VW Golf VI va pleca de la 16.500 euro in Germania

Publicat marţi, 05.08.2008 17:18 de Robert Gherghe

Noul Volkswagen Golf va costa cu 200 de euro mai mult decat actuala generatie, dar va veni cu multe imbunatiri.

Volkswagen a pregatit bomba acestui sfarsit de sezon pentru Salonul Auto de la Paris: noul model Golf VI. Cu un design si tehnologii noi, Golf VI se vrea a fi modelul numarul unu la vanzari pe Batranul Continent.

Pentru acest lucru, Volkswagen a mai pregatit o surpriza. Este vorba de pretul noului model. Conform unor surse neoficiale, noul Golf VI, care va intra pe piata din luna septembrie, va costa in versiunea standard 16.500 de euro, adica cu doar 200 de euro mai mult fata de actualul model.

Volkswagen anunta pentru Golf VI in versiunea standard echipat cu motor pe benzina un consum cu 28% mai mic fata de actualul model.

VW Golf a fost lansat in 1974 si a fost vandut pana in prezent in aproape 26 milioane de exemplare, fiind unul dintre cele mai de succes modele auto create vreodata in lume.

Via | Automobiles Review  

  • rpo07, marţi, 05.08.2008 17:37
    2000

    @Robert Gherghe; cu 2000 mai mult sau mai putin?

  • eu, marţi, 05.08.2008 22:43
    vw

    16500 de euro cu motorizarea cea mai slaba si fara prea multe dotari.Mi se pare destul de scumpa,la banii astia iei bravo cu motor de 1.4 si 150CP si cu dotari nu gluma.

  • fifi, marţi, 05.08.2008 23:01
    incompetenti

    Nici macar sa cititi o stire in germana nu puteti! Nu mai zic ca era vorba de cifre! 200 NU 2000! Pretul era exprimat pentru piata germana!

  • R, miercuri, 06.08.2008 03:04
    Stai sa va explic

    Stati sa va explic, cum 200 de EUR ca am un prieten care a luat un Golf V de 1.4 cu CLIMATRONIC si inca cateva optiuni si a fost pana in 14000 de EUR cu tot cu TVA asa ca de unde 200 sau de unde 2000 ca asta nici macar nu e varianta cheala si a fost cu 2500 de EUR mai ieftin.

  • Radu, miercuri, 06.08.2008 08:47
    Nu face banii

    WV nu mai e asa apreciata cum a fost,multe firme mai fara pretentii ( Fiat,Opel,Kia,Hyndai,etc) au ajuns sa ofere cel putin aceeasi calitate si fiabilitate ca WV. Nu cred ca vor mai avea succesul din trecut,una peste alta nici nu arata foarte spectaculos e mai mult un facelift la Golf V.

  • mihai, miercuri, 06.08.2008 09:28
    ...

    @eu si @ Radu: Fiat fabrica masini? Scuzati-ma, chiar nu sunt retrograd de felul meu, dar nu poti sa compari Golf cu Bravo. Cat despre Opel, Kia, HYUNDAI etc ... Regina gamei ramane Golf! Cu toti cei 7 ani garantie pe care ii ofera coreenii si cu toata tehnologia italiano - japoneaza de care se folosesc cei de la Opel pentru ca sunt incapabili sa fabrice motoare diesel. @R: acum nu se mai folosesc multe din motorizarile care au existat pe Golf initial. De exemplu 1.6 si 1.6 fSI, nu se mai comercializeaza (cel putin in Romania. Daca amicul tau si-a luat 1.4 cu motor de 80 cp, in mod sigur nici asta nu va mai fi pe noua generatie. @Radu. Intre Golf I si II ai vazut tu mari diferente de design?!! Dupa tine si ala ar fi fost tot un face-lift. Tocmai asta este filosofia germana in materie de masini. Chiar daca vorbim despre o generatie noua, ea tot are ceva din prima generatie ... Pune alaturi o pisicuta si o serie 3 actuala (diferenta de doua generatii) si ai sa vezi ca au ceva comun.

  • calin, miercuri, 06.08.2008 09:40
    Stai sa va explic de "R"

    ma bucur domule "R" ca ne explici, dar mai bine te abtineai, nu am priceput nimic...ia mai citeste o data ce ai scris...daca tu pricepi, e bine dar recomandarea mea e ca pe viitor sa te exprimi in gand...

  • sym, miercuri, 06.08.2008 10:09
    mdaa

    important e ca golf`ul nu se compara cu fiat sau alta mashina...shi 16000 e ieftin... un golf V cu dotari e 25 de mii ...

  • pentru Mihai, miercuri, 06.08.2008 10:38
    golf/bravo

    da,poti compara bravo cu golf,dar nu ai de nde sa stii daca probabil nu te-ai apropiat de vre-un Bravo vre-o data.ce spui de garantia de 5 ani sau 500 000 de km?Are golful asa ceva?Nici un producator care nu e "bazat" nu poate promite un asa nr de km.Deci..........inca un atu al Fiatului,are un design mult mai tare XXXXXXX

  • mihai, miercuri, 06.08.2008 11:28

    @de pentru mihai Ceea ce nu inteleg multi, este faptul ca o garantie extinsa denota tocmai o lpsa de fiablitate. Cu alte cuvinte ei iti iau banii pe revizii 5 ani (Fiat) sau 7 ani (Kia - Hyundai) si in schimb isi permit sa-ti carpeasca masina 5/7 ani in garantie. De nu da BMW garantia asta? Sau Audi? Sau, poftim Citroen (sa nu se zica ca sunt prea filogerman -:)) Tocmai pentru ca masinile lor sunt suficient de fiabile ca sa nu fie nevoiti sa momeasca publicul cu "vrajeli" de astea. Ai sa-mi spui acum ca Fiat ii bate si pe astia la fund ?! Cu ce ma incalzeste o garantie lunga daca maisna mea sta mai mult in service de "fiabila" ce este? Iar design-ul e o chestie de gust. Eu iti respect sicer parerea, dar argumente gen "e mai frumoasa" sunt pur si simplu neconcludente. Nu suntem membrii ai unui institut de design auto astfel incat sa putem emite pareri obiective legate de formele unei masini. Ai dreptate pe undeva, totusi... Nu prea ma pasioneaza Bravo (desi am pus mana pe ea). Si asta tocmai pentru ca (neintentionat, ca si masini de serviciu) am avut de-a face cu destule monumente de fiabilitate italiana pana acum (Albea, Seicento, Brava, Punto etc ...).

  • eu, miercuri, 06.08.2008 11:35
    pret gresit

    cred ca aveti o mare problema in ceea ce priveste veridicitatea informatiilor. e imposibil sa coste cu doar 200 euro mai mult decat vechiul model. probabil ati mancat un 0 si de fapt era 2000 euro dar totusi nu vad ca rost are cuvantul "doar" pt ca aceasta diferenta de pret intre modele doar reprezenta un factor decisiv in reorientarea spre un alt model cu o clasa peste golf 6. va rog sa fiti mai atenti cu tastele :)

  • yry, miercuri, 06.08.2008 12:12
    una-alta

    garantia extinsa la un model reprezinta practic increderea pe care producatorul o are in produsul propriu. pentru cei ce ridica in slavi golf-ul sau vw in general , uitati-va unde stau la capitolul fiabilitate fata de japoneze si unele coreene. daca insa includem la vw si audi , intr-adevar situatia se schimba dramatic , dar dpdv al fiabilitatii modelului in discutie - golf - mai au putin si o sa-i ajunga pe chinezi la cum evolueaza. revenind la garantie , m-asi simti mai linistit cu o garantie de 7 ani decat una de 1 , 2 sau 3 ani.bafta!

  • andrei, miercuri, 06.08.2008 12:34
    pt romanii nemti

    auzi .. nu poti compara bravo cu golfu .. ma facei sa rad :)).. haidetzi sa facem un drive test.. si atunci sa vedem , motor..1.4 120 sau 150 cp:D cred k sunt destui, calitatea materialelor interioare, dotari si nu in ultimul rand design'ul. aaaa si dak vreti un motor adevarat diesel ... asteptati sa apara si in romania noul motor de la fiat 1.6 multijet... va da pe spate;) ...are putere cat un 2.0 TDI. si consuma cat jumate din cat papa asta:)) pararea mea e ca bravo e cel putin la acelasi nivel cu golf'u....cel putin

  • vasile, miercuri, 06.08.2008 12:55
    ionut

    Pt zugravul cu FIAT. Te rog frumos taranel sa te abtii de la comentarii in care faci comparatii intre o masina si un fiat. Nu uita ca este un site pentru cunoscatori de masini nu pentru zugravi posesori de ieftineala JET. Mai bine te stergi de varul de pe umeri si ne lasi cu macaronarii tai.

  • micutzu, miercuri, 06.08.2008 13:19

    pt vasile mai bine zugrav decat taran ca tine. pana ca si numele tau e de taranoi. aici ne dam cu parerea despre masini si nu facem referire la cei care posteaza mesaje. esti un afon care inca se mai plimba in caruta si miroase a balega de cal.

  • iancu jianu, miercuri, 06.08.2008 13:26
    Coane Andrei...

    ...puterea unui motor este data de cantitatea de combustibil arsa eficient, nu de zerourile puse de broscari la pupa. "Design"-ul ca proiectare nemteasca nu prea are egal, dar la noi (ca si la italieni) e inteles ca frumusete, ca la cocote. Nu uita totusi ca neamtu' e bun prieten cu surubul, italianul cu scripca, evreul cu banul...samd.

  • raul, miercuri, 06.08.2008 13:46

    decat cel mai ieftin golf mai bine cel mai ieftin lancer.

  • Mihai, miercuri, 06.08.2008 14:19
    Andrei

    Pentru cultura ta auto: exista si golf cu motor de 1.4 l si 170 cp. Insa, fiabilitatea unui motor nu este direct proportionala cu puterea lui, iar fiabilitatea intregii masini cu atat mai putin.In rest, am sa fiu de acord cu tine cand am sa vad si Fiaturi de 8 ani si 400.000 de km aratand ca noi! Poate asa va fi al tau, nu te contrazic. Deocamdata toate care nu au fost casate si au implinit varsta asta, sunt niste mari cazaturi. Cat despre "calitatea materialelor" ...sa fim seriosi, dar nu s-a pus nicand problema calitatii la Fiat. Dar tu n-ai decat sa-ti conduci Fiatu-l linistit pana la prima defectiune la suspensii pe care o sa o remediezi in garantie, apoi pana la prima defectiune la directie pe care ai s-o remediezi tot in garantie si apoi satul de atatea defectiuni ai sa vinzi MASINA bucurandu-te ca ai scapat de ea (CULMEA, tot in garantie!!!)

  • yok, miercuri, 06.08.2008 14:24

    e mai scump cu 200 de euro nu cu 2000 euro mai puneti mana pe tastatura si informativa chiar si cu 200 de euro mai scump decat G5 ai mai multe dotari si 200 de euro nu mi se pare mult ori si cum pretul pentru romania este mult mai mic decat in germania

  • Alex, miercuri, 06.08.2008 15:02
    mai-mai

    Pt. tottzi tziganushy si tzaranushy ! Lasati draq vw si vorbiti despre masini ! Ca aia numai masina nu e .....

  • Dan, miercuri, 06.08.2008 16:01
    Masini

    Noul Golf, la fel ca si cele vechi, sunt mai scumpe decat Fiat, Hyundai sau Tata Motors. E o piata libera, deci va puteti lua fiecare ce masin a vreti (de fapt ce masina va permiteti). Atunci nu inteleg reclama deshantzata la Fiat Bravo sau coreeni... Sper ca nu e vreun dealer in cautare de clienti. Industria auto nu mai e ce a fost. Si aici includ si VW si BMW si Mercedes, dar si Fiat, Hyundai, Opel. Fiabilitatea a scazut mult, materialele au fost inlocuite cu altele mai usoare, productia de piese s-a mutat in tari mai 'exotice' si tot asa. Dar parca tot n-as compara Golful cu Fiat :-)

  • R, miercuri, 06.08.2008 16:19
    Comparatii

    Sa fim seriosi, nu o mai fi Golful ce a fost dar nici cu Fiatul nu pot sa-l compar, noi avem si Fiat 2007 1.9 multijet 120CP si nu am deloc o parere buna despre el. Problema se pune cand comparam cu o Mazda 3 care o sa schimbe si generatia cat de curand, cu o Corola, cu Focus, cu un Civic si chiar cu Pro'CEED-ul nou. Aici cred ca are Golful probleme. Degeaba au 15 motorizari. Sa nu uitam ca in ultimii 5,6 ani Focus a fost peste Golf la fiabilitate, si nu mai vb. de japoneze, care la un pret echivalent ofera o calitate indicutabil superioara. Au trecut ceva timp de cand VW cu toata paleta de diesel-uri nu a reusit sa aibe un motor atat de rafinat ca primul si unicul motor diesel Honda si exemplele pot contunua.Sa nu mai comparam interiorul unui Civic cu cel de la Golf, ca e peste el cu 2,3 generatii. Si preturiile sunt echivalente dar la dotari mult inferiare pt. Golf. Mie mi se pare un pret mare 16500.

  • adam, miercuri, 06.08.2008 20:22
    dar ce

    dar ce aveti cu bravo ,nu mai vechiul fiat la nimic ,e "FULL"2008 ce ai de reprosat,numele? l/ai probat intai?

  • sunshine64sm, miercuri, 13.08.2008 09:54
    Oameni sraci...

    Poza e prelucrata in photoshop, asta e clar, si masina este pura imaginatie. Chiar asa saraci sint astia de la VW ca nu au reusit sa fotografieze totusi o masina adevarata ??

  • sorin, marţi, 09.09.2008 14:24
    vai de voi

    eu am un golf 5,varianta mai modesta de 1,4 l,80 cp si cu atoate astea,la drumuri lungi,numa unele tdi-uri ma fac pe trasu...asa ca nu mai tot vorbiti aiurea,materialele sunt de calitate,si interiorul e ff fain si practic...intai sa va da-ti cu unul si dupa aia mai vb(ca sa nu va povestesc de varianta tot de 1,4 ,dar cea fsi,de 140 cp,care pur si simplu rupe drumu) mai vorbeati de motoare slabe..ce sa zic de conceptul blue motion:si aia e tot un lucru slab?? sau nu aveti incredere in cifrele prezentate?uitati-va la expertii care au facut o tura cu modelele respective si la ce au avut de zis dupa si abia dupa asta mai stam de vorba

  • gellone86, vineri, 17.10.2008 15:32
    golf 6

    lucrez in domeniu cu piese auto si intamplarea face sa am un golf v! l-am cumparat nu neaparat pt design, observandu-se de la primul model de golf ca fiind unul foarte colturos si sumbru, pastrandu-se aceleasi linii de la o generatie la alta,dar golful v are cel mai bun raport calitate pret! Am ajuns cu ea la 75000km, iar caroseria fiind din aluminiu arata impecabil, ca noua, la fel si interiorul, nu s-a deteriorat nimic, iar la partea de piese am schimbat numai volanta (1500ron) pt ca merg toata ziua prin bucuresti cu treapta intai si a doua-a si era si normal sa cedeze! In ceea ce priveste alte marci precum nissan, toyota sau mitsubishi, pe langa faptul ca nu se gasesc multe din piese pe producator, mai stai si o gramada sa-ti vina cele originale! Ex. trei luni de zile pentru kit ambreiaj nissan pathfinder original cost 75de milioane! toyota landcruser volanta 65milioane livrat intr-o luna si jumatate, amandoua cu vechime de 2 ani! De ce? Piesele care nu provin din uniunea europeana reprezinta costuri mari la vama si timp mult mai lung de livrare! Am vazut ca s-a discutat problema garantiilor! E acelasi principiu ca si la Renault (CEA MAI IEFTINA SI FIABILA MASINA) aveti curaj sa va luati? Eu va spun ca faceti greseala vietii! felicitari pt "MIHAI" care a punctat corect! Legat de golf 6, va fi apreciat nu pentru design sau frumusete, pt ca nu a stat niciodata stralucitor la acest capitol, ci pentru performantele si tehnologia noua, imbunatatirea materialelor si ridicarea standardelor! Sper sa va fie de folos opinia mea!

  • eu, vineri, 17.10.2008 21:10
    pretul "corect"

    lasati stirile :D.. intrati acuma pe vw.ro si configurati un g6 si un g5 identic..o sa constatati diferenta de pret intre ele de "aproape" 2000 deci 2000 nu 200 de euro..e trist..

  • bog, duminică, 19.04.2009 14:25
    comparatie

    kcat compara orice motor 1.6 diesel cu 1.6 crdi high power de 116cp de la kia cee'd nu face fata va asigur cel putin pana in momentul de fata

  • bog, duminică, 19.04.2009 14:29
    tot la kia

    + ca kia indica viteza reala 100km/h indicati 100km/h reali, si la 200km/h indicati eroarea e maxim de 2km adica 198km/h reali,deci cu 1.6 crdi 0-100 9.6 sec la 1.6 crdi , in ritm forjat adica 160-180 si depasiri pana la 3500-3800rot/min iti ia maxim 6l/100km, calcultatorul de bord indica cu 1/2 de litru mai mult decat in realitate. incercati daca nu credeti !

  • hehe, luni, 14.09.2009 22:45
    sal

    nu poti compara un golf cu fiat,hyundai sau kia:)))) sunt praffffff sa fi tembel sa compari golf VI cu kktu-rile alelalte de masini

  • Marian, vineri, 23.07.2010 13:54
    Sal

    Nu tot ce e ieftin e si bun!inca ceva!puterea la fiat este calculata la arborele coti sau cv in gen...la vw puterea o ai la roata!