Viitorul Opel Astra GTC ar putea avea peste 300 de cai

Publicat luni, 11.10.2010 16:12 de Bogdan Mirică

Opel promite că noua generaţie Astra GTC va stabili noi standarde în segment, promiţând o ţinută de drum superioară celorlalţi rivali şi o putere mai mare decât a lui Ford Focus RS.

Deşi au fost destul de secretoşi în ceea ce priveşte destinul viitorului Astra OPC, în cadrul interviurilor oferite la Paris, oficialii Opel au lansat o serie de informaţii sub protecţia anonimatului. Surse din interior susţin că noua generaţie a hatchback-ului de performanţă va fi o adevărată revoluţie în segment şi va stabili noi standarde. Modelul va oferi mai multă putere şi un şasiu mult mai orientat spre performanţă decât cele ale rivalilor.

Chiar dacă GTC Paris a fost expus cu un motor de 2.0 litri şi 290 de cai putere în cadrul salonului parizian, surse din interiorul Opel sugerează că sub capota viitorului hatchback de performanţă se va afla un motor de peste 300 de cai, capabil să depăşească performanţele pensionatului Ford Focus RS.

Deşi resursele de sub capotă vor creşte considerabil, inginerii din Stuttgart promit o aderenţă mai bună şi un control pe şosea superior predecesorului. Din primele informaţii, sub caroserie se va ascunde un diferenţial anti-alunecare mecanic şi o suspensie faţă Hyperstrut, dezvoltată iniţial pentru fratele mai mare Insignia OPC.

Mark Adams, şeful de design GM Europa, a declarat la salonul parizian că "GTC Paris este o maşină excepţională şi viitorul Astra OPC îi va călca pe urme. Momentan suntem foarte nerăbdători, dar nu ne dorim să promitem ceva şi mai apoi să dezamăgim. Maşina va fi, cu siguranţă, pe măsura aşteptărilor", a încheiat Adams. 

via | autocar

  • ian, luni, 11.10.2010 18:07

    ...sincer dar astia de la opel zic eu ...au dat loovitura cu astra ...e foarte faina masina inca modelu cu 2 usi nu l-am vazut dar ...bravo lor si pentru insignia si pt. ....motorizari destul de variate....ce ma enerveaza ca....nu -mi pot lua unul...mai ales un insignia de 2,l si 160cp...uahhh!!!!!

  • rzv, luni, 11.10.2010 18:40
    sasiu, cat costa sasiu

    dar poate la motorul asta ii face si un sasiu pe masura si poate niste punti fata/spate de doamne ajuta >>> ca modelul vechi doar in linie dreapta stia sa mearga>> la curbe gata era ca loganul Mai are pana la Focus RS si Megane RS si terminam cu Impresa STI si evo

  • AdrianosFidi, luni, 11.10.2010 21:31
    sugestie

    Fors Focus RS are motor de 2.0 si 250 cp Ford Focus ST are motor de 2.5 si 350 cp daca vor sa se remarce ar fi bine ca pretul masinii sa fie intre cele 2 sau mai ieftin

  • @adrian, luni, 11.10.2010 21:56
    sigur nu ai gresit

    rs-ul mai slab ca st-ul?

  • RTI, luni, 11.10.2010 22:04
    @adrian si rzv

    esti sigur ca rs-ul este mai slab ca st-ul ? rzv - ai mers cu un gtc ? sasiul este super ok si cu puntile...vorbesti aiurea cel putin pentru ca pe spate nu are nici o legatura , problema era la versiunea OPC pentru ca era prea multa putere pe puntea fata dar poate noul astra GTC OPC o sa fie cu tractiune integrala m la fel ca insignia opc

  • octav71, luni, 11.10.2010 23:05

    Daca vor fi 300CP pe puntea fata, o dau in bara! O tractiune integrala va inseamna ca se vor bate cu RSul, Evo si STi, insa ... mai este pana atunci. Oricum, orice cifra de peste 200CP pe o singura punte la un hatchback, necesita ceva sange rece la volan.

  • asd, marţi, 12.10.2010 11:16
    :)

    ce povesti debitati *inginerilor* :)

  • ...., miercuri, 13.10.2010 00:46
    @ ASD

    tu cred ca a trebuit sa faci cursuri ca sa inveti sa te stergi la fund nu cred ca trebuie sa ai diploma ca sa i-ti spui parerea

  • asd, miercuri, 13.10.2010 10:33
    @....

    Am scris sa ironizez parerile *voastre...cei ce va credeti ingineri*. Voi astia ce stiti sigur ca '' mai mult de 200 cai tractiune fata ''o dau in bara'' apoi bate RS-ul, Impreza mai stiu eu ce. Si in cazul tau e la fel dupa comentariu :). Mai bine dati o cautare pe 'google' si apoi scri ceva pertinent decat sa iti spui ''parerea'' sa citeasca oamenii si apoi cei ce au habar catusi de putin despre masini gandesc de astia ca tine ''ce idioti cu parerile lor de copii cu lopatica''. Decat sa scrieti pareri aiurea mai bine cautati pe gppgle daca nu va ajuta bagajul de cunostinte. Ce teste ati facut voi sa stiti ca mai mult de 200 CP pe puntea fata e prea mult??? De unde stiti voi ce mai inventeaza unul sau altul incat sa fiti atat de increzatori in ''ideile nepuse la indoiala'' ale voastre??? Amice ''punctulet'' chiar nu ai nevoie de ''diploma'' la care te referi tu pentru parere, dar ai google la indemana. Nu fi tantalau...foloseste-l intai.

  • octav71, miercuri, 13.10.2010 11:42
    @asd

    Unii dintre noi poate se dau zilnic cu un 2,3 DISI Turbo? Ce parere ai despre asta? Tu doar ai fost ironic fara sa incerci sa iti prezinti opinia, ironie cam gratuita. Parerea mea!

  • asd, miercuri, 13.10.2010 13:30
    @octav71

    poti conduce orice masina cu orice motor. cand tu vi si iti ''demonstrezi'' cunostintele in materie de masini si afirmi ''Daca vor fi 300CP pe puntea fata, o dau in bara!'' si ''orice cifra de peste 200CP pe o singura punte la un hatchback, necesita ceva sange rece la volan''. inseamna ca, cam duci lipsa de ''cunostinte'' daca ai un MPS 2.3 MZR DISI Turbo 260CP ar trebui sa ai ceva cunostinte. Exemple cu masini cu tractiune fata si peste 200CP le stie cred marea majoritate, sunt inutile sa le dau si nici nu o fac. Domnu octav cum am spus mai sus - foloseste goagal - e mai usor si nerusinos mai ales pentru cineva care sustine ca detine un mazda mps 3 sau 6 indiferent. numai bine

  • octav71, miercuri, 13.10.2010 14:27

    Domnule asd, observ ca discutia cu dvs. este inutila. Da, am un 3MPS, de ceva vreme si crede-ma, stiu cu ce se "mananca" masina. Daca afirmi ca stapanesti domeniul atat de bine, exprima-ti opinia deschis. Eu vorbesc din experienta, tu? In rest, ma opresc aici, nu are sens sa iti dau argumente. Mersi oricum pentru "negativ".

  • asd, miercuri, 13.10.2010 16:02
    @octav71

    Nu ti-am dat negativ. Am dat 1 pozitiv domnului ''punctulet'' pentru simtul umorului. Nu am MPS am doar un E90 335d. Am condus Focus ST, Golf MK5 GTI masini cu tractiune fata, ambele remapate si cu peste 200CP pe puntea fata. Masinile se conduc fara sa ai nevoie de ''abilitati de pilot''. Ambele au tendinta subviratorie. Ce argumente ai vrea de la mine? Sa iti demonstrez eu ca se poate cu peste 300CP tractiune fata???? Uita-te la Focus RS. E un deschizator de drumuri. Chiar daca multi il privesc cu scepticism si mai introduc si ei un comentariu cum ca '' totusi exista torque steer '' extraordinar minus iau gasit.

  • AdrianosFidi, sâmbătă, 16.10.2010 10:45
    @RTI

    scuze , le-am incurcat : Fors Focus ST are motor de 2.0 si 250 cp si Ford Focus RS are motor de 2.5 si 350 cp

  • forbidden27, joi, 17.02.2011 17:27
    @AdrianosFidi

    Le-ai incurcat si mai tare. ST-ul are acelasi motor ca si RS-ul adica 2,5 L, cinci cilindri, de provenienta Volvo, ST-ul are 220CP iar RS-ul 305 CP.