Volkswagen nu exclude lansarea unei versiuni plug-in hybrid pentru T-Roc: "Depinde dacă va exista cerere"
Volkswagen nu exclude varianta lansării unei versiuni plug-in hybrid pentru SUV-ul T-Roc, în funcție de cererea care va exista pentru un astfel de model.
Volkswagen a anunțat la începutul lunii aprilie că până la sfârșitul acestui an va lansa versiuni plug-in hybrid pentru Tiguan și Arteon, ca parte a planului de a extinde gama GTE cu noi modele.
Oficialii constructorului german nu exclud varianta ca o versiune plug-in hybrid să fie disponibilă și pe SUV-ul T-Roc, însă o decizie finală va fi luată în funcție de cererea pentru un astfel de model.
"Suntem pe un drum lung de reducere a emisiilor, așa că numărul de modele electrice și plug-in hybrid va crește. Tiguan este cel mai vândut SUV al nostru, așa că ne concentrăm pe asta. Tehnic este posibil (n.r - să lansăm o versiune PHEV) pentru T-Roc, dar depinde de cererea de pe piață", a explicat Kai Philipp, managerul de proiect pentru versiuni electrificate din cadrul Volkswagen.
Unul dintre avantajele pe care le are Volkswagen este că poate lansa cu relativă ușurință versiuni plug-in hybrid pentru o gamă variată de modele, prin preluarea sistemului PHEV dezvoltat pentru Golf 8.
În cazul hatchback-ului, sistemul mizează pe un motor pe benzină de 1.4 litri și 150 de cai putere acompaniat de un motor electric de 85 kW (115 CP). În total, sistemul oferă 245 de cai putere, în timp ce bateria de 13 kWh oferă o autonomie electrică de până la 60 de kilometri.
De asemenea, Volkswagen pregătește și o versiune de performanță R pentru Tiguan, similară din punct devedere tehnic cu cea dezvoltată pentru T-Roc.
Via Auto Express, Autocar
Avand in vedere faptul ca VW TIGUAN PHEV facelift 2020 ofera o autonomie pur electrica de 60 km WLTP, un model VW T-Roc PHEV, cu aceeasi baterie ar putea oferi o autonomie de circa 70-75 km WLTP. In mod SIGUR VW ar gasi si clienti s-ar produce aceasta masina PHEV - mai ales daca pretul acestei variante nu ar depasi (prea) mult pretul unui T-Roc cu motorizare clasica! Garda la sol a T-Roc (16,1 cm), este insa destul de redusa pentru cine stie ce escapade montane - daca va bate cumva acest gand...