Volvo: "Noul XC90 va revoluţiona felul în care şoferul interacţionează cu maşina"
Volvo vrea să facă o revoluţie în domeniul interioarelor auto, noul XC90 fiind primul pas în această direcţie, prin înlocuirea butoanelor convenţionale cu ecrane cu comandă tactilă.
Volvo XC90 promite să revoluţioneze modul în care şoferul va interacţiona cu sistemul multimedia al maşinii şi chiar cu celalte comenzi ce nu ţin de conducerea vehiculului. Suedezii de la Volvo vor introduce pe modelul de serie un ecran tactil care va înlocui toate comenzile legate de climatizare, navigaţie şi sistemul audio, iar ceasurile de bord vor integra un afişaj Head-Up Display, care va proiecta informaţiile esenţiale şoferului pe parbriz.
Volvo Concept XC Coupe, un nou pas înspre viitorul XC90
Noul Volvo XC90 va marca şi debutul sistemului CarPlay de la Apple, o colaborare multimedia între compania din Coupertino şi mai mulţi producători de automobile, care aduce meniul iPhone-ului şoferului pe ecranul sistemului multimedia al maşinii sale. Datorită sistemului respectiv, producătorii de automobile vor putea furniza soluţii de streaming audio superioare, sisteme de navigaţie actualizate mai des şi chiar soluţii de plată a parcării direct din maşină, care vor fi compatibile cu soluţiile echivalente din diferitele ţări în care va fi activ sistemul. Cei de la Volvo spun că un sistem de control aflat la îndemâna şoferului în alte modele premium are 30 sau chiar mai multe butoane, împrăştiate pe toată planşa de bord, iar acest lucru este dificil de controlat de şoferi şi ameninţă să le distragă atenţia de la drum. Tocmai de aceea, Volvo promite să ofere un sistem care să nu necesite mutarea privirii de la drum pentru schimbarea postului de radio, schimbarea destinaţiei introduse în sistemul de navigaţie sau chiar şi pentru trimiterea unui SMS.
Noul Volvo XC90: primele imagini cu interiorul noii generaţii
Volvo XC90 - primul teaser video al viitoarei generaţii
Interfaţa celor de la Volvo, cu care suedezii promit să revoluţioneze felul în care şoferii vor interacţiona cu automobilele lor premium, se numeşte Sensus şi integrează atât soluţii hardware (butoane tactile şi ecrane tactile), cât şi soluţii software (Apple CarPlay, de exemplu) pentru a obţine un sistem care poate fi acţionat din instinct. Viitorul acestei soluţii tehnice implică potenţiale actualizări online, posibilitatea personalizării modului în care sunt afişate comenzile şi butoanele disponibile şi personalziarea funcţiilor mai multor butoane de la bord.
FRANKFURT 2013 LIVE: Concept Coupe fură ochii tuturor în standul Volvo
Via Volvo
E de cacao, butonul de avarii e prea mic, nu-i bun pt noi, in Ramanica...unde tine loc si de stop de frana si de semnalizare si de scuza-ma ca sunt un taran infect lipsit de bun simt care ma opresc unde ma taia capul!