Viitorul Volkswagen Golf R nu va avea un mod pentru drifturi sau direcție integrală: "Astfel de opțiuni nu sunt potrivite"

Publicat luni, 27.05.2019 16:35 de Daniel Popescu

Volkswagen a exclus posibilitatea ca viitoarea generație Golf R să integreze direcție integrală sau un mod pentru drifturi precum rivalii Renault Megane RS sau Ford Focus RS.

Noua generație Volkswagen Golf va fi prezentată oficial în luna octombrie, iar livrările vor începe în februarie 2020. Ca de obicei, la câteva luni după noua generație Golf, constructorul german va prezenta publicului și noua generație Golf R.

Oficialii companiei anunță deja că modelul de performanță va fi privat de două opțiuni care sunt disponibile pe o serie de rivali. Astfel, noul Golf R nu va beneficia de direcție integrală, așa cum se întâmpla în cazul lui Renault Megane RS.

"Pur și simplu nu este necesar pentru o mașină de dimensiunile lui Golf", afirmă Jost Capito, directorul diviziei Volkswagen R, pentru publicația Top Gear.

De asemenea, Capito afirmă că Golf R nu va integra nici un Drift Mode, așa cum se întâmplă în cazul lui Ford Focus RS. "Modul de drift este o tehnologie gratuită derivată din sistemele pe care le folosește Focus RS, dar nu este pentru noi", a adăugat el.

Anterior, Jurgen Stackmann, directorul de vânzări și marketing al constructorului, afirma că versiunea de performanță va fi și cea mai puternică de până acum, cu un sistem de propulsie capabil să genereze aproximativ 400 de cai putere.

"Brandul R devine extrem. Rolul brandului R este că poate depăși raționalul. Nimeni nu are nevoie de o compactă de 400 de cai putere. Dar există un loc pentru un astfel de model? Cu siguranță, iar acesta este terenul lui R", preciza Stackmann cu circa un an în urmă.

Via Caradisiac, Top Gear

  • noname00, luni, 27.05.2019 17:14

    Pe langa faptul ca editorii nu ai nici un fel de idee despre ceea ce scriu, nici macar nu stiu sa citeasca si sa inteleaga ce se scrie in limba engleza. Nu sunt pasionati de domeniul auto, poate doar le place sa se plimbe in masini noi si/sau scumpe. Ca sa intelegeti de ce scriu asta: - Golf R va avea tractiune integrala, versiunea sportiva cu tractiune fata este Golf GTI. Tractiunea integrala este un element definitoriu al R-ului - in articolul citat de voi de la Top Gear scrie directie integrala, nu tractiune integrala. - Megane RS are directie integrala, nu tractiune integrala. Vezi articolele in care este prezentat noul lor record pe Nurburgring pentru o masina cu tractiune fata.

  • PMC, luni, 27.05.2019 19:42

    @noname00: excelent punctat!

  • demin2609, luni, 27.05.2019 21:44

    Nimic, nimic de Nürburgring! Trădătorii!

  • hazard, marţi, 28.05.2019 08:51

    important este sa intrati pe site si sa va uitati la reclame

  • LEXMARK, marţi, 28.05.2019 09:33

    Dragi admini... Cred ca toate commenturile de mai sus releva cat se poate de clar unde si ce a ajuns acest site pe care candva cu drag in urmaream. Luati-o cum vreti insa cred ca o mica analiza se impune...

  • Calingura, marţi, 28.05.2019 11:46

    Fie "adminul" a modificat titlul fie nu ati citit ce scrie. Eu vad ca mentioneaza directie nu tractiune. Honda avea recordul anterior fara directie integrala. Nu putem fi siguri ca asta a fost arma care a facut diferenta la Megane. Pe de alta parte sunt generic de acord cu criticii: Mircea si celalalt coleg sunt seriosi, atenti, au haz, au pasiune. Cei noi probabil sunt prea noi si inca nu au absorbit cultura organizationala a AM. Este de dorit, ba chiar crucial, sa evitam click bait-uri, promotorisme (aka manelisme jurnalistice) sau pur si simplu aiureli scrise fara vlaga.

  • noname00, marţi, 28.05.2019 14:46

    @Calingura - a modificat destul de rapid dupa ce am scris comentariul

  • Calingura, marţi, 28.05.2019 18:37

    @noname00 - a fost bandit :). @Daniel (autorul) - nu este o rusine sa recunosti o scapare. Asta e. Se intampla. De obicei se multumeste celui care a gasit eroare si ne amuzam cu totii prieteneste.