Volkswagen a lansat cel mai economic Scirocco
Coupe-ul german primeşte pachetul BlueMotion Technology pentru versiunea 2.0 TDI de 140 şi 170 de cai putere. Consumul şi emisiile sunt reduse astfel considerabil.
Pentru a putea face din actualul Scirocco un model mai economic, Volkswagen introduce în gama coupe-ului german o serie de modificări importante, reunite sub binecunoscutul indicativ BlueMotion Technology, disponibile pe versiunea diesel 2.0 TDI de 140 de cai putere.
Motorizarea primeşte sistem start-stop şi sistem de regenerare a energiei de frânare în echiparea standard. În aceste condiţii, consumul actualului Scirocco poate fi redus de la 4.4 la 3.7 litri/100 de kilometri, iar emisiile scad şi ele considerabil, de la 134 la 118 g/km. Cifrele sunt valabile pentru versiunea echipată cu transmiaia manuală în şase rapoarte.
Modificările sunt disponibile şi pentru versiunea pe care VW a instalat cutia automată DSG, consumul reducându-se de la 4.5 la doar 4 litri/100 de km, iar emisiile de la 145 la 129 g/km.
Volkswagen nu s-a oprit însă aici, pregătind aceeaşi listă de modificări BlueMotion şi pentru opţiunea diesel mai potentă a coupe-ului, dieselului de 170 de cai putere, regăsit în prezent pe versiunea Scirocco GT. Conectat la o cutie manuală cu şase rapoarte, modelul poate obţine un consum de 4.3 litri/100 de km şi o valoare a emisiilor de 134 g/km.
Tehnologia BlueMotion va fi introdusă şi pe Passat CC, versiunile diesel ale coupe-ului cu patru uşi urmând să primească şi ele sistem start-stop şi de regenerare a forţei de frânare. Astfel, versiunea 2.0 TDI de 140 de cai putere înregistrează un consum de 3.9 litri/100 de km şi emisii de numai 125 g/km.
via | autocar
O tentativă a unor studenți repetenți la capitolul marketing: Hai să vindem un produs punându-i eticheta ECO (ce contează că ECO vine de la ECOnomie sau ECOlogie? Iran nu e tot una cu Irak?) Off topic: Aștept și varianta Bugatti Veyron 2.0 TDI (CR, ca să fim la modă)