Volkswagen asteapta o crestere a profitului operational in 2010

Publicat sâmbătă, 06.03.2010 15:39 de Cornel Șocariciu

Volkswagen se asteapta ca anul 2010 sa ii aduca o crestere importanta in dreptul profitului operational.

Dorinta grupului VAG de a detrona suprematia Toyota in industria auto este aproape de realitate, germanii anticipand o crestere importanta a profitul operational pentru anul acesta, care se datoreaza volumului de vanzari in ascensiune. Anul 2009 a fost mai rau decat se asteptau germanii, insa acestia declara ca venitul din vanzari si profitul operational din 2010 vor depasi cu siguranta planurile facute.

In 2009 profitul operational a scazut la 71 de procente ajungand la valoarea de 1.86 de miliarde de euro, fata de 2.06 miliarde de euro cat anuntau analistii. Volkswagen are un plan de a-si imbunatati lichiditatile prin introducerea unui numar de 135 de milioane de actiuni preferentiale cu scopul de a-si dubla capitalul la bursa.

Aceasta mutare este facut de VW in speranta ca vor achizitiona un numar mai mare de actiuni in cadrul Porsche. De asemenea, germanii au luat in vizor si achizitionarea grupului de dealeri Porsche Holding.

Via | 4wheelsnews

  • ivanoff, sâmbătă, 06.03.2010 16:11
    Locul II maxim

    Poate dc vor mai achizitiona vreo 7 marci ajung sa detroneze Toyota...

  • Robert, sâmbătă, 06.03.2010 16:17
    VW Group

    VW Group a cumparat in 2009 aprox 50 % din Porsche AG, urmand ca pana la sfarsitul lui 2010 sa achizitioneze si restul de actiuni, Porsche devenind a zecea marca in VW Group . In primul trimestru din 2011, este programata fuziunea dintre VW Group si Porsche Automobil Holding SE ( detine 54 % din actiunile ordinare ale VW Group ) .

  • volksvVagOn, sâmbătă, 06.03.2010 16:51

    In cativa ani Alianta RENAULT o sa cumpere la discount volkswagen.. tineti-o tot asa VAG ! sunteti pe drumul cel bun ! bugatti o sa treaca la francezi in sfarsit , lamborghini va reincepe sa produca masini demente care baga frica in oase; marci neprofitabile, precum seat vor trebui inchise ... schimbari trebuie facute

  • Ion, sâmbătă, 06.03.2010 17:14

    Alianta Renault-Nissan a pierdut in 2009 suma de 6 miliarde euro !!! Iar Seat a trecut bine pe plus, reactualizeaza-ti datele .

  • Kvist, sâmbătă, 06.03.2010 17:27

    @volksvVagOn Am trait sa vad un comentariu plin de substanta al unui Loganist trist. Esti atat de impotriva vw de parca ati facut afaceri impreuna si ti-au tras teapa.

  • volksvVagOn, sâmbătă, 06.03.2010 18:22

    de fapt am un scenic :) dar multumesc pentru sincerele aprecieri :) si eu am fost la fel de sincer... si nu sunt trist, sunt chiar foarte vesel ! ioane, de fapt sunt 3 miliarde, deci tu ar trebui sa-ti reactualizezi datele. Da' cand e criza, e criza pt toata lumea: Toyota 10 mld (2009), Ford 14.7 mld$ (2008), PSA si Fiat cate 1 mld fiecare (2009), Daimler 2.6 mld (2009), Porsche 4.4 mld (2008), Seat intotdeauna a fost o marca problematica a grupului. De cand ia luat vw sunt pe pierdere. Acum au inceput sa se miste , da slabut... sa ai acelasi profit cu Dacia, cand ai masini de 2 ori mai scumpe , nu e o mandrie... http://www.sfin.ro/articol_17989/vw_group_-_scadere_de_profit_la_9_luni_din_cauza_seat_si_bentley.html

  • Ion, sâmbătă, 06.03.2010 18:46

    Renault si Nissan isi prezinta separat rezultatele financiare . 3 miliarde euro este doar pierderea Renault . Cat despre Seat, vezi vanzarile pe ianuarie si februarie 2010 . In plus la finalul acestui an, uzina Seat din Martorell, Spania va construi in exclusivitate modelul Audi Q3, uzina atingand capacitatea maxima . Da, ai dreptate e criza si cu atat mai mult ar trebui sa apreciezi rezultatele VW Group si Hyundai-KIA, singurii constructori care au fost cel mai putin afectati de criza .

  • volksvVagOn, sâmbătă, 06.03.2010 19:29

    Fals ! pierderea e 3 mld pe grup. N-are a face aici ca raporteaza separat. "Pierderea din 2009 a fost inregistrata in principal in prima jumatate a anului, rezultatul negativ din semestrul al doilea fiind de numai 356 milioane euro, iar circa jumatate din cifra este atribuita companiilor asociate Renault, respectiv Nissan (902 milioane euro), Volvo (301 milioane euro) si AvtoVaz (370 milioane euro), se arata intr-un raport al grupului francez." (sursa:dailybusiness.ro) Si dupa cum am spus: Vw si orezarii sunt niste baloane de sapun. Se vor sparge din moment in moment.

  • volksvVagOn, sâmbătă, 06.03.2010 20:08

    oricum zvonurile astea sunt lansate la vrajeala ca sa le creasca actiunile

  • Ion, sâmbătă, 06.03.2010 20:30

    Renault detine 44% din Nissan iar Nissan detine 15% din Renault . 902 milioane euro reprezinta 44 % din pierderea Nissan, iar pierderea totala a Nissan va cuprinde si 15 % din pierderea Renault plus pierderea initiala a lui Nissan .

  • volksvVagOn, sâmbătă, 06.03.2010 20:49

    Fals! Hai ca le-ai invartit de le-ai ametit ! asta e acelasi sistem de calcul cu ala din care ti-au iesit 6 mld pierdere, in loc de 3 mld.

  • Ion, sâmbătă, 06.03.2010 20:55

    6 miliarde era pierderea anticipata, cea finala e pe aproape, oricum e peste 5 miliarde euro . Daca la inceputul lui 2009, Renault si PSA nu primeau de urgenta de la statul francez cate 3 miliarde euro de caciula, intrau in mari probleme . De ce crezi ca Renault doreste sa-si vanda cele 20 % detinute la AB Volvo ( Volvo Trucks, Renault Trucks, Nissan Diesel si Mack ) ? Raspunsul este nevoia acuta de lichiditati .

  • volksvVagOn, sâmbătă, 06.03.2010 21:02

    "pierderea anticipata" =))) hai ca te-ai crapat ! adio!

  • Ion, sâmbătă, 06.03.2010 21:08

    "Loss Warning" dupa tine ce inseamna ?

  • andr3i, duminică, 07.03.2010 01:51

    oricum e pe locul 1 si acolo o sa ramana. VW detine Bugatti , porsche, lamborghini.. etc. cum sa ce compare cu carutele de la renault, citroen, peugeot, etc. care ei produc numai carucioare de butelii....:)):)). VW Group the best.

  • ha !, duminică, 07.03.2010 12:04

    N-o sa se apropie volkswagen de rafinamentul francez nici intr-o mie de ani

  • fane, duminică, 07.03.2010 13:08
    @andr3i

    a cam apus epoca'' masinii germane",acest mit e pe cale sa fie spulberat ,trebuie sa recunosti ca nu mai sunt ce au fost si uneori au preturi nejustificate. atentie vine campionul vanzarilor in Europa si nu numai ''Duster''

  • Semtex, duminică, 07.03.2010 15:44
    O mica corectie !

    vw a fost tras din urma de imaginea masinii nemtesti create de Mercedes si BMW Mitul masinii germane creaza confuzii... NICIODATA nu ar trebui facuta o paralela intre vw si vreuna dintre aceste marci ! Orice comparatie intre vw si Mercedes / BMW reprezinta o jignire adusa masinii germane premium asa cum o stim noi.

  • Semtex, duminică, 07.03.2010 20:42
    Uitati aici o realizare in cadrul Groupe Renault !

    Dacia Duster intra in World Records Academy ca cel mai accesibil SUV din lume http://www.mediafax.ro/english/world-records-academy-designates-romanian-dacia-duster-most-affordable-suv-5715186/

  • Real_Ion, duminică, 07.03.2010 22:43
    @

    Multi cretinoizi pe internet...trebuie sa cititi articolul inainte sa comantati...Este vorba de VAG si toyota nu de VAG si cacaturile de renault care never,ever nu o sa se rodice la nivelul Skoda nu zic mai departe.Cel mai bine ca sa va convingeti verificati vanzarile fiecarei marci.Si pe la noi lumea a inceput sa se prinda ca renault este o mare teapa!

  • Yo, luni, 08.03.2010 14:23

    @Semtex Daca ar durea prostia ai urla tot timpul. Stiai ca Audi a fost fondata in 1909 ? adica inaintea Mercedes si bmw ? Vw e un nume la fel de important ca si BMW si Mercedes cu ce e mai prejos un Tuareg decat un X5 ? cand la Dakar i-au invins. Creste inima in tine avand bmw de 500 euro razand de unu care are Vw de 60.000 ca are un tdi de cacat ?

  • dada, miercuri, 10.03.2010 01:59
    luati de la samsari

    cacaturi de vw