aerodinamice. Principalele schimbări vor avea loc la nivelul părţii frontale, care va avea aceleaşi proporţii, dar va beneficia de forme noi şi elemente suplimentare pentru a genera o apăsare aerodinamică superioară, care oferă stabilitate la viteze mai mari.

Sistemul hibrid care ar putea echipa noul GT-R vine din gama Infiniti şi este dezvoltat in-house de Nissan. Acesta a fost prezentat deja pe conceptul Infiniti Essence şi pe Infiniti M35h, model de serie. O altă posibilitate vizează o nouă soluţie de supraalimentare, care implică un compresor mecanic alături de turbocompresoarele care echipează actualul V6 al lui GT-R. Ambele soluţii sunt evaluate de cei de la Nissan, dar singura certitudine este prezenţa unui sistem Start-Stop şi a sistemului de dezactivare a cilindrilor în standard, indiferent de ce soluţie vor alege inginerii.

Kazutoshi Mizuno, inginerul şef al proiectului GT-R, spune că modificările care vor fi operate au nevoie de mai mulţi ani până când vor fi perfecţionate. Tocmai de aceea, modelul actual ar putea fi păstrat până în 2017, când vor urma schimbări majore. Cel mai probabil, aceste schimbări majore vizează apariţia noii generaţii, pe când actuala generaţie ar putea primi periodic îmbunătăţiri de-a lungul acestei perioade.

Via MotorTrend

  • 360, vineri, 21.12.2012 22:24

    O masina ce a redefinit piata supercar-urilor ! Respect !

  • Je, sâmbătă, 22.12.2012 02:23

    cu un motor in S de 13 cilindri de nspemii de cai putoare

  • BaditzaEx, sâmbătă, 22.12.2012 02:51

    numai vesti bune despre acest GT-R, am vazut multe documentare ( inclusiv la super fabrica , care-l produce ), este o masina excelenta la un pret formidabil, dar oare doar acest GT-R a mai ramas din boom-ul tehnologic al japonezilor ( vezi modele de exceptie de prin anii '90 Supra, Celica, NSX, RX-7, Evolution VII-IX ), despre ceilalti prod japonezi chiar nu se mai aude nimic caci BRZ/GT86 sau muuult asteptatul NSX ( care se aude a fi prezent abia peste cativa ani , si atunci in US sub marca Acura cine stie cand sa ajunga in EU ) nu impresioneaza fata de acest GT-R sau chiar 370Z???!!! Mazda, Honda, Mitsubishi s-au lasat de facut masini sportive ??? odinioara excelau la acest capitol ...

  • kumite, sâmbătă, 22.12.2012 23:03

    Maestre,viitorul GTR nu va concura cu Aventador si Berlinetta.Va matura cu ele.Nu uita GTR ,e mandria nipona in "carne si oase".Un adevarat cosmar pt.meschini.Mai aveti un pic rabdare si veti vede ce vor scoate si ceilalti 3 producatori niponi.Lumea intreaga nu va putea sa le faca fata!Mereu alaturi de eroul meu!

  • kumite, sâmbătă, 22.12.2012 23:47

    Maestre,ar trebui sa fii mandru.Ai un adept in plus.Gandeste-te la precizia cu care a fost construit GTR-ul.Caroseria aliniata la sasiu cu ajutorul laser-ului.Cilindrii motorului prelucrati cu ajutorul plasmei pt.u a da un randament si o rezistenta cat mai mare posibila.Cand or auzi si lacomii aia de europeni de plasma si laser ,in mod sigur vor fura ideile si vor incerca sa faca si ei asa ceva.Dar nu vor reusi in veci,pt ca nu au inteligenta si maturitatea necesare.Asa cum o au Japs! Multa sanatate!You made my day!Tha.!

  • Andi, luni, 24.12.2012 07:59

    Respect pentru aceasta masina... Motivul pentru care mi-am dorit mereu sa castig la loto... :)

  • Misa, joi, 27.12.2012 09:46

    @kumite Eeeeiiii.... Bine graisi... Dar te stiam fan de americane... Sau ti-o fi furat cineva pseudonimul.... Oricum randurile tale sunt ca o urare de sarbatori motorizata! Toata stima!

  • un oarecare, sâmbătă, 29.12.2012 16:04

    Tare urata ca design!