Volvo deschide listele de comenzi pentru V60 plug-in hibrid în primăvara anului viitor
Oficialii Volvo au confirmat data la care va debuta plug-in hibridul lor diesel-electric, V60 D6. Modelul are un motor diesel de 2.4 litri, 215 CP şi 440 Nm şi emite doar 49 de grame de CO2 pe kilometru.
Cei de la Volvo au publicat detaliile oficiale ale lui V60 D6, noul lor hibrid plug-in şi au anunţat că vor deschide listele de comenzi în primăvara anului viitor. Modelul poate fi încărcat de la priză şi emite doar 49 de grame de CO2 pe kilometru în regim mixt, deşi este un break de clasă medie cu un motor diesel de 2.4 litri şi 215 CP.
Şoferul are la dispoziţie trei moduri de rulare şi o comandă manuală de economisire a energiei din acumulator. Practic, modul Pure reprezintă rularea doar în baza motorului electric, modul Hybrid îmbină motorul electric şi motorul cu ardere internă, iar modul Power îi conferă modelului un plus de forţă pe perioade scurte de timp. Graţie sistemului hibrid, modelul poate accelera de la 0 la 100 km/h în doar 6.9 secunde şi beneficiază de reprize deosebite. Performanţele respective sunt disponibile doar dacă acumulatorul este încărcat suficient în momentul în care şoferul accelerează. În standard, modelul porneşte în modul hybrid, după care şoferul poate să comute în ce mod doreşte. Tot în acest mod de rulare, Volvo V60 D6 se mândreşte cu o autonomie teoretică de 1.200 km.
Încărcarea completă a acumulatorului durează între 3.5 şi 7.5 ore, în funcţie de amperajul prizei, o priză standard necesitând aproximativ cinci ore pentru o încărcare completă. În timpul încărcării, modelul poate fi preîncălzit sau răcit pentru a nu solicita sistemul de climatizare la scurt timp după plecarea la drum. Noul model de nişă al suedezilor este aşteptat să se vândă în cel puţin 4.000 de unităţi pe an, odată ce producţia va atinge capacitatea maximă, în mai 2013. Până atunci, cei de la Volvo deschid listele de comenzi pentru acest model şi vor începe producţia unei serii limitate la 1.000 de unităţi "Pure Edition" în noiembrie 2012. Respectivele modele vin cu o vopsea Electric Silver, jante de 17 inch din aliaj uşor, sistem audio performant, conectivitate Bluetooth, senzori de parcare faţă-spate şi multe altele.
Via | Volvo
Sa le comande toate institutiile statului din Romania si sa se doteze cu prize de alimentare ca si asa consuma benzina de parca ar avea tancuri si ar mai economisi statul ceva bani la fel si cei de la Electrica CFR unde curentul este la galeata!!Pe partea cealalta ar scadea incasarile din accize si tva la stat din vanzarea combustibilului deoarece statul mentine artificial jumatate din consumul national!!