Volkswagen Golf rămâne cea mai vândută mașină în Europa: aproape 29.000 de unități în luna septembrie. Dacia Sandero ocupă locul al optulea
Volkswagen Golf a fost cea mai vândută mașină în Europa în luna septembrie, cu 28.731 de unități. Podiumul a fost completat de Opel Corsa și Renault Clio. Luna trecută, Dacia Sandero a încheiat pe poziția a opta.
Luna septembrie nu a adus surprize majore în clasamentul celor mai vândute modele în Europa, potrivit datelor prelucrate de compania de analiză Jato Dynamics.
Volkswagen Golf și-a păstrat poziția de lider cu 28.731 de unități comercializate, în timp ce locul secund a fost ocupat de Opel Corsa cu 26.269 de exemplare vândute în cursul lunii trecute. Ultima treaptă a podiumului a fost ocupată de Renault Clio, modelul de clasă mică bifând în luna septembrie 23.986 de unități vândute.
Renault Captur a fost cel mai bine vândut SUV de pe Bătrânul Continent în septembrie cu 21.523 de unități, și ocupă poziția a patra în topul european. Mercedes-Benz Clasa A încheie luna cu 20.430 de exemplare comercializate.
Lupta pentru poziția a șasea a topului european a fost una strânsă și s-a dat între patru modele de segment B: Dacia Sandero, Ford Fiesta, Peugeot 208 și Volkswagen Polo.
Duelul a fost câștigat de modelul francezilor care a bifat 20.292 de unități în luna septembrie. Pe locul al șaptelea s-a clasat Fiesta (19.878 de exemplare), în timp ce Dacia Sandero a ocupat poziția a opta cu 19.745 de unități.
Loc | Model | Înmatriculări septembrie 2020 |
1 | Volkswagen Golf | 28.731 |
2 | Opel Corsa | 26.269 |
3 | Renault Clio | 23.986 |
4 | Renault Captur | 21.523 |
5 | Mercedes-Benz Clasa A | 20.430 |
6 | Peugeot 208 | 20.292 |
7 | Ford Fiesta | 19.878 |
8 | Dacia Sandero | 19.745 |
9 | Volkswagen Polo | 18.919 |
10 | Skoda Octavia | 18.240 |
Via Jato Dynamics
VW ramane VW, iar Golf confirma inca odata ceea ce este. O institutie. La un moment dat circulau pe net glume sau idei, de a trece in dreptul cuvantului "masina" in dictionar "Golf". Nu este masina perfecta, insa face totul perfect. Probabil, pana avantul masinilor electrice nu va fi si mai mare si modele precum ID3 vor deveni tot mai accesibile sau acceptate de tot mai multi, Golf in clasa sa va ramane ceea ce este. Top. Oricine este pasionat de acest domeniu, fie ca ii place sau nu Golf, este fan sau nu VW, daca este intreg la minte si vede industria auto intr-un mod obiectiv, nu are cum sa nu recunoasca si sa accepte ceea ce reprezinta Golf. Restul, care baga strambe si comenteaza fara sens, mai bine sa se orienteze spre alte domenii de interes.