Webber a câştigat Marele Premiu al statului Monaco

Publicat duminică, 16.05.2010 17:30 de Daniel Popescu

Mark Webber a triumfat la Monaco semnând o nouă dublă pentru Red Bull alături de Sebastian Vettel. Podiumul a fost completat de Robert Kubica, iar Fernando Alonso a terminat pe 7.

Red Bull Racing a exploatat la maxim rezultatele obţinute sâmbăta în calificări şi şi-a asigurat o dublă de senzaţie pe străzile Principatului Monaco după ce Sebastian Vettel l-a depăşit pe Robert Kubica la start şi a terminat pe locul 2.

Mark Webber a obţinut astfel a doua victorie consecutivă din acest sezon, în timp ce Renault a ocupat ultima treaptă a podiumului prin Kubica.

Plecat din pitlane ca urmare a neparticipării în calificări, Fernando Alonso a terminat pe locul 7 datorită unei strategii excelente, efectuând schimbul obligatoriu de pneuri în turul 2 în momentul în care Safety Car-ul a intrat pe circuit în urma abandonurilor suferite de Nico Hulkenberg (accident) şi Jenson Button (problemă tehnică la motor).

Spaniolul a pierdut însa locul 6 ocupat în cea mai mare parte a cursei chiar în ultimul viraj, Michael Schumacher efectuând depasirea imediat dupa iesirea Safety Car-ului de pe traseu.

Coechipierul sau Felipe Massa a terminat pe locul 4, urmat de Lewis Hamilton (McLaren), în timp ce Michael Schumacher şi Nico Rosberg au terminat pe locurile 6 şi 8 pentru Mercedes GP. Force India a reuşit performanţa de a se poziţiona cu ambii piloţi în puncte, Adrian Sutil şi Vitantonio Liuzzi terminând pe locurile 9 şi 10.

FILMUL CURSEI

VETTEL URCA PE 2 LA START

Aşa cum era de anticipat, startul Marelui Premiu al statului Monaco a fost plin de incidente. Webber a plecat foarte bine şi şi-a păstrat primul loc câştigat în calificări, în timp ce coechipierul său Vettel a reuşit să-l depăşească pe Kubica şi să se poziţioneze pe 2, prefigurând o dublă pentru Red Bull. Cel mai bun start l-a avut însă Barrichello, care a urcat de pe 9 pe 6 după ce i-a depăşit pe Schumacher şi Rosberg.

Primul tur a consemnat şi primul accident al cursei, după ce Hulkenberg nu a reuşit să vireze la dreapta în virajul larg din tunel. Pilotul echipei Williams a "alunecat" practic pe glisierele de protecţie până la ieşirea din tunel, avariind grav monopostul şi împrăştiind numeroase componente şi resturi pe circuit.

STRATEGIA EXCELENTĂ A LUI ALONSO

Incidentul a dus inevitabil la intrarea Safety Car-ului pe circuit, iar Alonso a profitat de situaţie şi a intrat la boxe pentru a schimba pneurile supersoft cu cele medium. Strategia sa a fost de a schimba pneurile în startul cursei pentru că oricum ocupa ultima poziţie după ce a luat startul din pitlane, scopul final fiind câştigarea poziţiilor pe măsură ce piloţii din fata urmau să efectueze la rândul lor înlocuirea cauciucurilor.

BUTTON, TRĂDAT DE MOTOR

Button a abandonat şi el în turul 2 după ce motorul monopostului McLaren a cedat, fumegând abundent în momentul defecţiunii. Britanicul a afirmat ulterior ca mecanicii săi au uitat o componentă în monopost care a obturat radiatorul, ceea ce ar fi putut duce la supraîncălzirea motorului în momentul intrării Safety Car-ului pe circuit.

ALONSO FACE SPECTACOL LA MONACO SI URCA PE 6

Maşina de siguranţă a ieşit de pe traseu în turul 6, iar piloţii din frunte şi-au creat rapid un avans liniştitor. Punctul de atracţie a fost Alonso, care plasat pe locul 20 a început o succesiune de depăşiri în faţa lui Di Grassi (Virgin), Trulli (Lotus), Glock (Virgin) şi Kovalainen (Lotus), toate efectuate la ieşirea din tunel atât pe interior, cât şi pe exterior. Ascensiunea sa a fost însă stopata temporar în turul 18, când Hamilton a ieşit pe circuit chiar în faţa sa după efectuarea schimbului de pneuri.

De altfel, britanicul a dat startul unei serii de intrări la boxe, în urma cărora marele câştigător a fost chiar Alonso. Pilotul Scuderiei Ferrari a urcat până pe locul 6 după intrarea la boxe a rivalilor săi datorită strategiei excelente adoptate la start. Plutonul fruntaş a avut aceeaşi ierarhie, Webber conducând în faţa lui Vettel, Kubica, Massa şi Hamilton. Schumacher şi Rosberg au revenit pe circuit pe locurile 7 şi 8, în timp ce Barrichello a coborât până pe locul 11.

BARRICHELLO ÎL IMITA PE HULKENBERG

După numai câteva tururi, brazilianul a abandonat în urma unei defecţiuni tehnice la roata stanga-fata şi s-a izbit de glisierele de protecţie, alăturându-se astfel lui De la Rosa, Glock, di Grassi şi Kobayashi, care s-au retras din cursă din motive tehnice în interval de numai câteva tururi. Accidentul lui Barrichello a provocat intrarea Safety Car-ului pe pistă pentru două tururi, cursa fiind reluată în turul 34.

Aşa cum era de aşteptat, ultimele două treimi ale cursei au fost lipsite de evenimente majore, întrucât toţi piloţii efectuaseră schimbul obligatoriu de pneuri, iar şansele de depăşire au fost inexistente. Cursa a fost animată de o nouă intrare a Safety Car-ului pe circuit pentru două tururi după desprinderea unui capac de canal în turul 3, iar în turul 64 Kovalainen şi Senna au abandonat în acelaşi timp la boxele echipelor Lotus şi, respectiv, Hispania.

Cu numai 4 tururi înainte de final, Trulli a încercat sa-l depaseasca pe Chandhok în lupta pentru locul 14, însa italianul nu a mai avut loc de trecere si s-a urcat la propriu pe monopostul Hispania. Ambii piloti au fost nevoiti sa abandoneze, iar cursa s-a încheiat sub Safety Car.

Schumacher şi-a demonstrat însă vasta experienţă şi a efectuat o depăşire senzaţională în faţa lui Alonso în ultimul viraj, urcând pe locul 6 la numai câteva secunde după ce Safety Car-ul s-a retras la boxe.

Cel mai bun timp în cursa a fost realizat de Sebastian Vettel, pilotul echipei Red Bull fiind cronometrat cu 1:15.192 în turul 71.

Marele Premiu al statului Monaco a consemnat 9 abandonuri, trecute în dreptul piloţilor Hulkenberg, Button, de la Rosa, Glock, di Grassi, Kobayashi, Barrichello, Senna şi Kovalainen. Deşi au abandonat la rândul lor, Trulli, Chandhok şi Petrov au fost consideraţi clasaţi pentru că au parcurs peste 90% din distanţa cursei.

Clasamentul complet al Marelui Premiu al statului Monaco este disponibil aici.

  • cobra, duminică, 16.05.2010 17:04
    schumi

    senzational schumacher ! te iubesc

  • MerlinRa, duminică, 16.05.2010 17:05
    Schumacher

    Aia da miscare. Acum asteptam sa vedem daca e regulamentara sau nu. Dar trebuie sa recunoasteti ca trebuie sa fii un adevarat geniu al pilotajului sa intuiesti jumatatea de sansa de depasire. Forza Schumi !

  • 91Schumi06, duminică, 16.05.2010 17:06
    @Daniel Popescu

    Rosberg a terminat pe 8.Iar Schumi a facut o manevra de mare campion...i-a aratat si lui Trulli cum se face o depasire.Btw,credeti ca Vettel avea sanse sa-l ajunga pe Webber daca nu intra S.C. pe final?In ultimele 2 tururi dinaintea intrarii S.C. recuperase 1.7 sec

  • NeoGalaxy, duminică, 16.05.2010 17:06

    Extraordinari cei de la Red Bull, bravo lor :) Extraordinar si Fernando dar si Schumacher a fost viclean pe final :)) Bravo lor! McLaren, par deja fericiti de locul 3 :)))) Le doresc sa fie fericiti pe locul 3 pana la sfarsitul lui 2950!

  • 91Schumi06, duminică, 16.05.2010 17:07
    Corect

    Nuare de ce sa nu fie regulamentara manevra.L-a depasit pe steag verde.

  • diesel08, duminică, 16.05.2010 17:07
    final

    Bravo si felicitari Webber! O cursa fantastica a lui Fernando, exceptionala, Ferrari pe 2! Schumacher, o manevra de vulpoi batran, dar frumoasa!

  • ctlnmihai, duminică, 16.05.2010 17:08
    Webber a câştigat Marele Premiu al statului Monaco

    O victorie asteptata ..felicitari Lewis ptr. locul 5 ..O zi de uitat ptr. Jenson button..

  • Littlefoot, duminică, 16.05.2010 17:08
    Webber

    Webber magistral! O victorie pe deplin meritata :) Nu m-ar surprinde ca pe finalul sezonului sa vorbim de el si de un posibil campion mondial. ;)

  • MerlinRa, duminică, 16.05.2010 17:09
    Schumacher/Reclama

    Tot se plangeau astia ca "nu isi merita banii Schumacher" Uite ca sponsorii o sa aiba acum destule aparitii doar unei simple dar geniale depasirii al Maestrului. A fost un Inzaghi al Formulei 1. Juma` de sansa si ... GOL ! :)) Bravo Schumi !

  • pity007, duminică, 16.05.2010 17:09
    alonso

    Uite-asa a repetat Alonso istoria din 2006 cu MS. Bravo lui, bravo redbull, bravo kubica. Frumoasa cursa, ca de obicei, Monte Carlo.

  • ndralexandru, duminică, 16.05.2010 17:09
    ALONSO

    CE A FACUT ALONSO!!!!!!! MAGISTRAL SI SCHUMI.NU CRED C A E REGULAMENTARA DEPAIREA LUI SCHUMI DAR DESTEPT TIPUL

  • Schumacher_1995, duminică, 16.05.2010 17:09
    bucatarul si varza

    Ce spunea Alonso ca o sa faca ? Ca o sa reediteze cursa lui Schumacher din 2006 .... Ha, Ha, Ha A fost ajutat de iesirile dese ale masinii de siguranta + faptul ca in 2010 diferentele intre masini sunt muult mai mari decat erau in 2006. A, si asta nu e tot, Cireasa de pe tort --- ultimul viraj. In duel cu cine ? Aud ? Cu Schumacher aflat la o varsta la care Alonso nu o sa fie bun nici de DTM. Sa-ti fie rusine Alonso ca ai indraznit doar sa te gandesti sa te compari cu Schumacher. A venit dupa trei ani sa-ti dea clasa .....

  • Sorin Blaj, duminică, 16.05.2010 17:10
    Schumacher

    Pentru cei ce au dubii. SC-ul a iesit de pe pista inainte de finish, adica a dat restartul cursei. :) BRAVO Schumi! Campionul nu se dezminte. :OK:

  • scuderia, duminică, 16.05.2010 17:10
    ...

    bravo red bull. bravo alonso. o cursa senzationala, cu o strategie perfecta. bravo. vulpoiul schumi a fost viclean la final. acum sa aud fanii mclaren. punctele nu se acorda in calificari sau antrenamente. ele se acorda in cursa? pe ce loc e button? pe ce loc e alonso? cursa este cea mai importanta. hai la culcare:)) forza ferrari.excelent.

  • coanda, duminică, 16.05.2010 17:12

    Halal campion mondial de 7 ori

  • F1-zone, duminică, 16.05.2010 17:12
    Alonso

    Alonso a facut mai mult decat Schumi in 2006. Atunci nu erau 24 de masini iar germanul nu pleca de pe linia boxelor! Unde-or fi fanii Mclaren, care dadeau pronosticuri?

  • 91Schumi06, duminică, 16.05.2010 17:13
    :)))

    Bai,da' era p-aici unu' Mircea 1984,aveti idee pe unde umbla?Sau isi ineaca amaru' dupa "senzationala" cursa a lui Hamilton si Button??:)))

  • rayn380, duminică, 16.05.2010 17:13
    cursa

    Felcitari celor care s-au clasat pe podium, indeosebi Kubica, incredibila perfromanta lui cu masina pe care o are...Jos palaria.....Super tare Schumi cu depasirea in ultima curba, nu mai puteam de ras :)) Oricum, tot ghinionul lui ALonso din antr, 3, s-a transformat intr-un noroc deosebit pt el, incredibil cat noroc are. A rulat toata cursa cu un singur set de pneuri, asta fiind si motivul pentru care a ajuns in puncte...Oricum, este bun....in rest booring rau cursa, cu exceptia depasirilor lui Alonso asupra celor din coada. Pacat de Button, putea sa se clasesze si el in puncte, cu siguranta putine pentru el, dar ar fi ajutat echipa la general. In rest sanse absolut imposibil de depasit aici, nu se compara nici macar cu Valencia, unde acolo mai puteai face cateva, aici zero barat(cu exceptia lui Alonso cand ai o masina cu 8 s mai rapida decat ultimele). Sunt curios de manevra lui Schumi daca ramane nepedepsita, cu toate ca m-as mira, fiindca acesta l-a depasit pe Alonso chiar in momentul in care SC, intrase la boxe, iar in acea curba alonso a gresit si a derapat, vulpoiul de Schumi profitand din plin....se pare ca incet ince isi revine.....hai cu Turcia....

  • coanda, duminică, 16.05.2010 17:13

    Abia dupa ce treceau linia de sosire aveau voie sa se faca depesiri

  • mad79, duminică, 16.05.2010 17:13
    ceau

    se pare ca Schumi o sa si-o ia in barba!miscarea desi geniala,se pare ca a fost neregulamentara!!!

  • F1-zone, duminică, 16.05.2010 17:13
    meclaren

    Momentul de glorie al cursei, abandonul lui Button! Gaura mare!

  • Littlefoot, duminică, 16.05.2010 17:14
    MSC vs ALO

    Depasirea a fost cat se poate de regulamerntara ;)

  • F1-zone, duminică, 16.05.2010 17:15
    WEB

    Webber imperial!!!

  • 91Schumi06, duminică, 16.05.2010 17:15
    Dragilor...

    Voi comparati cursa lui Schumi din 2006 cu parodia lui Alonso de astazi???Pai Schumi a facut pe putin 7 depasiri pe pista.Alonso azi doar a intrat primul la boxe,dupa cateva tururi si atat...a,si a depasit 3 masini mai lente cu 5 secunde ca el.Asta va e marele campion???Cred ca si Damon Hill a fost mai pilot ca asta

  • NeoGalaxy, duminică, 16.05.2010 17:16

    @F1-Zone: Bine spus :))))) Tot universul s-a bucurat alaturi de toti fanii Ferrari si evident, ne dorim si mai multe bucurii pe viitor :))))) P.S. Alonso a schimbat primul schimb pe pneuri la boxe dar ... fanii McLaren cred ca se uitau la alta cursa :))))))) Probabil cea in care Button nu a abandonat :PPPPPPP

  • F1-zone, duminică, 16.05.2010 17:17
    pronosticuri

    mircea1984-spuneai ca-i 99!:). Gura bate c...!

  • 91Schumi06, duminică, 16.05.2010 17:17
    Safety Car-ul...

    era iesit de pe pista de vreo 5-6 secunde,depasirea a fost pe steag verde,deci e perfect regulamentara.

  • ally_great, duminică, 16.05.2010 17:17
    Monaco GP

    Azi am avut taurasi naravasi pe podium. Superba cursa lui Webber si startul lui Vettel si replica pt fastest lap :D

  • Schumacher_1995, duminică, 16.05.2010 17:17
    Alonso nu se dezminte ..

    Lasa-ne F1 zone. Lasa comentariile astea pentru cand e cazul. Ce-a patit Alonso in ultimul viraj al cursei. Prefera de 1000 de ori sa abandoneze din start si sa se laude apoi ce mare branza ar fi facut ....

  • ctlnmihai, duminică, 16.05.2010 17:17
    Webber a câştigat Marele Premiu al statului Monaco

    Nu inteleg de ce este laudat Alonso ..in afara de faptul ca a depasit numai monoposturile nou venite in sezonul actual nu a facut nimic..Pozitia ocupata se datoreaza 99% strategiei echipei Ferrari ..a mai fost ceva de retinut la Alonso si anume gesturile adresate pilotilor care nu s-au dat la o parte din fata lui de parca Alonso s-ar fi aflat in P 1 si s-ar fi luptat cu pilotii intarziati..Oricum superba deepasirea lui Schumi in dauna lui Alonso si asta facuta de un pilot care n-a alergat 4 ani

  • NeoGalaxy, duminică, 16.05.2010 17:18

    @F1-Zone: cei din 79 si 84 isi tot fac conturi sa dea voturi negative, unora ca mine si ca tine :))) desi nu putem sa excludem si restul fanilor :)))♠

  • valiuke, duminică, 16.05.2010 17:19
    maiestru

    BRAVO SCHUMI !!!! cu asta a dat o palma buna la cei care l-au criticat

  • jderu, duminică, 16.05.2010 17:22
    multi specilisti...

    ma mir ca toti il laudati pe schumi in conditiile in care cunostiintele voastre despre f1 se rezuma doar la a va arunca injuraturi unul-altuia... manevra ESTE NEREGULAMENTARA, depasirile se fac conform regulamentului incepand din turul urmator intrarii SC... asa ca barba schumi, barba papagalilor de pe aici... hai, bagati niste manele, fanilor!

  • Praf in ochi, duminică, 16.05.2010 17:22
    F1

    Poate sa spuna cineva cam ce anume ar trebui facut sa dispara ptr totdeauna Miki Alexandrescu ? Fac cinste......deja , am senzatia ca pe asta si pe Mugur Isarescu nu-i poate schimba nimeni .......Pe voi nu va exaspereaza tipul asta care bate cimpii de atata vreme si nimeni nu-l opreste ?

  • fan rosu, duminică, 16.05.2010 17:23
    alonso

    Alonso a fost the best! NU pe voi trebuie sa va convinga Alonso, oricum ve-ti gasi argumente contra indiferent ce-ar face el pe pista! Eu stiu ca frustrarea e mare..:)dar asta e.Ia uitati-va la CLASAMENTUL GENERAL!Cititi si plangeti!

  • ctlnmihai, duminică, 16.05.2010 17:25
    NeoGalaxy

    @Neo , stai linistit...nu intrece nimeni pe tine la nr. conturilor de pe automarket

  • ndralexandru, duminică, 16.05.2010 17:26
    SCHUMI

    deci e calr ca Alonso ia titlul pt ca are noroc cu carul desi sunt fan ferrari trebuie sa recunosc ca e cel mai norocs pilot.Sa se afle pe locu 3 la 5 puncte sau3 e tare tipul.Schimi a profitat de greseala lui asa cum ar fi facut si el probabil asa ca nu va mai indoiti de Schumi pt nu se uita asa ceva.Pt el e ca mersul pe bicicleta.Problema e ca nu a fost regulamentar.Deci se confirma cine castiga prima cursa ia si titlul.Webber jos palaria nu mai mira daca ar luat tiltul

  • coanda, duminică, 16.05.2010 17:26

    Neregulamentar. Dar de ce il pun pe schumacher asta in fata lui Alonso

  • valiuke, duminică, 16.05.2010 17:26

    Mai Jderu dat tu ai mai multe cunostintze de F1 ??? si dc nu este NEREGULAMENTARA depasirea din moment ce SC a iesit de oe pista ???

  • andrei, duminică, 16.05.2010 17:27
    ma baietule

    Sunt unii care-si confunda avatarul dar se pricep la F1!

  • ctlnmihai, duminică, 16.05.2010 17:27
    NeoGalax

    Observ ca ai prins glas din nou..Ca vreo 2 saptamani ai tot fost in silenzio stampa..chiar incepusem sa-mi fac griji in legatura cu persoana ta

  • NeoGalaxy, duminică, 16.05.2010 17:28

    @ctlnmihai: Daca poti proba si ce spui, eu zic ca poti sa dai un email la baietii si o sa-ti spuna exact cate conturi am eu aici, adica exact unul. In comparatie cu lasii care se tot dau mari dar sfarsesc prin a fii penibili, eu imi iubesc numele asta de cont :) Este singurul pe care il folosesc, asa de dragul discutiei :)))

  • valiuke, duminică, 16.05.2010 17:28

    HA HA HA HA muriti de ciuca ca Schumi ia dat clasa lu Alonso :)))))))))))))

  • alecstm, duminică, 16.05.2010 17:28
    DEPASIRE SCHUMI - ALONSO

    Depasirea este "legala" la intrarea safety car-ului se poate depasi de la prima linie "safety car". Regula o intrat in vigoare de anul acesta. Pana anul trecut se putea depasi de la a 2-a linie de safety car, adica dupa linia de start/sosire

  • alecstm, duminică, 16.05.2010 17:30
    DIN REGULAMENT

    When the safety car is ready to leave the circuit it extinguishes its orange lights, indicating to the drivers that it will peel off into the pits at the end of the current lap. The drivers then continue in formation until they cross the first safety-car line where green lights will indicate that they are free to race again. http://www.formula1.com/inside_f1/rules_and_regulations/sporting_regulations/8687/

  • coanda, duminică, 16.05.2010 17:31

    Depasire putea sa faca regulamentar dupa incheierea turului respectiv dupa ce treceau linia de sosire. Deci pentru necunoscatori a fost NEREGULAMENTAR

  • Littlefoot, duminică, 16.05.2010 17:31
    @jderu

    vedem ce spune clasamentul final ;) dar din cate s-au vorbit Schumi a depasit regulamentar si si cei de la Mercedes au un caz destul de puternic, asa ca la final sa nu fi tu "specialistul" care da chix! Manevra eu spun ca a fost regulamentara ;)

  • ll_her, duminică, 16.05.2010 17:31
    @jderu

    pt jderu - daca nu cunosti regulamentul mai bine taci in .... din gura si mai asculta o manea. S-a schimbat de o vreme acel regulament, poti depasii dupa linia SC - adica din momentul in care SC intra la boxe. Bravo MSC, Bravo Alonso, Bravo FERRARI. Sa vedem cat mai multe mcl prin parapeti, fumegand, ... Cra cra cra.

  • fan rosu, duminică, 16.05.2010 17:31
    valiuche

    Nu murim de ciuda, dimpotriva, ne bucuram ca Alonso e pe 3 si Ferrari pe 2!

  • ctlnmihai, duminică, 16.05.2010 17:32
    NeoGalaxy

    da.. sigur da..nu e nevoie sa demonstrez. tu singur te dai de gol

  • suburbian, duminică, 16.05.2010 17:32
    Ross Brawn

    la BBC Ross Brawn a aratat live timingul. In timing era anuntata iesirea SC-ului de pe pista la :51 insa nu incheierea cursei sub SC. Din micile mele cunostinte terminarea sub SC inseamna ca si safery car-ul sa treaca linia de sosirea alaturi de masini...ceea ce nu a facut-o.

  • suburbian, duminică, 16.05.2010 17:33
    corectura

    safety* linia de sosire*

  • Schumacher_1995, duminică, 16.05.2010 17:34
    nu de regulament e vorba aici. Deschideti ochii

    Nu se pune problema daca a fost regulamentar sau nu ... Poate sa nu fie NU asta conteaza pentru fani, pentru Schumacher si mai ales pentru Alonso .... E o lovitura imposibil de digerat pentru mandria nejustificata a lui Alonso, care asa cum ne-a obisnuit o sa spuna ca l-a lasat ..... ca el putea muuuuult

  • marcovici, duminică, 16.05.2010 17:35
    genial

    saluti. mai conteaza daca manevra lui schumi este sau nu valabila??? a fost geniala !!!!!si poate doar sena ar fi indraznit in rest? 99.99% din piloti ar fi stat cumintei de frica pierderii aderentei. asta inseamna sa fii pilot ! este adevarat ca la alonso distanta de la creieras pina la piciorul drept este destul de mare dar asta face deliciul :))))

  • MauriceX, duminică, 16.05.2010 17:35
    De dragul decentei...

    ... si nu numai.. Schumi ar fi fost bine sa stea frumos la cutie. Adica ce l-a impiedicat sa-l depaseasca pe Alonso pe bune, adica in timpul cursei adevarate. Jenant pentru un excampion.. P.S. Nu sunt nici fanul lui Alonso, care este probabil la fel de retard, insa zau ca faza asta m-a determinat sa nu ma mai uit la F1. Deja si si domeniul asta s-a umplut de cocalari. Vorba aia: Dupa blocuri suntem noi (schumacherii/alonsoii) sa te f.... rigem pe tine... :D

  • coman norbert, duminică, 16.05.2010 17:35
    SUPERB!!!

    Superb Schumi :) Daca primeste o masina buna ii arde pe toti. Asta este o mana de maestru. Frumos si Kubica... respect. Alonso, o strategie buna, nimic mai mult! Red Bull, o masina ... Hamilton, astazi absent nemotivat, se plimba si el pe pista. Button, pacat...

  • valiuke, duminică, 16.05.2010 17:36
    fan rosu

    am fost si inca mai sunt un fan Ferrari dar in primu rand sunt un fan al lu Schumi si vom mai vedea cum sta situatia pana la sfarsitu campionatului ca mai e cale lunga nu e asa ? :P

  • Icemanflavi, duminică, 16.05.2010 17:36
    Schumacher

    Depasirea lui Schimacher a fost regulamentara ! Dupa regulamentul de anul acesta poti depasi deja la prima linie de safety line si nu trebuie sa astepti pana la finish line. Acum un an ar fi fost neregulamentar, dar situatia sta altfel acum. BRAVO SCHUMI P.S. Nu mai muriti mai asa de ciuda.

  • hasu, duminică, 16.05.2010 17:36
    schumi

    Eu v-am spus odata ca voi l-ati iubit,voi o sa-l uriti

  • alecstm, duminică, 16.05.2010 17:37
    @coanda

    mai citeste regulamentu impreuna cu toti care se uita la F1 si nu inteleg nimic din el. Poti sa-i inviti si pe cei de la TVR.

  • guawar, duminică, 16.05.2010 17:38
    SCHUMI

    Bravo Schumi..aveam nevoie de niste adrenalina..ca,fara tine e urat in F1..Alonso dormea la volan..ce sa fac si el..in rest numai bine-ma bucur ca a terminat Ferrari in puncte cu ambele masini-restul nu conteaza.

  • tzigaie, duminică, 16.05.2010 17:39
    ALonso

    scos din regulamentul FIA 2010. Overtaking on this first lap is not allowed, unless a car has a problem. The safety car will peel into the pits at the end of the lap and drivers are free to race once they have crossed the line to commence the next lap. Asa ca Fortza Alonso!

  • ctlnmihai, duminică, 16.05.2010 17:40
    Alonso

    Cine a urmarit calificarile de ieri ,multumita televiziuni, am putut vedea un Alonso care practic se abtinea sa nu planga de ciuda ..

  • Arhimede, duminică, 16.05.2010 17:43
    Monte Carlo

    Ati venit ca la fotbal, comentati o faza insa nu vedeti ceea ce este mai important! Red Bull are o dubla, trece pe primul loc, Ferrari pe 2 si McLaren pe 3! Iar Alonso si nu Schumacher este pe 3 la general. Probabil ca nu conteaza asta pt voi. V-ati gasit o "suzeta" si tot trageti din ea. Depasirea este perfect regulamentara, Schumacher si-a incercat norocul, si a reusit profitand de gumele deja arse ale lui Alonso. Sa minimalizezi o cursa ca cea facuta astazi de Alonso este mai mult decat ignoranta si rea-vointa. Nu ma mira, pentru ca la ce meciuri se joaca intre fani, fiecare injura cum vrea si pe cine vrea. As vrea sa stiu si eu care sunt fani de-ai Rapidului si care de-ai Stelei. Performanta lui Kubica a vazut-o cineva? Felicitari celor care stiu sa de-a dovada de fair play. Foarte putini aici.

  • ctlnmihai, duminică, 16.05.2010 17:45
    F1-zone

    Azi esti cu Webber ,peste 2 saptamani cu Vettel ,acum o luna l-ai laudat pe Button...hotaraste-te nene si opreste-te la un pilot si o echipa ca ne confuzezi pe totii..

  • ctlnmihai, duminică, 16.05.2010 17:50
    Arhimede

    Locul 2 ocupat de Ferrari si locul 3 ocupat de Alonso reprezinta prea putin ptr. o echipa care a lucrat 8 luni la un monopost si care a umblat si la motoare dupa primele 5 curse .. cu acceptul Fia bineinteles..Eu te sfatuiesc sa mergi la pagina cu acest clasament si sa o salvezi in bookmarks ca ,cine stie ce se va intampla pana la sfarsitul campionatului

  • F1-zone, duminică, 16.05.2010 17:52
    ctlnmihai

    Asta si vreau, mai ales pe tine vreau sa te "confuzez"

  • pity007, duminică, 16.05.2010 17:54
    Shumi

    Bai astia care va luati de Shumi, lasati-o mai moale, atata poate "moshu". :)) A facut si el o depasire in jumate de sezon si gata, sariti pe el (nu stiu daca a fost neregulamentara sau nu, dar a fost frumoasa). Ce sa ii fac, si eu sunt fanul lui, dar in afara circuitului. A avut perioada lui de glorie pe care o respect, dar cand a (re)intrat iar in f1 a gresit. Se vede asta din rezultatele modeste. Oricum am da-o istoria e numai una. Fiecare pilot, poate si echipa, are perioada lui (ei), Alonso cand a fost la renault, Hamilton acum 2-3 ani la mc-laren, Button anu trecut la brown sau chiar Massa acum 2 ani cand a pierdut la 1 punct titlul. Asta e soarta, ori cum am da-o nu mai e perioada lor, sunt doar de decor. Acum mai lasatii si pe "astia" mai proaspeti pe la podium, gen Webber, Vettel, Kubica sa faca performante si sa ia titlul; iar piloti de genu Sutil, Rosberg, Petrov sa fie incurajati. Sa fim seriosi, titlu e in gradina lu' Red-bull anu asta, desi nu sunt fanul lor. Om vedea la anu' ce mai e. P.S. Si eu sunt pentru sa "il dam jos" pe Miki, e teroare, strica tot farmecu F1.

  • coman norbert, duminică, 16.05.2010 17:54
    @Arhimede

    Ce cursa a facut Alonso? A depasit chestiile alea penibile in spate. Este o cursa buna Ferrari, nu Alonso. Strategie nu pilot. Kubica, demn de lauda.

  • ctlnmihai, duminică, 16.05.2010 17:56
    F1-zone

    nicio sansa.. eu mi-am format deja o parere despre tine ,dar deoarece am o inima mare la figurat vorbind , tre sa ma gandesc si la altii care nu te cunosc

  • cobra, duminică, 16.05.2010 18:01
    schumacher

    http://www.youtube.com/watch?v=tj_226fdv-o un video cat 1000 de cuvinte . MSC MAGISTRAL

  • fan rosu, duminică, 16.05.2010 18:01
    comannrobert

    Si Schumacher in 2006 tot "prostiile din spate" le-a depasit, si tot prin strategia unei opriri la boxe. Schumacher ce cursa a facut in afara de smecheria din final? Daca o facea Alonso nu era bine, dar asta e, aici oricine poate spune orice.

  • tzigaie, duminică, 16.05.2010 18:01
    ALonso

    Aveam pretentia de la un pilot asa experimentat ca Schumacher, septuplul campion mondial, sa stie macar regulamentul. El nu stie ca nu are voie sa depaseasca pana nu trece linia de start - finish.

  • scuderia, duminică, 16.05.2010 18:02
    ...

    @ctlnmihai. lasa tu acum ce facea ieri alonso in timpul calificarilor. nu mai conteaza. este important ca este pe locul 3 in clasamentul general.asta e cel mai important. va inchis gura azi...nu?:))) ce ciuda va este

  • F1-zone, duminică, 16.05.2010 18:02
    ctmiahi

    Nu cumva esti off-topic?

  • Schum, duminică, 16.05.2010 18:05
    f1 sau gp2 ?

    @coman norbert Asa este, Alonso a concurat azi in GP2. Si a dat tot ce a putut, inclusiv in fata lui Schumacher. Atat poate, nu-l mai chinuiti cu pretentii !

  • senna, duminică, 16.05.2010 18:07
    alonso

    Da, tocmai aia care nu-i dadeau nici o sansa lui Alonso sa termine in puncte! Aia isi dau cu parerea, cica nu e bine ca depasit pe un circuit unde fiecare depasire e cat o victorie! Alonso a facut spectacol intotdeauna la Monte Carlo, dar daca te uiti de ieri la F1 n-ai de unde stii.

  • f1-zone, duminică, 16.05.2010 18:09
    meclaren

    Ce frumos fumega masina lui buton. Cica e mclaren. Eu nu cred. Sunt convins ca au luat un virgin si l-au vopsit...Si gaurica aia penibila...inutila..

  • ctlnmihai, duminică, 16.05.2010 18:11
    scuderia

    Nu mi-e ciuda .. Ferrari au fost mai buni pe circuitul acesta..S-a vazut ca Mclaren e in dificultate aici dupa primele antrenamente libere..La Barcelona Mclaren a fost mai buna si pe cele 3 circuite din afara Europei Mclaren au fost mai buni decat cei de la Ferrari exceptia numindu-se Bahrain..ciuda le este celor care dau voturi negative en gros..asta .. nu mie

  • ctlnmihai, duminică, 16.05.2010 18:13
    F1-zone

    si care este problema??

  • Calin, duminică, 16.05.2010 18:19
    comentarii de prisos

    Ma pune naiba sa citesc prin comentariile cititorilor, am crezut ca gaesc cometarii pertinente, ca de expresii miki si bonifaciu suntem satui.... pai mai baieti, sunteti deplasati rau, a fi fan al formulei 1 inseamna altceva, fie ca suntem fan al unui pilot sau altuia, al unei echipe sau alteia important e spectacolul in primul rand... sa jignesti piloti, sa faci cometarii gen alonso e un zero sau schumi expirat sau ca hamiltom era in alta cursa sunt niste aiureli, toti urmarim un spectacol si suferim sau suntem fericiti functie de prestatia preferatilor... aratati-va cunostintele d eformula 1 lasati subiectivismele........

  • VJohann, duminică, 16.05.2010 18:19
    CRED CA ASTA E

    If the race ends whilst the safety car is deployed it will enter the pitlane at the end of the last lap and the cars will take the chequered flag as normal without overtaking. Sporting regulations article 40.13

  • F1-zone, duminică, 16.05.2010 18:25
    ctmihai

    Problema e ca aici se discuta, chiar si off, despre F1. Intelegi? Mai putin despre ce cred eu si pe cine sustin.Asta chiar nu e treaba matale.

  • coanda, duminică, 16.05.2010 18:26

    Bravo V.Johann

  • Calin, duminică, 16.05.2010 18:26
    opinii

    alonso, kubica, vettel, webber, hamilton, button, rosberg, shumi sunt pilotii de top ai formulei 1, cel putin asa ii vad eu, desigur nu stirbesc din meritele celorlalti.... alonso o cursa superba, mai mult de locul 6 nu avea ce face azi, totusi a fost neatent la schumi care nu s edezminte, ramane acelasi vulpoi mai mult sau mai putin fairplay, sper sa-si revina pentru spectacol (personal nu-mi place dar mi-a lipsit toti anii astia), hamilton n-a avut masina, redbull super, vettel isi va reveni si-l va dovedi pe webber, zic eu, de la hamilton astept mai mult calm si stapanire ca stiinta pilotajului o are..... sper cursele urmatoare sa fie antrenante....

  • mad79, duminică, 16.05.2010 18:28
    salutare

    ce patetici si demni de mila sunteti!! voi aveti ceva in capul ala sau il purtati doar ca sa nu va ploua in gat??? ps.FELICITARI CASTIGATORILOR!!! @admin chiar nu puteti interzice accesul rasistilor pe acest site?

  • Jolerto, duminică, 16.05.2010 18:28
    @VJohann

    Da , ce s-a intamplat in Melbourne 2009....

  • ctlnmihai, duminică, 16.05.2010 18:31
    Calin

    Hamilton ,Schumacher,Alonso nu in neaparat ordinea asta.. Vettel ,Weber sunt piloti de top cand pleaca din pole position ..oricum primii 3 asigura spectacolul in orice cursa garantat

  • Icemanflavi, duminică, 16.05.2010 18:37
    @VJ Johan

    Da dar safety car-ul a iesit inainte sa termine ultimul lap, deci cursa nu s-a terminat sub sfaety car, DECI depasirea lu' schumi e regulamentara. Ce e asa de complicat? Poti depasi de la prima linie a safety car-ului..deci din punctul in care liderul trece de safety car...nu trebuie sa astepti pana treci de linia de start/sosire.

  • bogdan_197, duminică, 16.05.2010 18:37
    Depasire

    Schumacher a profitat de relaxarea lui Alonso . Mai avea putin si-l depasea si Rosberg . Probabil ca nu s-a asteptat sa sara Schumacher langa el , asta a fost . In rest o cursa solitara a lui Mark , Kubica a pierdut locul 2 la start , chiar daca se pozitionase ofensiv . Bravo Renault , bravo Red bull . Sa se indrepte spre campionat deja??

  • rayn380, duminică, 16.05.2010 18:39
    ....

    Ca de obicei, fanii Ferrari exulta la "o mare performanta" a echipei lor.....si o dau ca is in fata McLaren(pt moment), avand in vedere ca mai sunt multe curse si multe puncte in joc, avand in vedere noul sistem de punctare. Tot voi, fanii Ferrari in testele din iarna va hazardati sa dati pronosticuri ca anul asta Ferrari nu va avea rival si ca va fi no. 1 la ambele camp. In acest moment Ferrari si McLaren sunt apropiate, din toate punctele de vedere, cu un plus pt McLaren si zic asta nu pt ca sunt fan McLaren dar cam asa stau lucrurile: masina Mclaren, putin peste cea Ferrari, Hamilton=Alonso, Button peste Massa. Hai sa asteptam pana la finalul sezonului si sa vedem atunci care se bucura si care plange. Acelasi lucru se poate zice si despre RBR, pana in prezent o-r fi avand ei cea mai rapida masina, dar mai e mult pana la final, poate ca asa zisa coalitie, va descoperi secretele acestora sau pur si simplu cineva din cei 3 vor imbunatati mai bine masina si o va ajungea pe cea RBR sau chiar depasi.....si asa cum am mai zis, in viata fiecare dintre noi avem noroc sau ghinion, este valabil pentru oricine. Pentru mine, faptul ca Ferrari a trecut pentru moment in fata McLaren(desi acestia au fost pe prima pozitie timp de 3 etape anterioare si nimeni nu a observat asta), nu inseamna nimic, este exact fasss.....asta din simplu fapt al noului sistem de punctare. Whatever......Ceea ce nu s-a discutat deloc, a fost gestul lui Barichelo in momentul accidentului, a aruncat volanul iar monopostul lui Chandok imediat l-a incalat si a plecat mai departe cu el pe sub masina lui. Ma mir ca n-a patit nimic din cauza asta. Oricum, total nesportiv gestul lui rubens, cu siguranta se va lasa cu amenda mare pt el. Stiu ca este frustrant, era nervos, cu siguranta si eu faceam acelasi lucru la nervii aia, dar la experienta lui, este indamisibil asa ceva. De asemenea super tare faza in care Trulli s-a suit pe Chandok, super tare, bineinteles ca zic asta in mod ironic, desi a fost "dement" trulli la faza aia, il putea costa viata pe india, desi nu era tragedie mare, la cati indieni sunt >:) (ironic, again).

  • dr_fritz, duminică, 16.05.2010 18:42
    amuzant

    cat am mai ras cand l-am auzit pe miki alexandrescu spunand cum a adunat debris-uri de la masina lui alonso si le poate oferi unui pasionat:)) a mai repetat o data in calificari. @Calin: bine spus! foarte multe comentarii jignitoare si pe langa asta autorii lor isi dovedesc lipsa totala de cunostinte din domeniul f1..

  • bubu, duminică, 16.05.2010 18:42
    depasire senzationala

    da.....senzationala depasire dupa ce o cursa intreaga nu a facut nimic demn de marele CAMPION.....dupa 4 SF....o ajuns si el pe 6.......SENZATIONAL

  • VJohann, duminică, 16.05.2010 18:44
    ULTIMUL TUR

    era vorba de ultimul tur, fara depasiri, am vazut ce spune ross b, si imaginile pe care le pune la dispozitie nota 10, dar regulamentul nu ia in considerare poze, cu regret o spun SHUMI O PATESTE4641

  • ctlnmihai, duminică, 16.05.2010 18:45
    F1-zone

    1.Inca nu esti admin ca sa-mi spui tu mie ce sa discut sau nu.2.conteaza al cui suporter esti ptr. ca simplul fapt de a sustine azi un pilot , maine altul , reflecta o anumita trasatura nu spun care ca esti baiat inteligent si iti dai seama care, o trasatura intalnita tot mai des in societatea romaneasca din pacate

  • davidjupanu, duminică, 16.05.2010 18:46

    de un singur lucru is sigur si ma bucur.....red bull o sa fie sigur campioana la echipe....in timp ce la piloti ori vettel ori webber ori poate alonso vor iesi campioni.....eu inclin balanta spre vettel da consider ca si webber are sansa lui....

  • F1-zone, duminică, 16.05.2010 18:52
    o proiectie

    Red Bull a luat-o inainte, a trecut de un prag psihologic. Doi piloti buni, asa ca la constructori au clar prima sansa. La piloti, ramane de vazut.

  • coman norbert, duminică, 16.05.2010 18:58
    subiectivism

    Eu nu am mentionat faptul ca Alonso este slab!!! Dar sustin ca totusi nu este o cursa superba. Nu am facut o comparatie Schumi 2006/Alonso 2010! Ambii s-au folosit de o strategie buna, si gata. Dar priviti MP al Braziliei 2006, aia da cursa ptr Schumi!!! Nici Hamilton nu a stralucit astazi, este o cursa fara "incidente" pentru el. Kubica, merita toata lauda pentru ceea ce a facut, astazi si in calificari. Red Bull, inbatabili. Schumi, a starnit zambete cu aceasta escapada, este singura depasire serioasa in aceasta cursa stearsa, animata doar de abandonuri, accidente, si de "desele reclame" Mercedes SLS.

  • ctlnmihai, duminică, 16.05.2010 19:01
    Webber a câştigat Marele Premiu al statului Monaco

    Daca stau bine sa ma gandesc ,Alonso n-ar fi reusit sa castige cursa asta nici daca Domenicali i-ar fi cerut lui Massa sa se izbeasca cu monopostul de glisierele care marginesc circuitul de la Monaco..dar ma rog ,Ferrari trateaza in mod egal ambii piloti

  • andrei, duminică, 16.05.2010 19:04
    strategie

    Cred ca McLaren a incercat cu button ceva a la piquet..fara prea multi sorti de izbanda:)

  • scuderia, duminică, 16.05.2010 19:05
    @coman

    tu ai amintit de cursa din 2006 din brazilia. respect pentru schumi. o cursa de nota 10. si i-a mai facut si de rusine pe kimi si pe fisico. dar alonso ce a facut anul acesta in australia. de pe ultimul loc a terminat pe 4 sau pe 5., nu mai stiu sigur. aia nu e performanta? nu orice pilot putea face ce a facut el in cursa respectiva...

  • Icemanflavi, duminică, 16.05.2010 19:10
    @ VJohann AGAIN

    Tu chiar nu intelegi...scrie alb pe negru...daca ultimul tur se termina sub safety car...nu este cazul...SC iese mai repede. Cursa nu se termina sub safety car deci se aplica regula conform careia poti depasi de la prima linie a safety car-ului, pana la linia de sosire...PUNCT Daca SC nu ar fi intrat si plutonul trecea in spatele safety car-ului linia de sosire..atunci aveai dreptate. DAR REPET, NU ESTE CAZUL DEPASIRE REGULAMENTARA...(invatati sa cititi un regulament)

  • coman norbert, duminică, 16.05.2010 19:11
    @scuderia

    Tot respectul. Alonso a facut nu o cursa buna, ci macar o duzina. Si in cazul de astazi este de respectat, atat el cat si echipa. Nu sunt patriotard, eu respect performantele fiecarui pilot. Si Hamilton a avut zile bune, si Button, si Massa, etc. Acesta este motivul pentru care nu pricep certurile! Sau unii se cred la talcioc...

  • rayn380, duminică, 16.05.2010 19:17
    miki

    Printre atatea injuraturi, jigniri si voturi negative, nici macar unul dintre voi n-a remarcat faptul ca Miki a zis ceva de PENSIONARE???? Ii urez de pe acum pensionare placuta si cat mai rapida. Astfel ne-am bucura si noi ca am scapa de el, un mare ghimpe pentru fanii F1 din RO, cat si pentru el fiindca va primi o pensie "faina" de la marinaru' . Doamne ajuta sa se intample lucrul asta cat mai repede, daca s-ar putea inca din sezonul asta, ar fi magnific, dar nu cred ca se misca asa rpd baietii de la Pensii, cu toate ca as fi in stare sa fac cheta sa ii mituim pe respectivii sa-i aprobe dosarul cat mai repede. Asadar, Miki, pensionare placuta.....

  • VJohann, duminică, 16.05.2010 19:17
    Icemanflavi

    ESTI TARE...... SCUZE, O SA INVAT SA CITESC IN ROMANA CE SCRI TU

  • rpo07, duminică, 16.05.2010 19:18
    sch/alo

    nu inteleg de ce va certati atat??? depasirea este sub investigatie momentan, deci un pic de rabdare...se pare ca pentru voi este mai evident decat pentru comisarii de cursa (printre care si D. Hill).

  • coman norbert, duminică, 16.05.2010 19:19
    Alonso

    Sunt fan Ferrari!!! Am fost bucuros de venirea spaniolului la echipa mea de suflet, mai ales ca resimteam lipsa germanului (Schumi). Dar revenirea lui Schumacher, nu ma lasa sa fiu alaturi de fanii scuderiei. Urmarec F1 din 1986, sunt fan Schumi din '94, cand la Budapesta am primit o sapca cu autograf de la acesta (Benetton). Multi au vrut sa cumpere sapcuta, dar nu este de vanzare. Si astazi cumpar haine si pulovere Benetton!!! Erau la lichidare de stoc in Cluj :)

  • mihai, duminică, 16.05.2010 19:26
    alonso

    Alonso a mers pe aceleasi pneuri mai bine de 70 de tururi! Asta n-a observat-o nimeni? Si nu e cursa excelenta pentru el si Ferrari? Ba a mai si depasit cu ele. Gestul lui Bari, inacceptabil!

  • VJohann, duminică, 16.05.2010 19:28
    COMISAR

    Apropo stiti cine e comisar de cursa , Mr. Damon Hill, asa ca o sa iasa scantei

  • NeoGalaxy, duminică, 16.05.2010 19:32

    Alonso, de fapt a mers exact 77 de tururi cu acele pneuri pentru ca a schimbat pneurile in turul 1->2 :) Gestul lui Barri... destul de urast mai ales ca era o zona destul de periculoasa, dar accidentul lui Trulli a fost poate cel mai spectaculos din ultima vreme, poate si pentru ca a fost comic sa vezi cele 2 masini... "facand sex" :P

  • Andrei, duminică, 16.05.2010 19:35
    Schumi merita sa fie penalizat

    Schumi trebuie penalizat dar sunt convins ca isi baga Bernie coada si nu va fi Regulamentul FIA "40.13 If the race ends whilst the safety car is deployed it will enter the pit lane at the end of the last lap and the cars will take the chequered flag as normal without overtaking." Mai clar de atat nu se poate.

  • NeoGalaxy, duminică, 16.05.2010 19:35

    Referitor la pensionarea lui Miki, nu pot sa spun decat ca daca se va intampla, Formula 1 nu va mai poposi in Romania. Momentan un exista nici o alta televiziune interesata de acest sport, si este foarte posibil ca acest sezon sa fie ultimul care se va difuza de TVR. Deci... nu sunt prea multe de spus. Fanii Formulei 1 isi doresc multe, vorbesc mult si degeaba, dar cand trebuie sa discute serios, este liniste. Exemple gasiti mai sus :)

  • F1-Mara, duminică, 16.05.2010 19:40
    alonso

    Alonso a facut depasiri impresionante.

  • bogdan_197, duminică, 16.05.2010 19:40
    @rayn380

    Sper sa i se aplice -15% lui Miky totusi , asta macar pentru faptul ca ne-a chinuit atatia ani de zile :))

  • fan rosu, duminică, 16.05.2010 19:48
    depasire

    Schumacher va fi penalizat.

  • hamilton, duminică, 16.05.2010 19:56
    msc

    Nu i-a mers smecheria lui schumacher. In cursa nu e prea capabil asa ca merg smecheriile.

  • machopiciu, duminică, 16.05.2010 19:59
    @jenant :((

    http://en.espnf1.com/monaco/motorsport/story/17477.html Schumi a fost penalizat cu 20 de secunde ... deci a terminat pe 12

  • NeoGalaxy, duminică, 16.05.2010 20:00

    Vedeti ca in F1 Champ nu se vor modifica punctele, chiar daca a fost penalizat Schumacher. Exista un articol special pentru asa ceva. Asta ca nu incepeti cu:" dati-ne punctele dupa penalizare".

  • hakkinen, duminică, 16.05.2010 20:06
    o daa

    Schumacher si-a revenit, cu o "sclipire" de geniu, depasire pe ultimele sute de metri, cand toata lumea isi facuse cursa si se indrepta spre finish..tipic pt german.

  • Andrei, duminică, 16.05.2010 20:11

    L-am mancat rectul pe Schumi acum plateste :))

  • Slk, duminică, 16.05.2010 20:26
    @machopiciu

    Jenant, Si se mai vaita ca nu sunt depasiri; Si apoi fac regulamente anti-depasire .... Deci Alonso poa' sa doarma la volan .... prost sa fii noroc sa ai...

  • NeoGalaxy, duminică, 16.05.2010 20:29

    Apropo daca nu stiati, cand o echipa noua, mica si slaba la inceput, bate o echipa foarte puternica, se numeste "Giant Killing" :P Cam asta a facut anul trecut Brawn GP si probabil asa va face anul acesta Red Bull :))))

  • picky, duminică, 16.05.2010 20:41

    @Andrei Se spune i-am mancat, nu l-am mancat!

  • Andrei, duminică, 16.05.2010 20:47

    L-am mancat .... tastatura nu e buna ;)

  • marius_kji, duminică, 16.05.2010 20:57
    meseriasu'

    Voi nu vedeti ca Schumi se joaca nervi lor,mai ales cu Alonso care la pensionat.El stia ca sezonul asta nu are cum sa castige si pur si simplu se distreaza,nu degeaba se spune Marele Circ=F1.El vrea sa castige Vettel sau Massa anul asta si la restul o sa le puna bete in roate si sa-i faca sa greseasca.Sa vedem raspunsul lui Alonso de pe pista.Daca e baiat destept isi vede de ale lui.

  • Mobius, duminică, 16.05.2010 21:12
    Monte Carlo

    Temerea mea in privinta strategiei echipei Ferrari, din fericire nu s-a adeverit, iar Alonso a dovedit ca este un pilot de mare valoare (eu il consider cel mai bun de pe grila), reusind un loc trei in clasamentul general eu sper la doar trei puncte de lider. Toata stima pentru Weber, a facut o cursa fara gresala, la fel si pentru Kubica. As remarca si faptul ca primele trei monoposturi sunt echipate cu motoare Renault care, se dovedeste a fi cel mai fiabil si performant motor. Cat despre depasirea lui Schumacher, nu discut legalitatea ei , ii las pe comisari sa decida. Remarc insa ca nu a fost catusi de putin geniala, ba dupa parerea mea a fost cat se poate de periculoasa (si pentru asta ar trebui penalizata), in stilul obraznic si impertinent in care a castigat cele 7 titluri. Daca nu ar fi fost abilitatea si intelepciunea lui Alonso probabil ar fi fost un acrosaj in urma caruia cel putin trei monoposturi ar fi fost avariate, iar Alonso ar fi avut mult mai mult de pierdut decat Schumacher .

  • jderu, duminică, 16.05.2010 21:15
    @icemanflavi, @littlefoot

    ma ofer gratuit ca lector de engleza pentru analfabetul ala de icemanflavi! bai baiete, cand 3 iti zic ca esti prost du-te de te culca! littlefoot, te mai dai smecher acum, dupa ce a fost penalizat schumi??? pune o manea coca! bravo VJohan pentru rabdarea avuta in a scotoci regulamentul cu care le-a dat peste ureche habarnistilor astora penibili de pe aici... over&out!

  • atikurko, duminică, 16.05.2010 21:24
    Principaute de Monaco

    Cursă obişnuită în Monaco, locul este extraordinar, iar cursa de obicei plictisitor. Băieţii de la Red Bull iar au fost de neînvinşi, incredibil! Felicitări pentru Kubica, cu Renault a făcut treabă bună, Alonso a făcut ce trebuia, a ales o strategie bună, a schimbat pneurile când trebuia, bravo! Hamilton n-a putut să facă mare treabă, datorită pistei, dar locul 5 nu e rău. Schumacher a mers bine, dar n-a respectat regulile, aşa că a primit sancţiunea. Îmi pare rău de Williams, şi ei au mers bine, n-a fost vina piloţilor. Faza lui Trulli cu Chandok era foarte periculos, Trulli a încercat imposibilul, în curba Rascasse nu se poate depăşi!!! Oricum, m-a plăcut cursa, deoarece e al doilea cel mai favorit circuit de mine, şi fiindcă am avut iarăşi un weekend cu Formula 1. Sper că în Turcia vom avea spectacol mare, şi sper că Red Bull o să fie puternic şi acolo! Forza Red Bull!! Go VETTEL GO!

  • coanda, duminică, 16.05.2010 21:40
    20 sec. penalizare

    Unde este domnul indignat care era profund marcat ca nu intelegem majoritatea fanilor rosii sa citim un regulament.

  • pesso, luni, 17.05.2010 00:05
    RENAULT

    Asa cum probabil au spus multi altii podiumul spune totul despre motoarele Renault,iar acum nu mai are cum sa spuna nimeni ca a fost intamplare sau ca au avut ghinion altii,pur si simplu sunt cele mai performante motoare la ora actuala.Pe langa asta,RedBull au si un sasiu bine pus la punct si 2 piloti foarte buni.Merita sa ia titlul!!!

  • Coman Norbert, luni, 17.05.2010 00:57
    motoare

    Da motoarela Renault sunt bune ptr ca au umblat la ele. Si Ferrari au facut modificari. Mercedes nu!

  • bernd, luni, 17.05.2010 09:31
    Monaco

    Webber - in a class of its own, a devenit unul din favoritii la titlu, mai ales daca dovedeste constanta. La Monaco s-a descurcat mereu excelent: podium 2005, iar in 2006 s-a luptat pt victorie cu Kimi Raikkonen si Massa. Vettel - destul de sters, oricum sub asteptari, dar un podium e un podium. Kubica - devine "the dark horse" al acestui sezon. Massa - a demonstrat ca nu si-a pierdut din viteza; maxim posibil. Hamilton - o cursa onesta, fara stralucire, si-a menajat spre final franele si cauciucurile. Schumacher - a mers excelent pe gumele hard, iar depasirea asupra lui Alonso aduce aminte de vechiul Schumi - cel putin din punct de vedere al oportunismului si al manevrelor la limita regulamentului. Alonso - o strategie foarte buna, amintind intr-un fel de victoria lui Schumacher aici in 1995, dar greseala din ultimul tur arata ca e sub o mare presiune. P.S. RBR incepe din ce in ce mai mult sa semene cu echipa Williams-Renault din prima jumatate a anilor '90, ceea ce e o veste deloc placuta pt adversari

  • angusyoung, luni, 17.05.2010 09:34
    Despre Curse

    Nu am vazut cursa de ieri.In schimb am vazut o alta cursa in care am fost atat de aproape de idolii mei incat uneori aveam senzatia ca-i pot atinge.O supercursa extraordinara pe Highway to Hell alaturi de alti 60000 de fani AC/DC.Am vazut si am trait la maxim concertul suprem.Un concert de povestit nepotilor.AC/DC=The God of Rock.Angus Young=The God of the guitar.In final am o urare ptr toti rockerii si iubitorii F1:For those about to rock [and F1] we salut you.yeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.

  • angusyoung, luni, 17.05.2010 09:38
    Scuze

    AC/DC=The Gods of Rock

  • Flo, luni, 17.05.2010 10:29
    REGULAMANT F1

    40.14 Under certain circumstances the race may be started behind the safety car or resumed in accordance with Article 42.5(a). In either case, at the ten minute signal its orange lights will be illuminated, this being the signal to the drivers that the race will be started (or resumed) behind the safety car. At the same time a message confirming this will be displayed on the timing monitors. When the green lights are illuminated the safety car will leave the grid with all cars following in grid order no more than ten car lengths apart. During a race start there will be no formation lap and race will start when the green lights are illuminated. Overtaking, during the first lap only, is permitted if a car is delayed when leaving its grid position and cars behind cannot avoid passing it without unduly delaying the remainder of the field. In this case, drivers may only overtake to re-establish the original starting order. Any driver who is delayed leaving the grid may not overtake another moving car if he was stationary after the remainder of the cars had crossed the Line, and must form up at the back of the line of cars behind the safety car. If more than one driver is affected, they must form up at the back of the field in the order they left the grid. Either of the penalties under Articles 16.3a) or b) will be imposed on any driver who, in the opinion of the Stewards, unnecessarily overtook another car during the first lap. Cand lumina verde...spune tot! BRAVO SCHUMI!

  • @flo, luni, 17.05.2010 14:53
    mai sunt locuri libere la grupa mica vere...

    ba da cat de prost tre sa fii sa citezi un text care se refera la primul tur, iar toata tarasenia care se discuta aici sa se intample in ultimul??? mare e gradina domnului...

  • edge, miercuri, 19.05.2010 20:17
    Schumi !!

    Mare oportunist Schumi. :)) Este ok sa joci sah cu nervi celorlalti , dar daca vreia tiltu ar trebui sa revina la Ferrari. Echipa asta a 2 de Mercedes e un fel de Sauber din trecut.. Cunoscatori stiu despre ce vorbesc, dar sa fiu pe intelesul tuturor, am sa incerc sa explic. Sauber primea motorizare de mana a 2 de la Ferrari spre ex Ferarri concura cu un f2007 in timp ce Sauber cu un F2005 cam asa sta treaba si cu echia asta a 2 de la Mercedes si personal ma enerveaza la culme ca Schumi a fost atat de incapatanat incat a acceptat oferta astora, dar in acelasi timp sunt mandru cand vad cum il umileste pe gura-sparta ala pe un monopost mai slab.