VW si-a fixat 10 ani sa ajunga Toyota
Germanii au anuntat un plan de 10 ani pentru a egala Toyota la capitolul productivitate si profitabilitate.
Prin vocea liderului sau, CEO Martin Winterkorn, VW si-a fixat un termen de 10 ani sa ajunga Toyota la capitolele productivitate si profit.
Aceeasi parere si aceeasi strategie sunt impartasite si de CEO-ul Porsche, Wendelin Wiedeking, membru in consiliul de administratie la VW. Wiedeking crede ca Toyota este exemplul si trebuie sa devina tinta de atins pentru VW.
Planul de 10 de ani de la VW este similar cu ceea ce Winterkorn a lansat la Audi, „Route 15”, in vremea in care conducea brandul premium. Principala diferenta dintre Volkswagen si Toyota este vizibila pe piata americana, unde germanii au o prezenta minora, in timp ce niponii controleaza un segment de piata tot mai mare si sunt din ce in ce mai incisivi.
Analistii de pe piata auto sustin ca VW are mult de lucrat la capitolul productivitate, iar principala lor intarziere este legata de aceasta chestiune. Astfel, anul 2018 este punctul in care VW planuieste sa atinga aceleasi vanzari si profituri ca cele inregistrate de Toyota.
.