Volkswagen Tiguan, 300 de cai putere la nivelul 4

Publicat marţi, 24.03.2009 17:52 de Bogdan Mirică

Casa de tuning B&B a reusit sa stoarca din motorul 2.0 TFSI instalat pe Tiguan 300 de cai putere si 420 Nm. Versiunile diesel nu au fost nici ele uitate.

Cine se gandea ca un crossover nu poate fi sinonim cu performanta ar trebui sa isi reevalueze pozitia pentru ca B&B, o casa de tuning specializata in modificarea modelelor Audi si Volkswagen, a lansat o serie de kituri speciale pentru Tiguan.

Crossover-ul Volkswagen poate fi comandat cu jante de 18, 19 sau 20 de inch, "asortate" cu un bodykit aerodinamic si cu o garda la sol redusa cu 40 de mm. Sub capota vor exista mai multe niveluri de tuning, fiecare reusind sa stoarca mult mai multa putere din versiunile de serie.

Motorizarea pe benzina 2.0 TFSI va fi disponibila in patru trepte de putere. Prima va oferi 240 de cai putere si un cuplu motor de 340 Nm, toate pentru un pret de doar 998 de euro. Nivelul doi aduce clientului 250 de cai in timp ce la nivelul trei Tiguan-ul reuseste sa ofere 286 de cai putere. Ultima treapta a pachetului oferit de B&B include un intercooler special si un set de filtre de aer care, impreuna cu ECU-ul modificat si evacuarea sport, reusesc sa stoarca 300 de cai putere si un cuplu de 420 Nm din motorul 2.0 TFSI.

Tunerii germani nu s-au oprit insa aici si au pregatit modificari importante si pentru versiunea de 2.0 litri diesel cu common rail. Varianta 2.0 TDI de 140 de cai putere si 320 Nm poate ajunge in prima faza la 174 de cai si 390 Nm si apoi ulterior la 200 de cai putere si 410 Nm. Versiunea de serie mai potenta, cea de 170 de cai si 350 Nm poate oferi clientilor, dupa tratamentul B&B, 200 de cai si 400 Nm respectiv 220 de cai si 420 Nm.

Cel mai mic motor instalat pe Tiguan, unitatea TSI cu patru cilindri de 150 de cai si 240 de Nm, se poate lauda la ultimul nivel cu o putere totala de 220 de cai putere si 330 Nm. In acest caz, pretul pachetelor porneste de la 998 de euro.

via | AutomobilesReview

  • Maka, marţi, 24.03.2009 23:53

    Probabil dupa primele 2-3 revizii mtorul e schimbat odata cu alte consumabile la cat e de impins la extrem...

  • R, joi, 26.03.2009 23:26
    @Maka

    Poate daca-ti impingi si tu creierul la extrem realizezi ca din 2000 cu tubo se ajunge si la peste 600 CP si ca evo are 300 CP tot din 2000 cmc, asa ca nu vad "impinsul la extrem"