Volkswagen: marcă full electrică în Europa, din 2033. 10 electrice noi până în 2026

Publicat joi, 27.10.2022 13:47 de Alexandru Monenciu

Volkswagen va produce doar modele cu zero emisii, pe Bătrânul Continent, începând cu 2033, a dezvăluit șeful companiei. Mai mult, până în 2026, germanii vor lansa 10 modele noi, cu zero emisii.

Constructorul german de automobile și-a actualizat planurile de electrificare. Potrivit șefului companiei, Thomas Schaefer, Volkswagen va produce doar modele cu zero emisii, în Europa, începând cu anul 2033.

Mai mult, până în 2026, nemții vor lansa 10 modele electrice noi. Inclusiv un model entry-level care va costa mai puțin de 25.000 de euro. Acesta va fi disponibil în două variante: hatchback și crossover.

Anul viitor, Volkswagen ID.3 va primi un facelift, care va aduce îmbunătățiri din punct de vedere al calității, materialelor și a stabilității sistemului electric.

Totodată, șeful companiei a vorbit și despre celelalte mărci ale Grupului. În următorii 10 ani, portofoliul de modele va fi redus, iar profitul mărcilor de volum (inclusiv Seat și Skoda) va crește cu 8% până în 2025.

via Automotive News

  • Seriff, joi, 27.10.2022 14:23

    Iar vrajelile astea, parca era 2030, acum au mai lungit-o cu inca 3 ani, peste un an vor zice 2040 si tot asa.

  • Dutz, joi, 27.10.2022 23:26

    Da, aceleași bălării cu planuri fără fundament. Intre timp… ancheta penală pentru Tesla in SUA din cauza introducerii ilegale a funcție Autopilot care a provocat mai multe accidente.

  • AdnMercedes, vineri, 28.10.2022 00:04

    Nu au Rușine Vag-abonzii ăștia,gura nu le pute…ce afirmații fac,mărcile de volum Seat și Skoda crezand ca Vw este premium,când este o troaca stricăcioasă și cu bube de soft.

  • Mike, vineri, 28.10.2022 08:11

    De ce brusc atâtea ştiri cu maşini electrice ? Uite, şah mat la petrol: "Eurodeputații și statele membre ale UE au ajuns joi seara la un acord asupra legislației europene care ar urma să pună capăt vânzării de mașini noi cu motoare cu combustie internă până în 2035, au anunțat negociatorii, potrivit AFP." Gata, baftă termice, doar cele SH. La revedere schimbător manual de voteze din 1800 toamna. QED

  • Nae, vineri, 28.10.2022 09:17

    Eu speram sa vad o implementare buna de TDI plugin hibrid.

  • Seriff, vineri, 28.10.2022 09:47

    @Mike stirile astea sunt din 2015 saptamanal efectiv, aceleasi aberatii, intre timp curentul e scump, statiile nu mai sunt moca, masinile electrice au inceput sa se strice, lumea usor usor si-a dat seama, oricum chiar si cu toata propaganda presei si a pomenilor de la stat, nici macar un 25% din vanzari nu sunt in stare sa faca electricele, MEGA PENIBIL. Cat despre articol, AM este un site care face propaganda electicelor, mai sus au un articol in care fac reclama unui site de anvelope, atat se poate.

  • Mike, vineri, 28.10.2022 11:01

    Da, dle Nae dacă ar fi făcut un plugin TDi dar să aibă 100 km real electrici condiţii reale, încărcare rapidă ca electricele normale şi nu 6 ore pentru un amarât de 40 km range..... era o opţiune bună. Darrrrr dinozaurii auto şi-au bătut joc încontinuu de PHEV şi astea sunt rezultatele - dezastruoase.

  • @Seriff, vineri, 28.10.2022 13:40

    Nu e nicio vrajeala, dovedesc doar ca nu sunt in stare sa faca ceva. La fel si cu DIESELGATE. Nu au reusit sa se conformeze si au gasit cum sa minta. Doar ca voi sunteti batuti in cap si le luati apararea. Se numeste ca sunteti limitati. Sunteti prostiti continuu de aceleasi firme si continuati sa le sustineti.

  • Seriff, vineri, 28.10.2022 14:15

    Da, le iau apararea fiindca nu mi se pare ca au gresit cu nimic, au facut niste masini foarte bune si de buget cu puteri decente si consum bun. Ce noxe scot nu stiu si nici nu ma intereseaza, nu dau 2 lei pe vrajeala asta, sunt probleme mult mai grave pe lumea asta decat noxele scoase de o masina.

  • @Nae, vineri, 28.10.2022 15:23

    ideea nu e rea. generatoarele cele mai bune, puternice, durabile si stabile, prin urmare si scumpe, sunt cele pe motorina, nu pe benzina. un PHEV cu diesel ar fi o varianta eficienta, dar probabil conteaza si noxele si zgomotul, de asta vedem putine hibride cu diesel, sau mai bine zis, mai niciunul in prezent.

  • Mike, vineri, 28.10.2022 18:29

    @@Nae Da, chiar, aveţi dreptate, ar fi fost o idee fantastică o maşină PHEV cu 200 km range, bateria uşoară dar cu range extender un motoraș diesel sau chiar PLG / CNG dar din lăcomie, prostie, au ratat momentul.

  • Vali, vineri, 28.10.2022 20:33

    Si-au dat seama inginerii Mike si Nae

  • @Vali, miercuri, 02.11.2022 12:49

    Nu, dar si-au dat seama aia de la Mercedes.