Volkswagen a prezentat noul Caddy: platformă nouă, interior modern și motoare cu puteri de până la 122 CP

Publicat vineri, 21.02.2020 12:12 de Cornel Șocariciu

Volkswagen a publicat primele imagini și detalii referitoare la noua generație Caddy. Modelul are la bază platforma MQB și va putea fi comandat cu o motorizare pe benzină, una cu gaz natural comprimat și trei versiuni diesel.

Volkswagen a pregătit un eveniment special în Dusseldorf pentru prezentarea noii generații Caddy. Modelul constructorului german a fost dezvoltat pornind de la platforma MQB a grupului german și mizează pe un exterior îmbuntățit, dar și pe un interior modern.

Noua generație Volkswagen Caddy are un coeficient aerodinamic de 0.30 (0.33 pentru vechea generație) și o zonă frontală care a primit o serie de elemente inspirate de cele ale noului Golf. Caddy mizează pe faruri noi cu LED, o grilă frontală complet nouă și jante cu dimensiuni de până la 18 inch.

Noul model dezvoltat de constructorul german va fi disponibil în trei versiuni de caroserie și trei variante de echipare (Caddy, Life și Style), vânzările urmând să debuteze în cursul acestui an.

Noul Caddy va fi echipat cu o mulțime de tehnologii moderne. Nemții propun un instrumentar digital de bord, un sistem de infotainment cu ecran tactil cu diagonală de 6.5 sau 10 inch și cu un pachet de siguranță care include 19 sisteme și tehnologii.

Clienții vor putea comanda noul Caddy cu una sau două uși laterale glisante, dar și cu două portiere convenționale în locul hayonului. În plus, pe lista de opționale, nemții au trecut ușile laterale acționate electric, portbagajul acționat electric și plafonul panoramic.

Nemții au pregătit pentru noul Caddy o motorizare pe benzină și trei versiuni diesel. Gama de propulsoare diesel va oferi puteri de 75 CP, 102 CP și 122 CP, și respectă normele de poluare Euro 6 (acestea vor fi introduse din ianuarie 2021). Toate unitățile diesel vor fi disponibile cu un sistem de tratare a gazelor de eșapament cu AdBlue în două etape.

Nemții vor oferi și o versiune pe benzină cu 116 cai putere, dar și un propulsor TGI. Conform oficialilor germani, clienții vor putea alege atât transmisii manuale cu șase trepte, cât și unități automate cu dublu ambreiaj și șapte rapoarte. Varianta diesel de top va putea fi comandată și cu un sistem de tracțiune integrală.

  • Octavian, vineri, 21.02.2020 12:25

    Se poate observa ca producatorii au inceput sa produca motoare mai putin puternice pentru a se incadra in media de CO2 pe care trebuie sa o scoata pe tot grupul.

  • fan skoda, vineri, 21.02.2020 12:29

    WOW ! Arata super bine !

  • andrei, vineri, 21.02.2020 12:35

    auzi, scuza-ma ca te inoportunez, dar la tine e vreo masina VW care nu arata bine? sunt posesor de golf6, deci in esenta subiectiv, dar mi-ar fi jena sa scriu ca masina asta arata bine. arata bine raportat la modelul asta de acum 30-40 de ani sau cum?

  • fan skoda, vineri, 21.02.2020 12:38

    @andrei Arata bine designul, farurile si tot. Si este mai aerodinamica.

  • MRC, vineri, 21.02.2020 12:52

    Pregatiti-va sa vedeti numai romburi-rombulete, de acum, pe modelele VW! Spatele parca aduce cu Mercedes Vaneo..... old&ugly! Sper, din tot sufletul, ca nu a fost realizat in colaborare cu Ford....

  • PMC, vineri, 21.02.2020 12:53

    Trei motorizari Diesel! Bravo VW! Zi de zi, Diesel deasupra tuturor!

  • Tatraurs, vineri, 21.02.2020 12:59

    Noul Caddy care e caddy gen.3 aparut in 2003 iar de atunci ii baga facelifturi la greu. La puterile pe care le afiseaza mai nou Vw-urile ca sa respecte normele de poluare,ar fi corect sa ti se dea in standard yn prosop pe care sa ti-l legi la oglina,asa o sa ai o scuza si n-o sa rada lumea de tine.

  • andrei, vineri, 21.02.2020 13:18

    daca masina asta e aerodinamica e clar! ne-am dat naibii! s-au rescris legile fizicii! @fan skoda: hai take a break!!! ca devii stupid.

  • fan skoda, vineri, 21.02.2020 13:22

    @andrei E mai aerodinamica decat modelul vechi.

  • Kap, vineri, 21.02.2020 13:54

    Un propulsor TGI care are la bază un motor TSI cu turbină cu geometrie variabilă și este adaptat pentru a arde gaz natural. Versiunea veche vine cu 5 rezervoare (plus unul pentru benzină) dispuse sub podea ce pot fi încărcate cu maximum 37 de kg de gaz și-i pot asigura o autonomie teoretică de până la 830 km numai pe gaz. Dacă era vorba de un sistem hibrid presupun că primea mai multă atenție, eventual și-n titlu.

  • pipo, vineri, 21.02.2020 14:16

    @andrei ( si altii) : chiar nu va inteleg de ce-i dati apa la moara ! Presupun ca realizati ca acest personaj nu este unul real , nu poate fi nimeni atat de .."istet" . Individul , care probabil este un mai vechi personaj de p-aici si care probabil inca mai scrie p-aici si sub reala semnatura , are clar o mare problema izvorata din ...prea mult timp liber. Si uite asa si-a facut un tel din a terfeli AM-ul si deasemenea numele producatorului Skoda , fiindca e clar ca el face o antireclama aici. @AM , chiar nu se poate face nimic ? Voi pierdeti si nimeni altcineva ( in afara de Skoda) !

  • Aha, sâmbătă, 22.02.2020 10:36

    @fan skoda ... ai putea sa ne zici si noua ce cx avea modelul vech si ce cx are modelul nou? Ca sa nu murim prosti? Ori ai zis-o ochiometric...

  • Eu și Ahaaaa, duminică, 23.02.2020 18:00

    @Aha - bre, nea caisă, scrie mare în articol. Rezumat: 0,3 vs 0,33.

  • fan skoda, luni, 24.02.2020 18:48

    @Aha Scrie in articol.