Volkswagen vrea să preia modelul de actualizare a generaţiilor de la Apple: un model nou o dată la 2-3 ani
Evoluţia constantă a tehnologiei şi a motorizărilor va duce la o modificare radicală a ritmului în care noile generaţii ale maşinilor sunt prezentate pe piaţă: de la 6-7 ani la doar 2-3 ani. Experimentul va debuta la Volkswagen.
Pentru a reuşi să facă faţă cerinţelor clienţilor săi, Volkswagen are de gând să introducă un ritm mult mai alert de schimbare a tehnologiei disponibile pe modelele mărcii. Luând modelul Apple, care a impus o cadenţă de doi ani de actualizare a produselor proprii (cu un update suplimentar după fiecare an), germanii au de gând să schimbe mecanismul clasic al industriei auto, al cărei ritm este mult mai lent: un produs la 6-7 ani, cu facelift la mijlocul generaţiei.
"Cum putem să scurtăm ciclurile de viaţă ale modelelor de astăzi şi să le facem semnificativ mai flexibile? Produsele electronice şi tehnologiile lor întotdeauna noi duc trena industriei", a spus Martin Winterkorn, directorul VW Group, într-o întâlnire pe care a avut-o cu managerii companiei. Conform oficialului german, modificările de ciclu ale maşinilor nu ţin pasul cu cerinţele clienţilor în materie de tehnologie, iar opţiunile de conectivitate şi dezvoltarea tehnologiei motoarelor hibride şi electrice ar trebui să fie actualizate mult mai des.
Conform unui document intern obţinut de Bloomberg, Volkswagen Group va angaja în următoarea perioadă echipe de ingineri conduse de 50 de manageri cu scopul de a analiza oportunităţile de dezvoltare alertă a propriilor modele.
sau cum sa oficializam faceliftul drept generatie noua ideea e atat de dementa incat va prinde.