Viitorul Renault Clio va avea un motor TCe de 899 cmc şi 90 CP

Publicat luni, 19.03.2012 12:15 de Sebastian Toma

Cea de-a patra generaţie a lui Clio va fi oferită şi cu un motor TCe cu trei cilindri care va dezvolta 90 CP. Unitatea va înlocui treptat TCe-ul de 1.2 litri şi 100 CP.

Renault Clio este pe cale să primească o nouă generaţie. Modelul va debuta la Salonul Auto de la Paris şi design-ul său va pune accentul pe sigla Renault. Printre noutăţile aferente unei noi generaţii, Clio primeşte şi o gamă nouă de motorizări. Cea mai mică unitate din gamă va fi un TCe de 90 CP şi 899 centimetri cubi.

Unitatea cu trei cilindri este menită să înlocuiască motorul 1.2 TCe de 100 CP, oferit doar pe unele pieţe, iar francezii estimează că noul propulsor este cu 25% mai economic decât unitatea de 1.2 litri.

Platforma lui Clio 4 este dezvoltată în baza platformei lui Clio 3 şi promite o masă mai redusă şi o manevrabilitate îmbunătăţită. Cei de la Renault vor face o schimbare importantă odată cu cea de-a patra generaţie a lui Clio, modelul urmând să renunţe la versiunile cu trei uşi, inclusiv noua generaţie a lui Clio RS urmând să fie oferită în versiunea cu cinci uşi. Designerul lui Clio promite să compenseze acest aspect printr-un aspect agresiv al noii generaţii a subcompactei de la Renault.

Debutul comercial al noului Renault Clio va avea loc în luna noiembrie, spun francezii de la Autoplus. Cea de-a patra generaţie a lui Clio va fi echipată cu noua tabletă R-Link, noua interfaţă multimedia a francezilor. Aceasta are un ecran tactil cu diametrul de 18 centimetri, care va permite şoferului să controleze toate funcţiile sistemului multimedia.

Via | Autoplus

  • un cititor, luni, 19.03.2012 12:29
    @Sebastian Toma

    De ce 100 CP? 1.2 TCe este la 115 CP. Vine si in alte variante de putere?

  • io, luni, 19.03.2012 12:33

    Nu cred ca va oferi 1.2 TCe doar pentru 10 cp in plus fata de 0.9 TCe ( de la 90 la 100cp). Nu are sens. Probabil va fi o diferenta de putere mai mare.

  • so, luni, 19.03.2012 14:28

    eu zic sa-i puna motorul de trabant, adica 2 cil si 600cmc+o tubina de RS si sa scoata vreo 300 de cai!!! cand aud de motoare in 3cilindri imi vine sa vomit, fie el si de bmw!!!

  • htp, luni, 19.03.2012 14:51
    3 cilindri

    Daca VW le face proaste, nu inseamna ca toata lumea le face proaste...

  • cristy09, luni, 19.03.2012 23:06

    Totul va fi de exceptie...manevrabilitatea va fi imbunatatita simtitor...BLA BLA BLA Limbaj de lemn - ce inseamna practic aceste cuvinte?? Nu fac referire la Sebi ci la inscrisurile firmelor. Peste doi -trei ani vor scoate motorul in 2 cilindri iar dupa aceea intr-un singur cilindru ( pe piata larga) O sa mailipseasca masina fara cilindrii...)))) Hai sa conducem prudent

  • flavius, marţi, 20.03.2012 00:26
    3

    Un motor in cilindri si patru timpi nu are cum sa fie bun ,cu toti arborii de echilibrare.Este o ineptie tehnica.

  • John, marţi, 20.03.2012 09:26
    @cristy09

    "ce inseamna practic aceste cuvinte" ... usor copilas! nu cauta dedesubturi care nu exista :) asteapta sa lanseze masina si te vei convinge... ps: "cilindrii" se scrie de fapt cu un singur "i" ;) @flavius o ineptie e insasi prezenta prezenta ta pe un site auto... crezi ca manualul tehnic al liceului auto se mai aplica in ziua de azi cu tehnologiile de acum?

  • bmw no1, marţi, 20.03.2012 18:24

    tot mai fain ii seria 1 ca si imitatiile astea

  • @flavius, miercuri, 21.03.2012 11:22
    super motorasul !

    Uita-te la minutul 2:18 http://www.automarket.ro/tv/prezentari/cum-funcioneaz-motorul-renault-de-09-litri-i-90-cp-2523.html