Volkswagen prezintă viitoarele soluţii de conectivitate prin Connected Golf Concept
Pe lângă Golf R Touch Concept, cei de la Volkswagen au adus la CES 2015 un alt concept bazat pe Golf, de data aceasta concentrat pe expunerea posibilităţilor de conectivitate ale vehiculului.
Volkswagen Connected Golf Concept a debutat astăzi la CES 2015, cel mai important evenimet din lumea IT din prima parte a anului, alături de Golf R Touch Concept. Spre deosebire de R Touch Concept, conceptul "Connected Golf" arată posibilităţile de conectivitate ale compactei germane folosind actuala generaţie a sistemului multimedia MIB II, care suportă mai multe tipuri de sisteme de operare, fiind compatibilă cu majoritatea smartphone-urilor şi tabletelor de pe piaţă.
Cei de la Volkswagen au prezentat la CES două concepte asociate acestui sistem multimedia: Trained Parking System şi Intelligent Charge. Primul foloseşte o cameră video pentru a scana traseul vehiculului către un loc de parcare abordat frecvent de şofer şi poate să preia comenzile vehiculului la cererea şoferului pentru a executa o parcare semi-automată. În viitor, cei de la Volkswagen vorbesc despre posibilitatea parcării autonome a vehiculelor echipate cu acest sistem, iar şoferul ar putea să le facă solicitări de la distanţă, cum ar fi pornirea motorului şi a sistemului de climatizare sau părăsirea unui spaţiu de parcare la cerere.
Tom Tom va furniza hărţi pentru modelele Volkswagen
Pentru că exponatul de la CES pe care este bazat Connected Golf Concept este varianta electrică a compactei germane, nemţii au prezentat şi sistemul Intelligent Charge care îi va fi asociat acestuia în viitor. Vorbim despre un sistem de încărcare inductivă pentru vehiculele electrice care elimină necesitatea cablurilor. Vehiculele respective ar beneficia de un set de lumini speciale de notificare a şoferului cu privire la situaţia încărcării şi aplicaţia dedicată de pe telefonul acestuia l-ar informa cu privire la momentul şi starea încărcării în orice moment.
Via Volkswagen
imaginati-va in 5 ani... frate, masinile de acum 5 ani sunt deja "fumate"...hidrogen, electrice, conectivitate, LED-uri, ecrane in loc de ceasuri.....nici n-as fi zis ca a fost criza