Volkswagen are un nou logo. Scopul germanilor: simplificare și modernizare

Publicat luni, 09.09.2019 22:47 de Mircea Meşter

Logo-ul metalic 3D care se regăsește astăzi pe toate mașinile Volkswagen va fi înlocuit treptat de o variantă simplificată, bi-dimensională, care are rolul de a moderniza identitatea vizuală a mărcii.

Odată cu prezentarea oficială a primului model electric din noua familie ID, Volkswagen inaugurează un logo simplificat care va fi prezent pe toate mașinile pe care marca germană le va lansa pe piață de acum înainte.

Logo-ul Volkswagen și-a păstrat elementele de bază, literele V și W integrate într-un cerc, însă modificările simplifică textura, apariția, grosimea elementelor și culorile acestora.

Conform reprezentanților mărcii germane, noul logo VW este "mai modern, mai clar și mai simplu. Acesta a fost redus la elementele esențiale și este prezentat într-un design nou de tip flat care este acum bi-dimensional". În comunicatul care însoțește primele imagini ale noului logo, aflăm că acesta va oferi o utilizare mai flexibilă și va fi mult mai ușor de recunoscut în media digitală.

Cu ocazia schimbărilor de greutate și de textură, Volkswagen se joacă și la culorile elementelor constructive și la cele contrastante ale fundalului. Dacă până acum vorbeam de un mix de albastru și alb în nuanțe fixe, marca va fi reprezentată de acum de mai multe nuanțe de albastru. Acestea reprezintă un start pentru o comunicare vizuală "mai curajoasă și mai colorată".

O altă apariție nouă este un "logo sonor" care va putea fi auzit la finalul fiecărui spot publicitar al mărcii germane. Alături de un jingle audio, numele brandului Volkswagen va fi rostit de o voce feminină, o premieră în cazul mărcii Volkswagen. 

Noul logo Volkswagen va înlocui treptat actuala siglă atât pe mașinile mărcii, cât și pe documentele oficiale, pe prezentări și pe fațadele clădirilor dealerilor. Conform companiei, modificările vor fi realizate "până la mijlocul anului viitor".

  • Fara alehas, luni, 09.09.2019 23:17

    Cata imaginatie pentru un logo-ul ca asta ... Costuri, ceva ?

  • carcotasu, luni, 09.09.2019 23:19

    arata foarte ... chinezesc

  • dan_grc, luni, 09.09.2019 23:36

    Departamentul de cercetare sau de marketing a cheltuit cu siguranta milioane bune pentru noua sigla care pare un abtibild.

  • trust, luni, 09.09.2019 23:42

    Zici ca e un V si un W

  • Anonim, marţi, 10.09.2019 08:21

    Nu conteaza cum arata sigla important este cat vand . Si dupa ultimele numaratori sunt constructorul auto nr 1 mondial ca vanzari .

  • Fara alehas, marţi, 10.09.2019 09:17

    @Anonim E normal sa vanda, doar e masina poporului :)

  • PMC, marţi, 10.09.2019 09:40

    As vrea sa pot intelege nevoia din spatele acestei schimbari... Sa zicem ca e nevoie de un refresh din cand in cand. OK. Dar de ce sa-l faci mai urat decat precedentul?

  • @dan_grc, marţi, 10.09.2019 10:34

    bine spus! cate brainstorming-uri si cate meeting-uri vor fi avut loc in ultimul an doar pentru a scorni explicatiile alea in cel mai pur limbaj de lemn corporatist care sa justifice adoptarea abtibildului...

  • ANV, marţi, 10.09.2019 10:48

    @PMC ... sa fie mai ieftin de produs...