Volkswagen: "Tehnologia de la bordul lui Golf 7 va atrage clienţi noi"
Cei de la Volkswagen se aşteaptă ca Golf 7 să atragă un grup de clienţi noi datorită tehnologiei de la bord, iar aceştia vor reprezenta între 30 şi 40% din vânzări.
Volkswagen Golf 7 vine cu numeroase elemente tehnologice noi în gama de compacte a producătorului din Wolfsburg, iar cei de la Volkswagen se aşteaptă ca noutăţile să atragă o serie de clienţi noi pentru acest model. Potrivit estimărilor interne Volkswagen, dintre cumpărătorii lui Golf 7, între 30 şi 40 la sută vor fi clienţi noi pentru acest model, iar unii dintre ei sunt foşti clienţi de Passat, în timp ce alţi potenţiali clienţi consideră că A3, fratele de platformă al noului Golf, este prea scump. Pe lângă elementele tehnologice noi amplasate la bordul noului Golf, cei de la Volkswagen au reuşit să reducă aproape 100 kilograme din masa compactei, iar gama de motorizări şi transmisii a fost actualizată pentru noua generaţie.
În ciuda numărului mare de clienţi noi pentru a şaptea generaţie a lui Golf, cei de la Volkswagen se vor concentra în continuare pe publicul tradiţional al modelului. În ceea ce priveşte noii clienţii ai modelului, cei de la Volkswagen speră ca elementele tehnologice integrate să atragă clienţi din clasele superioare. Printre noutăţile pe care le aduce noua generaţie a lui Golf se numără sistemul multimedia cu ecran tactil oferit standard, o serie de elemente de siguranţe integrate în standard şi un nivel superior al calităţii percepute la bord. Pasagerii din spate au la dispoziţie mai mult spaţiu în raport cu rivalii lui Golf, datorită ampatamentului mărit, iar Golf este mai eficient şi mai uşor.
Volkswagen estimează că noua generaţie a lui Golf va fi vândută în aproape 500.000 de unităţi pe an pe piaţa din Europa. La nivel global, Golf este aşteptat să înregistreze 700.000 unităţi pe an. Compacta de la Volkswagen este construită în două fabrici din Germania, localizate în Wolfsburg şi Zwickau. Cea mai ecologică versiune a lui Golf, 1.6 TDI BlueMotion, va debuta în vara anului 2013 şi are emisii de CO2 de numai 85 de grame pe kilometru.
Via AutomotiveNews (înreg.)
-
@mda, luni, 19.11.2012 12:45
Prietene, tu stii ce vorbesti? Cum sa concureze Golf-ul cu modelele omoloage de la MB sau BMW din punct de vedere al pretului? Hai sa le comparam: Mercedes Benz A 180 (versiunea cea mai ieftina)- 24.676 euro- Golf VII Highline (versiunea cea mai dotata) cu motorul de 122 CP- 19.096 euro. Diferenta de pret de 5580 euro. Bmw seria 1 114i (versiunea cea mai ieftina, fara Efficient Dynamics sau alte dotari)- 23.436 euro- Golf VII Highline (versiunea cea mai dotata) cu motorul de 122 CP- 19.096 euro. Diferenta de pret de 4340 euro. Audia A3 cu motorul de 122 CP in varianta cea mai ieftina- 24.200 euro- Golf VII Highline (versiunea cea mai dotata) cu motorul de 122 CP- 19.096 euro. Diferenta de pret de 5104 euro.
-
sa fim realisti, luni, 19.11.2012 12:51
Golf ajunge lejer la 30.000 euro si chiar peste. E o portiune buna pe care se intersecteaza cu Mercedes si BMW.
-
Michael, luni, 19.11.2012 13:12
VW Golf nu este altceva decat un Audi A3 mai ieftin. Ca marca premium, Audi concureaza direct cu BMW sau Mercedes, nu VW Golf, care are in general alt public tinta. Ca masina este foarte bine vanduta si nemtii isi permit sa tina pretul sus, asta este altceva. Totusi, sa fim realisti, pentru ca VW Golf sa ajunga la pretul unui Audi sau Mercedes similar trebuie sa aiba motorizare superioara sau dotari mai multe decat aceste modele.
-
antonny, luni, 19.11.2012 13:21
Care e "Tehnologia de la bordul lui Golf 7 care va atrage clienţi noi"?????? @mda ce spui de pret ????http://cc.porscheinformatik.com/nwapp/nws_ro/ICC3/VW!ro!!!V!!!/?&MGN=055# Noul Golf Highline 1.4 TSI DSG Benzina / 1.4l / 90 kW/122 CP / Direct Shift Gearbox / 4-usi Consum combustibil oficial: 5l/100km Emisii CO2: 116g/km Oxizi de azot (NOx): 0,027g/km EUR 20.949,80 Culoare exterior Alb (Oryxwhite Perlmutteffekt ) EUR 921,32 Tapiterie piele Vienna Culoarea tapiteriei: marrakesch Mocheta: negru Plansa de bord: negru titan cod intern EUR 0,- Conector Media-In pentru iPod/iPhone EUR 64,48 Jante aliaj usor "Dijon" 7J x 17 Detalii EUR 228,16 Pachet piele "Vienna" Detalii EUR 1.922,- Radio CD Composition Media Detalii EUR 236,84 Suspensie sport EUR 200,88 Volan multifunctional piele (3 spite) Detalii EUR 62,- Total: EUR 24.585,48
-
Cocalaru Sef, luni, 19.11.2012 13:35
Baieti, Exista cinci tipuri de posesori de masina in Romania, astfel: 1. Oameni care folosesc masina ca mijloc de transport si care urmaresc anumite performante (pret, consum, confort, fiabilitate, pret intretinere scazut. etc.). Pentru acesti oameni exista si Logan, Hyundai, Chevrolet, etc. 2. Oameni frustrati si nepriceputi in ale mecanicii elementare care fac orice sacrificii sa ii vada lumea in BMW, Audi, Mercedes si care vesnic fac comentarii anacronice 3. Copii de bani gata care nu au cultura generala (nici nu e nevoie!) si care trebuie sa stea musai in BMW, Mercedes, Audi ca asa le dicteaza rangul de "sange albatsru" chiar daca ei nu cunosc regulile elementare de bun simt si de educatie civica 4. Comentatorii, care nu au de nici unele dar care isi dau cu parerea din simtamantul de frustrare si lipsa de educatie care ii indeamna sa faca ceva pentru a fi luati in considerare 5. Cunoscatori in ale masinilor, care nu au posibilitati financiare mari dar stiu sa-si cumpere si sa intretine o masina, fara a face gargara relativ la faptul ca o au. Acesti oameni isi pot cumpara cam orice masina la mana a doua (la ei nu conteaza modelul ci sa fie in stare buna) si prin intretinere adecvata ii pot face viata lunga, fara a mai comenta despre alte masini sau alti posesori de masina
-
Samba, luni, 19.11.2012 14:06
Niste ciocoi, ma bine spus.Dar asta este politica celor de la VW,sa atraga clienti,sa ii prinda in plasa si pe langa pretul de achizitie al masini,sa mai plateasca si pe interventii mecanice dupa iesirea din garantie.
-
men, luni, 19.11.2012 14:25
iar a aparut crema cunoscatorilor sa comenteze :)) pai ce sa stie ma habarnistii astia de la VW despre cum sa isi plaseze produsele in piata?!? eu propun sa vina nemtii sa aplece urechea la parerile emise pe aici... dealtfel noi romanii le-am fost nemtilor alaturi la bine si mai ales la greu ! (ar putea sa vada bunele noastre intentii si cine stie poate deschid o fabrica la baicoi)
-
@Cocalaru Sef, luni, 19.11.2012 14:44
Exista mai multe tipuri, cele enumerate de tine sunt corecte, dar mai sunt: cei care fac sacrificii si se inglodeaza in datorii pe 8 ani pt un Logan, dar macar stie ca-i noua, dupa un an constata ca nu mai e noua si ca peste alti 2 ani e la juma de pret, nu-i nimic, mai are doar 5 ani si-o termina de platit si care uneori parca sunt ceva mai frustrati decat cei cu "sange albastru". La noi sunt extreme mai mult, cocalari analfabeti si snobi semi-analfabeti, mijlocul cam lipseste din pacate, indiferent de marca pe care o are.
-
rares, luni, 19.11.2012 15:37
Salut. Despre masini - este destul de greu sa vorbim despre ele, pentru ca o alegem mereu, subiectiv. Eu personal nu apreciez Golf-ul, dar in afara de ecranul touch (inainte sa scriu acest articol in data de 19.11.2012 ora 15;34) am verificat informatia pe site-ul oficial din Romania si varianta de 1.2 la ~15.000 euro are asa ceva. Asta da inovatie, dar cam atat. Daca stau si ma gandesc bine acelasi model acum 2 ani, tot pe benzina de 90 cp era 12.000 euro (+/- 1000 de euro sa spunem). Mie unul mi se pare foarte scump.
-
Jean, luni, 19.11.2012 17:00
Sa ne dam cu parerea, ca e la moda prin zona. Ecran tactil plasat ... Deja am pierdut 1 minut din viata ca sa "ma dau cu parerea" despre o chestie neinteresanta. Drum bun si sa ne vedem sanatosi!
-
ruf, luni, 19.11.2012 20:47
A vazut careva vreo poza cu interiorul de la versiunea entry-level (trendline) ?
-
donD, luni, 19.11.2012 21:06
Ati inceput sa va dati cu batul in ochi. Habar nu aveti despre masina asta ce e nou la ea si de unde vine ca va dati cu parerea despre pret. Cu pret de pornire la 15.500 EUR aprox acelasi cu Golf VI are mai multe optioale. E normal pentru economia actuala sa se imbunatateasca modelele si pe ici pe colo sa creasca pretul, doar nu comparam cu Golf II ca subsemnatul de mai sus. Varianta cheala e cu 100 kg mai usoara ca cea veche, are aceeasi platforma MQB ca si Audi A3, aer condit, computer bord, frana de mana electronica, geamuri fata spate electrice, detector de oboseala, franare automata, airbaguri frontale, laterale, genunchi, cortina, sistem audio cu 8 boxe, cu ecran tactil si altele. E problema ta daca nu-ti place textila si vrei piele sau genti de 17 inch sau nu stiu ce sistem de navigare pe care nu-l folosesti in Romania, dar nu compara 17-18.000 EUR cu 25 de la audi, MB si BMW, ca nici astia nu-ti dau piele si dotari ultra la pretul de baza. Stima si respect.
-
LauCalin, luni, 19.11.2012 23:27
Hai ca am trait sa o aud si pe-asta pe un site de masini, sa ajunga VW sa se bata la preturi cu Mercedes, BMW sau Audi. Evident ca asa ceva nu putea sa spuna decat un comentator care "stie el ce spune". NICIODATA VW nu si-a exprimat intentia de a intra in segmentul premium, pentru asta exista Audi. Si referitor la preturi, daca veti intra pe oricare site al oricarui importator veti vedea ca preturile sunt mult mai mari in mod normal pentru orice model. Pentru ca este vorba de preturile de lista. Ori daca mai pui o oferta speciala (care este oricand cam la orice masina), plus oferta Rabla se mai scad vreo 3000 de euro. Cam asa ajunge sa coste un Megane sau 308 vreo 12000 de euro. cam asa poate ajunge sa coste vreo 12000 de euro si un Golf. In conditiile in care scrie undeva mic, intr-un colt "oferta supusa unor conditii". Deci Rares, daca vrei sa sti pretul CONCRET al oricarei masini, du-te in showroom si intereseaza-te. Pe site-ul importatorului poti vedea dotarile, motorizarile, ofertele de finantare, foarte greu sa gasesti pretul. Si referitor la cifrele de vanzari, cu siguranta Golf se va vinde (foarte) bine, insa eu cred ca nemtii sunt totusi cam optimisti.
-
BBR91, luni, 19.11.2012 23:28
Nu m-am urcat in noul Golf, cred ca nici in 6 defapt, dar aceste tehnologii "noi" cu care se lauda ei, mie personal nu mi se par atat de atragatoare. Mai nou iti poti pune display cu touch-screen si pe Logan, deci nu mai e ceva wow, de altfel eu n-am fost fan niciodata touch-screen, nici macar la telefoane. Dar intr-adevar, foarte multa lume pune botul la asa ceva, e cool. Dotarile de siguranta standard sunt foarte bine-venite, dar in general masina asta n-are nimic care sa ma faca sa o vreau. Este foarte impresionanta lista de dotari intr-adevar, dar prima data am vazut cititoarele de semne, si tot avertizorii si senzorii pe Focus 3. Nu stiu sigur, dar cred ca si Astra I are aceste dotari optionale. Cu ce e mai special Golf decat Focus sau Astra? E adevarat ca n-am stat sa configurez cele trei masini la acelasi pret si sa compar ce-mi ofera fiecare la o anumita suma, dar Golful nu e recunoscut ca fiind mai ieftin decat concurenta. Ca aspect si feeling la volan, Astra si Focus sunt peste, Golful pastreaza interiorul anost, chiar si cu touchscreen standard, tot anost este la interior. Perfect functional si ergonomic, dar anost. La capitolul motoare, n-am experienta decat cu 1.4 TSI de la Golf, si de 1.6 TDi n-am auzit sa fie ceva iesit din comun. Astra recunosc ca nici nu stiu ce motorizari are, dar as alege 1.0 EcoBoost pe benzina sau 1.6 TDCi de la Focus, dintre motorizarile acestor trei masini. Deci as alege Focus. Dar eu am un Focus, deci probabil n-am o parere obiectiva, dar astept contra-argumente.
-
Je, marţi, 20.11.2012 00:14
In sfarsit un Golf care imi place si pe care l-as cumpara. Dupa lansarea lui 4 nu mai m-a atras nici unul...
-
Giga-Motors, marţi, 20.11.2012 02:51
@LauCalin, "NICIODATA"?! Dar Phaeton ce-a vrut sa fie?......Desi piata a refuzat-o in general si desi a declarat ca aceasta limuzina n-are nici o tangenta cu Audi A8, VW se indaratniceste s-o produca in continuare, ba inca cu acelasi interior de A8. Parerea mea sincera este ca Audi ar trebui sa incerce sa se desprinda de conglomerat, mai ales ca sefii celor patru inele dau semne ca s-au saturat de politica de hiperstandardizare specifica VAG ("vrem ca modelele noastre sa nu mai semene intre ele in ochii clientilor", remember?). Numai ca le-ar fi teribil de greu sa supravietuiasca fara fondurile structurale ale celor din Wolfsburg, deoarece autofinantarea bazata doar pe rata proprie de profit nu este o optiune viabila in ziua de azi. Dar hai sa consideram ca eu fac parte din categoria a 6-a, pe care n-a mentionat-o Cocalaru Sef, si anume "vorbesc si eu aiurea ca n-am somn la ora asta" :D Legat de Golf in general, nu voi spune decat ca mi se pare o masina perfect adaptata traficului de zi cu zi, ca cine mizeaza pe un pic de nuantare estetica, fara sa-si "tradeze" principiile utilitariste, poate alege A3 fara ezitare, si ca bordul generatiei 7 n-ar fi mai grozav decat al altor modele din breasla [ ba panoul de comanda, cel putin in viziunea mea, bate spre......Saab 9-3, dar chiar trebuie sa ma culc, ca incep sa am vedenii :) ]
-
danny, marţi, 20.11.2012 10:03
Si, cu toate controversele, tot va fi cea mai cumparata compacta. Pt ca e Golf, pt ca a fost prima din tagma ei si pt ca o intreaga clasa e poreclita dupa ea. Recunosc ca, desi nu e pe placul meu, masina are multe calitati, insa eu, personal, nu sunt dispus sa platesc atat de mult pe o compacta, ci inclin spre a face compromisuri ca sa ma incadrez acolo unde imi permit. Si, in primul rand, incep cu marca, deoarece VW e o marca pt care acum se plateste in plus doar pt ca e VW.
-
Andy, marţi, 20.11.2012 14:54
@danny si cand te gandesti ca acum 40-50 de ani VW era low cost...
-
and, marţi, 20.11.2012 15:01
da, de parca pt alea premium nu platesti in plus pt ca sunt premium. si ce imi place aia ca se suprapune la pret cu bmw. guess what si bmw se suprapune cu porsche si altele daca iei cel mai scump model posibil. dotarile alea multe nu sunt ca sa ti le pui neaparat pe toate si ca sa ajungi la un pret absurd pt un golf, ci ca sa ai de unde alege, sa iti pui ce iti trebuie tie. imi vine greu sa cred ca iti trebuiesc chiar toate dotarile, si DSG, si cea mai buna motorizare, si jante cat mai mari, toate simultan.
-
Samba, marţi, 20.11.2012 21:25
Revin iarasi la un alt comentariu.Am tot stat si citit comentariile care au curs inaintea mea.Se pare ca multi sunt chiar stapaniti pe ei,cu toate ca unii nu au condus sau nu au studiat niciodata partea mecanica a acestor masini ''VW'' . Stiu ca vor sarii unii frustrati care manca parizer si cepa pe paine,dar care ,sunt in stare sa zika'''bey asta este cea mai tare dintre toate''' cu toate ca ei nu au condus nimic in viata lor pentru a face o numita comparatie.Haideti sa reiau. Se pare ca inca unii mai cred si acum mitul cu fiabilitatea VW.Vreti sa va spun eu despre fiabilitatea VW? Se blocheaza volsnta de fiabile ce sunt.Masinile by VW,au nenumarate probleme mecanice cat si electronice.Astazi a fost un VW passat la service cu 144 de mii de km la bord ,care avea probbleme la cutie,volanta se bolcase,probleme la ambreiaj (era praf ambreiajul),probleme cu calculatorul,turbina,injectoarele,multe si nevrute,pe care altii nu le inteleg.Am intampinat zilele trecute un proprietar de Skoda Octavia.Era un om in varsta care o avea de 4 ani masina,si facu se cu ea doar 2.000 de km,omu o pornea cateodata in garaj.Ei bine,ce sa intamplat? Probleme mecanice majore aia ii sa intamplat la masina,fiind si o motorizare diesel de 105 cp TDI,acum trebuie sa scoata din buzunar de la el aproape 6.000 de lei ,masina omului ne mai avand nici garantie,el tinand o in garaj nu a mai prelungit o si acum suporta.De asta v-am mai zis si va mai zic.Dieselul nu este pt oras sau drumuri scurte,dieselul este pt distante lungi,acolo isi arata el adevarata lui valoare.Un diesel in oras consuma cat un motor pe benzina,chiar mai mare ,mai puternic,cu cilindree mai mare.
-
Samba, marţi, 20.11.2012 22:39
Ce vreau eu sa zic, nu vreau sa supar pe nimeni, dar pt ca vanzarile Honda merg f prost si nici reviziile nu prea le mai facem ca se termina si garantiile, traim din service-ul pt celelalte marci, eu nu vad un Accord in service pt ca nici pe strada nu vad, dar seful ma tot trimite sa stau pe net si sa bag mare, ca se castiga si din service, dar mai mult castigi cand vinzi masini noi, nu se compara, deci va rog eu, nu mai cumparati masini germane, frantuzesti sau italienesti, chiar si tarani sau cocalari, dar numai sa cumparati, cu respect Samba.
-
LauCalin, marţi, 20.11.2012 23:24
Giga_motors, rolul lui Phaeton pe piata este cam acelasi pe care il are si Passat CC in comparatie cu Mercedes CLS. Un Phaeton configurat asemanator cu un Clasa S, este cu cel putin 20 000 de euro mai scump. Si nu intamplator. Rolul lui Phaeton este acela de a oferi o masina de lux, din clasa lui S, la un pret mai mic. Pentru ca Phaeton nu s-a ridicat niciodata la nivelul lui S. Si asta se vede. Problema este insa alta: atunci cand iti permiti sa dai 50-60000 de euro cel putin pe o masina, nu te uiti la niciun VW. Te uiti la o masina premium. Multi refuza un Phaeton de 60000 de euro in detrimentul unui A6, Seria 5 sau Clasa E, chit ca au motoare ceva mai slabe, dotari nu la fel de multe sau nu e din aceiasi clasa. Dar vorbim de masini atat de diferite... Iar lasarea in productie a lui Phaeton este si o chestie de orgoliu. Totusi politica a fost regandita iar masina din cate am inteles este adresata cu precadere pietei din State. Si mai mult ca sigur ca nici VW nu se asteapta la vanzari spectaculoase.
-
lord, marţi, 20.11.2012 23:33
@Samba: deci,......deci,.....ce naiba ai vrut sa explici nu stiu.Esti sigur ca ai postat la articolul care trebuie??? Respect.
-
Bongo, miercuri, 21.11.2012 00:26
CIneva are timp mult liber si rabdare sa uploadeze 100 de poze. Oricum cea mai interesanta e numarul 63 in rest..........VW.
-
aaa, miercuri, 21.11.2012 20:39
Daca Golf 7 ar fi o masina proasta nu s-ar vinde. Cine a mai avut VW si cunoaste virtutile acestei marci, o va cumpara; daca ii plac compactele. Sa cumperi un Golf este o achizitie pe care nu o vei regreta.
Citeste si
-
MODELE NOI | luni, 25 noiembrieVolkswagen Polo va primi un facelift și motoare Euro 7 în 2025Volkswagen Polo urmează să primească o actualizare majoră în 2025. Noua versiune va primi un design revizuit, dar și motorizări noi care să respecte viitoarele norme de poluare Euro 7. Citeste tot
-
MODELE NOI | vineri, 22 noiembrieNoua Kia EV9 GT: cea mai puternică versiune are 501 cai putereKia a dezvăluit oficial noul EV9 GT, cea mai puternică versiune a SUV-ului electric. Noua versiune de performanță promite un propulsor de 501 cai putere și aduce numeroase elemente vizuale noi și exclusive. Citeste tot
-
MODELE NOI | joi, 21 noiembriePrimele imagini cu un nou SUV coupe electric DS: promite autonomie de 750 kmDS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. Citeste tot
-
MODELE NOI | joi, 21 noiembrieNoul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 kmHyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. Citeste tot
-
MODELE NOI | miercuri, 20 noiembrieBMW: primele mașini de teste Neue Klasse X, produse în UngariaBMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. Citeste tot
O atrage clienti noi, dar ce te faci ca la preturi apropiate pe acelasi segment poti alege un Mercedes-Benz sau BMW ? Eu zic ca Volkswagen joca pe nisipuri miscatoare... Amintiti-va primul Golf si ce reprezenta el... Cu fiecare generatie a crescut dpdv tehnologic, dar si al PRETULUI. Nu stiu cat va mai putea rezista marketingul Vw in fata evidentei... joaca riscant si unii clienti se vor trezi pana la urma...