Volkswagen Polo GTI facelift: tot 207 cai putere și rulare semi-autonomă de nivel 2

Publicat miercuri, 30.06.2021 12:35 de Alexandru Monenciu

Volkswagen a publicat primele informații și imagini cu noul Polo GTI facelift. Versiunea de performanță a modelului compact se aliniază la limbajul de design al lui Polo facelift.

Noul Volkswagen Polo facelift a debutat la jumătatea lunii aprilie, iar acum a venit momentul să facem cunoștință cu versiunea îmbunătățită a lui Polo GTI.

PREIA ELEMENTELE ESTETICE DE LA POLO FACELIFT

Estetica versiunii obișnuite a fost preluată și de noul Polo GTI facelift. Pe lângă farurile IQ.Light LED matrix și stopurile revizuite sau grila iluminată în partea inferioară, avem și câteva elemente specifice unui GTI: grilă cu design tip fagure, spoilere cu aspect sportiv, emblemele GTI, jante noi și o serie de accente roșii.

Acestea din urmă se regăsesc și la interior, mai ales la nivelul bordului. Deja celebra tapițerie tartan a fost păstrată, iar scaunele sport sunt opționale.

Probabil cea mai mare noutate din habitaclu este noul sistem multimedia al germanilor de la Volkswagen. În standard, acesta vine cu un ecran de 8 inch, dar clienții pot opta și pentru un display "Discover Pro" cu diagonala de 9.2 inch.

Motorul de 2.0 litri turbo dezvoltă în continuare 207 cai putere și 320 Nm cuplu. Unitatea vine în compania unei transmisii automate DSG, cu șapte trepte, și a unei tracțiuni față. În aceste condiții, Volkswagen Polo GTI facelift atinge 100 de km/h în 6.5 secunde și o viteză maximă de 240 km/h.

Suspensia sport și diferențialul controlat electronic sunt standard, dar suspensia adaptivă Sport Select este inclusă pe lista de dotări opționale.

ÎN PREMIERĂ, RULARE SEMI-AUTONOMĂ DE NIVEL 2

La fel ca noul Polo facelift, versiunea de performanță GTI poate fi echipată (în premieră) cu tehnologii care permit o rulare semi-autonomă de nivel 2. Pachetul IQ.Drive Travel Assist include, printre altele, cruise control adaptiv și Lane Assist.

Debutul pe piață a noului Volkswagen Polo GTI facelift este pregătit pentru lunile următoare.

via Volkswagen

  • Virgil Vochina, miercuri, 30.06.2021 13:02

    207 cai care se fac 245 din doua click-uri de laptop si o mufa obd2. Pacat de pretul mare si singura optiune de cutie care e doar automata.

  • Kirotractor, miercuri, 30.06.2021 13:42

    @V.V.-- Așa-i cu ”vechiul” motor EA888 (L4 cu inj. indirectă+directă), care - atenție AM - scotea doar 200 CP pe GTI-ul mai sobru ante-facelift (suta-n 6,7 s.) Cam prea multe sistemele de conducere de școală ajutătoare, :-) dar nici diferențialul (pseudo)autoblocant XDS nu-i vreo atracție. Cutia exclusiv DSG poate-l convinge totuși pe Edikkk să-l comande, ca să nu mai mestece-n ritm de sârbă 3-pedalieră în mațele Polo-ului său roșu cu 362.000 km rulați, în care a intoxicat și mama urșilor planetari. (Din cauză de remușcări cred că ne ține predici electrizante.)

  • @kiro, miercuri, 30.06.2021 14:09

    draga kiro , daca as locui in aglomeratia infernala a dragei noastra copitale, atunci cu siguranta as alege o masina cu doua pedale. dar cu siguranta nu dsg ci mai degraba ceva e-cvt. pana atunci ma consolez cu gandul la speranta unui viitor si mestec cu rabdare n mamaliga la fiecare drum cu masina

  • @kiro, miercuri, 30.06.2021 14:12

    Ma bag si eu in seama,din pacate E-cvt e moartea pasiunii! Nimic nu mi s-a parut mai oribil ca un cvt.

  • mircea badea, miercuri, 30.06.2021 18:47

    astea sunt cifre de 1.6.