Interior
Faceliftul nu a adus modificări importante în interiorul micului A1. Se pare că reţeta iniţială, degustată deja de jumătate de milion de oameni la nivel global, a fost insesizabil modificată.
Aspectul simplist al habitaclului se păstrează, mizând mai mult pe funcţional. Ergonomia este bună, cu excepţia zonei de climetizare unde ai nevoie de o foarte scurtă perioadă de acomodare.
În schimb, computerul de bord color, aşezat între două ceasuri foarte lizbile, este intuitiv şi uşor de folosit. Cu ajutorul butoanelor de pe volan se pot controla o mulţime de funcţii.
Spaţiile de depozitare numeroase, inclusiv locul pentru depozitare al telefonului mobil sunt bien gândite. Scaunele sunt şi ele confortabile şi amplifică senzaţia de habitaclu premium. Mai sunt şi câteva zone unde plasticul este ceva mai tare şi neprietenos, dar acestea nu sunt neapărat în contact direct.
În plus, aspectul premium este sugerat şi de iluminarea ambientală de tip LED, responsabilă pentru un sentiment cald.
Spaţiul pentru pasageri este decent, chiar şi pe locurile din spate, unde un adult de 1.80 metri are suficient loc la cap. La nivelul picioarelor lucrurile păstrează aceeaşi linie decentă. În plus, spre deosebire de Mini Cooper cu cinci uşi, în Audi A1 Sportback accesul se face mai uşor. opțional, Audi oferă o banchetă spate cu trei locuri.
Portbagajul are o capacitate de 270 de litri, ceea ce îl face insesizabil mai mic decât cel al unui Mini sau al unui DS3. Gura de încărcare este însă cea mai uşor accesibilă din segment.
adevarul e ca merita 4.5 la consum :) a consumat mai mult decat dublu consumului declarat focusul testat de voi acum o luna a luat doar 4, in conditiile unui consum mult mai bun...si mai apropiat de cel declarat minti si castigi :)