Volkswagen Arteon va fi scos din producție. Constructorul se va concentra pe modele profitabile
Volkswagen a anunțat un plan nou, care prevede simplificarea gamei sale de modele. Constructorul german se va concentra mai mult pe modelele profitabile și a confirmat că Arteon va fi scos din producție în curând.
Marca de la Wolfsburg tocmai a dezvăluit un nou plan de vânzări pentru următorii 3 ani. Noul plan se numește „Accelerate Forward|Road to 6.5”, de unde Volkswagen dorește să obțină o rentabilitate a vânzărilor de 6.5% și venituri de 10 miliarde de euro până în 2026.
Datorită acestui plan nou, Volkswagen se va concentra mai mult asupra unei game simplificate și care cuprinde modele mai profitabile.
Odată cu dezvăluirea acestui plan, asta înseamnă, evident, că modelele neprofitabile vor fi retrase. Aceasta va fi, de altfel, soarta lui Volkswagen Arteon, care nu va primi o nouă generație și care urmează să fie scos din producție în curând.
De asemenea, clienții Volkswagen vor avea mai puține opțiuni în ceea ce privește personalizarea modelelor. Un exemplu în acest sens este noul sedan electric ID.7, care va avea mai puține opțiuni de personalizare în proporție de 99% față de generația anterioară Golf.
Noul plan al celor de la Volkswagen urmează să fie implementat în luna septembrie.
via Volkswagen
-
PMC, joi, 15.06.2023 15:02
Asadar masini mai proaste, mai urate, cu mai putine posibilitati de personalizare (optionale), si mai scumpe. Nu asta v-ati dorit? Asta aveti. Taceti din gura si daca nu va convine, conduceti "fumegatoare" vechi ucigase de copii. Toate "evolutiile" si ambitiile VW sunt strans legate de protectia planetei, n-asha? "Pentru binele nostru, al tuturor". :)
-
Tavi, joi, 15.06.2023 17:51
Daca in urma cu 3 ani difecenta intre VW si Toyota era de cateva mii unitati vandute, in prezent Toyota e cu 2 mil peste. Si vad ca nu se opresc din a lua decizii proste in continuare.
-
dan_grc, joi, 15.06.2023 19:27
Singurul model din ultimii ani de la VW care chiar îmi place, va fi foarte cautat în următorii ani pe piața second, adica va fi mai scump decât un ID7 de câțiva ani .
-
idic, joi, 15.06.2023 21:40
VW și-a bătut joc de clienți și de gama de termice. Arteon avea de câțiva ani un preț fantasmagoric și motor de-o tură.
-
DanG, joi, 15.06.2023 21:55
CLS dispare, seria 6 a disparut, Arteon e gata, nu stiu A7 cat mai rezista. Este game over pentru tot mai multe sedanuri, luati SUV-uri cu pita fratilor.
-
Adrian, joi, 15.06.2023 23:53
Interiorul ala de Passat era urat rau.
-
Seriff, vineri, 16.06.2023 09:26
@DanG, o sa fie doar Suv-uri la vanzare, toate de 2 tone si cu portbagaj mai mic decat orice sedan, evident si preturile vor fi astronomice.
-
andrei, vineri, 16.06.2023 10:09
ce dusi! super frumoasa e masina asta. si ei cica nu se vinde! bine ca se vand cotetele alea mici si scumpe de t-roc taigo, t-cross si alte vome!
-
DanG, vineri, 16.06.2023 10:17
@Seriff Da, SUV-uri cat mai multe in diferite nuante de gri si negru, fiecare unic in felul lui.
-
eu, vineri, 16.06.2023 15:37
pffff, incredibil in ce negare a realitatii isi pot duce unii zilele.... iar specimenul asta fascistoid @serif, care la articolul cu opel il intreba ritos pe altul daca a auzit de cerere si oferta, la articolul asta nu mai pomeneste nimic de cerere si oferta. cica rip vw...pai ba baiatule, cum rip vw?? cand ei elimina un model care nu se vinde?? ei tocmai asta fac, evita situatia in care ai putea tu sa le spui rip. rip ar fi daca ar continua sa-l tina in productie si sa aiba costuri in ciuda faptului ca nu-l cumpara nimeni. si e logic ca nu se vinde, eu rar vad cate unul pe strada, cine ar vrea ditamai libarca cu spatiu interior de matiz, dar na voi astia anti-suv va basicati cand auziti de suv. ok sunt acri strugurii, dar suv e o caroserie cu amprenta la sol relativ mica pentru cat spatiu si polivalenta ofera. alte bazaconii cu frumusete si design sunt doar asta: bazaconii, nimeni nu da 2 bani pe ele. luati-va voi arteon si audi tt daca sunteti asa mari fani si nu le mai bociti pe aici, schimbati voi cruda lor soarta. daca ar fi fost asa cautate nu s-ar fi ajuns aici, dar asta e, gusturile s-au schimbat si piata vrea altceva. i-auzi alt destept @dan_grc...cica o sa fie foarte cautat la sh in cativa ani. cautat de cine? de saracanii de romani si alti estici rupti in dos, poate. ia tu unul acum si profita de ocazie, o sa te imbogatesti, mai ales daca o sa valoreze mai mult decat un ID7 de cativa ani, dai lovitura, ce mai astepti?
-
Seriff, vineri, 16.06.2023 16:05
@eu, nu le vezi pe strada la tine in sat poate, la mine e plin de ele, daca esti asa destept Passat-ul de ce l-au scos? Nici ala nu se vindea? E cea mai comuna masina din Europa efectiv, e pe toate drumurile, masina se scoate din cauza normelor idioate de poluare impuse de UE, de-asta au renuntat la o gramada de modele, nu pot pune pe ea 1.0 tsi ca l-ar pune, asa ca prefera sa renunte la ea si cu asta basta. Apropo, mai bine fascist decat comunist ca tine.
-
eu, vineri, 16.06.2023 16:43
ce-mi plac mie papagalii astia, tari in gura, dar varza la informatii. superficialitate batoasa tipica romanasului. plin de ele...baietas, daca vezi tu 3 pe saptamana asta nu inseamna ca e "plin de ele". legat de passat, ti-ai dat singur raspuns la intrebarea de ce au scos passatul: nu se mai cauta sedanul, nu-l mai vrea nimeni, ramane doar in versiune combi, care spre surprinderea ta de expert de carton face peste 90% din vazarile modelului, stiu, e greu de crezut pentru un estic, care crede ca doar sedanul e masina, orice are alta forma de caroserie nu poate fi cuprins cu mintea. deci cand zici ca e cea mai comuna masina din europa, faci eroarea sa confunzi europa cu ulita ta. sunt 2 lucruri oarecum diferite. vai ce distractiv e cand vad cum vi se scufunda lumea si reperele, precum titanicul, iar voi tot urlati aratand cu degetul la restul lumii ca se duce dracu.
-
@sheriff, sâmbătă, 17.06.2023 09:05
ce norme visezi? il electrifica! e cu totul altceva.
-
Seriff, marţi, 20.06.2023 16:42
@16:43 mie mi se scufunda lumea? De-aia numai pot eu ca nu mai se fabrica Arteon, oricum nu imi placea, Vw e oricum moarta in papusoi, au mizat totul pe electrice si au cazut grav in vanzari, vor cadea pana vor avea soarta Mitsubishi, electricele nu vor inlocui termicele iar clientii cauta termice, mai exact 90% din ei, asa ca du-te si canta la alta masa.
-
eu, marţi, 20.06.2023 17:33
Seriff la 15.06.2023, 13:54 Un model frumos mai aveau si ei in gama.... Seriff la 20.06.2023, 16:42 De-aia numai pot eu ca nu mai se fabrica Arteon, oricum nu imi placea, no comment!!
-
Seriff, miercuri, 21.06.2023 14:24
@eu, esti praf, nu intelegi nimic, mai du-te pe la scoala, lasa autobuzul si da si tu de permis.
-
Seriff, miercuri, 21.06.2023 14:24
Si invata sa te semnezi ca sa stiu si eu care dintre pensatii de Mihai, Mircea Badea, Banditos sau Alin esti, sau esti atat de inapoiat mintal incat nu esti in stare sa te semnezi cu user-ul tau?
Citeste si
-
INDUSTRIE | luni, 25 noiembrieȘeful Volkswagen: „Trebuie să închidem fabrici pentru a reduce costurile”Thomas Schafer, șeful Volkswagen, a apărat decizia mărcii germane de a închide mai multe uzine pentru a reduce din costuri. Șeful mărcii mai precizează că nu există cale de a evita concedierile angajaților uzinelor afectate. Citeste tot
-
INDUSTRIE | luni, 25 noiembrieToyota Celica ar putea fi relansată după două deceniiUn oficial al mărcii japoneze ar fi confirmat faptul că modelul Celica va fi readus la viață în curând, potrivit unei publicații japoneze. Zvonurile cu privire la relansarea lui Celica prind și mai mult avânt. Citeste tot
-
INDUSTRIE | duminică, 24 noiembrieHyundai și Kia: peste 200.000 de vehicule electrice rechemate din cauza pierderilor de putereHyundai și Kia au anunțat săptămâna aceasta rechemarea a peste 200.000 de vehicule electrice din cauza unor pierderi de putere, conform Administrației Naționale pentru Siguranța Traficului pe Autostrăzi (NHTSA). Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieLotus renunță la planul său de a deveni marcă pur electricăLotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieFord va concedia 4000 de angajați în Europa pe fondul scăderii cererii pentru mașinile electricePeste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. Citeste tot
Un model frumos mai aveau si ei in gama, renunta si la ala, renunta si la Golf si aia e, rip VW. Vor ramane cu niste suvulete urate si obosite si cu niste panarame electrice mega scumpe cu autonomii ridicole si aspect de gras in colanti.