Volvo S60 R-Design vine la Paris

Publicat marţi, 21.09.2010 12:30 de Bogdan Mirică

Divizia sportivă R-Design a celor de la Volvo a pregătit un pachet de modificări importante pentru noile S60 şi V60. Sedanul şi break-ul primesc un design nou şi o ţinută de drum substanţial îmbunătăţită.

După ce a promovat intens noul S60 şi urmează să prezinte publicului varianta break a acestuia, botezată V60, Volvo se preocupă şi de cei care au aşteptări ceva mai dinamice de la modelele suedez. Mai exact, divizia sportivă R-Design a pregătit o serie de modificări importante pentru sedanul şi break-ul care se bat cu cu BMW Seria 3 şi Audi A4.

Echipa de ingineri a modificat substanţial direcţia, care oferă acum un răspuns mult mai precis şi un feedback mai bun. Suspensiile au fost şi ele modificate, în special în partea posterioară, pentru a obţine un răspuns mai bun şi pentru a înlătura senzaţia de ruliu. Rigiditatea amortizoarelor a crescut şi ea cu 15%, însă nu afectează foarte mult confortul interior.

Nici sistemul de control DSTC nu a scăpat listei de modificări, o serie de sisteme electronice noi, printre care şi deja cunoscutul Corner Traction Control, capabil să ajute substanţial la abordarea virajelor strânse, fiind recalibrat.

Pachetul R-Design poate fi comandat împreună cu toate motorizările existente în prezent pe S60 şi V60, incluzând aici chiar şi versiunea ecologică DRIVe, pusă în mişcare de un motor diesel de 1.6 litri şi 115 cai putere.

via | Volvo

  • mog, marţi, 21.09.2010 13:09
    nice

    break`ul mi se pare genial....

  • G., marţi, 21.09.2010 13:59
    Tot pentru Bizoni

    Unde sunt bizonii aia care radeau in maneca acum ceva vreme si faceau pronosticuri ca vezi doamne Volvo o sa scoata numai chinezarii, ca e moarta firma. Il astept pe LOL sa ne explice el cum o sa dea faliment Volvo.

  • ..., marţi, 21.09.2010 14:33
    poza 7

    in poza 7 din 14 ... peisajul de fundal e Transfagarasanul?

  • octav71, marţi, 21.09.2010 15:01

    Nope, are numere de Italia, peisajul de fundal ar putea sa fie din pasul Stelvio!

  • octav71, marţi, 21.09.2010 15:12

    Pardon, numere de Slovenia!

  • Stanila, marţi, 21.09.2010 16:01

    tot pasatu e mai tare

  • ian, marţi, 21.09.2010 16:06

    stanila.....nu vad nicio legatura cu passatul tau...dar ma rog...

  • prudentul, marţi, 21.09.2010 17:24
    @octav71

    Sunt numere de Suedia, nu Slovenia.

  • Octavian, marţi, 21.09.2010 17:59

    BESTIALE masinile.

  • Roger, marţi, 21.09.2010 18:49

    Numerele sunt de suedia nu aveau cum sa fie altfel Volvo e Suedez.Romanilor tot pasatul le place(atta stiu pasatul).

  • ovi, marţi, 21.09.2010 21:49
    dar motorizare?

    ...la motor nu au umblat? Vechiul S60R avea alt motor (2,6 turbo de 300 CP) decat cele standard... Poate fac si o versiune de performata.

  • edi80, marţi, 21.09.2010 22:10
    @Q. sunt fanul tau!!

    stii cum sunt gurile rele si mancatorii care nu vad altceva decat....

  • Andy.ro, marţi, 21.09.2010 23:55
    motorizari

    Benzina: 1.6Turbo - 150 cp 1.6 Turbo - 180 cp 2.0Turbo- 240cp (automata cu dublu ambreiaj optionala) T6 AWD Geartronic - 304cp, 4x4, automata, cam cu 7000 euro mai ieftina ca un 335xi cu aceleasi dotari in standard. Diesel: D3 - 2.0Diesel, 5 (cinci) cilindri, 163 cp cuplu 380 D5 (optional AWD) bi-turbo, 204cp, cuplu 400 nm. Pentru Volvo sunt suficiente. Lumea cere tot timpul mai mult, dar nu se cumpara. S60ul R avea un motor 2.5T. 300 cp folosit ulterior pe focus RS, ST. Dar si ei au renuntat la el pentru 2.0T. Sa vedem noul RS daca va avea tot 2.0T ;)

  • clau, miercuri, 22.09.2010 07:09
    asa da frate!

    super misto masinile!!! bravo volvo!

  • hexor, miercuri, 22.09.2010 10:35
    Superbe

    Ambele variante sunt superbe dar parca breakul e intr-adevar deosebit. Dintre variantele premium la design Volvo S60 bate tot