Audi A8 facelift

3.0 TDI 262CP Amp. Scurt 4x4 Aut

Interior

4.5

E o primăvară frumoasă în interiorul lui A8 facelift. Nu s-au schimbat foarte multe faţă de versiunea anterioară, dar aerul este ceva mai proaspăt. Aceeaşi realitate artificială cu proiecţii serioase în viitor, asezonată pe ici pe colo cu noi funcţii.

Materialele păstrează fineţea care a început să caracterizeze brandul german. Pielea este una de care te îndrăgosteşti tactil, iar lemnul îţi impune respect de îndată ce îi simţi izul discret din habitaclu. Plasticul este şi el moale.

Ergonomia este uşor de descifrat, deşi, recunosc, eu, personal, am o problemă cu butonul de Start al motorului, amplasat pe consola centrală. Probabil am nevoie de acomodare. Îmi place volanul bine proporţionat, demn de un model cu aspiraţii înalte şi îmi place roţita pentru volumul sistemului audio. Mult mai practică decât butoanele BMW Seria 7.

Interiorul lui A8 îmi inspiră grijă şi respect. Grijă pentru confortul pasagerilor şi respect pentru şoferul care îşi plimbă degetele pe butoane din aluminiu şi mâinile peste o planşă de bord îmbrăcată în piele.

Grijă şi respect simţi încă de când te afunzi în scaunele atât de odihnitoare, încât orice drum ţi se va părea o leneveală plăcută în fotoliul de acasă. Spaţiul interior este generos, însă întotdeauna este loc şi pentru exagerări ca în cazul variantei cu ampatament mărit.

  • Scorpionul.negru, marţi, 18.03.2014 11:18

    Volanul ala e oribil....pe cat de frumos este cel cu butuc rotund in trei spite, pe atat de urat este acesta in 4 spite ca la Skoda......buna masina dar prefer oricand un BMW seria 7 !

  • Dacia Plant, marţi, 18.03.2014 11:42

    Ca tehnologie nimic de comentat, dar designul ala si asa a fost urat, nu inteleg de ce i-au mai facut si un facelift. Au nevoie de un model nou. Inclusiv A6-le mi se pare ca arata urat. Si totusi a pierdut o masina care este faina si la design, adica S-class (care are ultima tehnologie, design complet nou) si ati votat A8 facelift...

  • Catalin, marţi, 18.03.2014 11:43

    Scorpioane, cred ca Skoda are volan de Audi :))

  • Mihai, marţi, 18.03.2014 13:13

    Cand o sa vedem si un test drive cu S Class?

  • Catalin, marţi, 18.03.2014 13:30

    cu S klasse ? mare patron de firma de asigurari (nu zic cine, se stie el) cauta un S klasse "masina de inlocuire". Credeti c-a gasit una ?

  • Fopel, marţi, 18.03.2014 14:06

    La coolnes effect ii invizibila, mild, boring etc. Daca nu o masori, nu iti dai seama ce Audi este.

  • unckle, marţi, 18.03.2014 14:14

    "Această disponibilitate este străină de segmentul limuzinelor, dar sinonimă cu segmentul sportivelor" vi se pare ca cei 620Nm resimtiti intre 1600-2400rpm intr-un S350Bluetec sunt asa de "straini" ?

  • Scorpionul.negru, marţi, 18.03.2014 15:01

    @Catalin In mod normal asa ar trebuii....dar in grupul VAG, nu mai e nici o ordine de design...nu stim care cu care isi imprumuta volanele sau anumite piese si linii de design. Tot aia e zic eu....

  • RRR, marţi, 18.03.2014 15:43

    Este o masina banala,prezenta in peisaj de ceva ani,micile modificari nu ajuta cu nimic. La interior(asa de mult laudat)gasim elemente prezente si pe A6. Design asemanator intre A6 si A8,un privitor pe strada le va confunda cu usurinta. Deja Audi s-a incadrat in clasa "low cost".Daca vechile A8 aveau tragger din aluminiu turnat ,acum vedem un impunator plastic,negru frumos ! Oare caroseria mai este din aluminiu ?Nu am mai observat nici eticheta "ASF" Fata de noul S Klasse ce este o masina noua din bara in bara,design futurist,cu motorizari net superioare EURO 6,Audi mi se pare slabut !

  • Vasile, marţi, 18.03.2014 16:23

    In mod cert este o masina din primele 3 , mi se pare exceptionala ca sa dai un verdict pe aceasta clasa trebuie sa fi un mare cunoscator in multe domenii nu numai jurnalistic. Totul este impecabil la aceasta masina , incep sa se vada si anii care au trecut peste acest design, oricum tehnologic este destul de inaintata.

  • Luc, marţi, 18.03.2014 20:04

    S-a tampit lumea, nu alta. Cum sa dai 125.000 euro pe un 3.0 diesel?? Bine, stiu ca optionalele au ridicat pretul, dar e de domeniul fantasticului.

  • ..., marţi, 18.03.2014 20:11

    Ma intreb ce fel de cititori are acest site, daca au votat un facelift in pofida unei masini complet noi si etalon al clasei, S-Class, evident! Dumnezeule! De fapt, cred ca problema e in alta parte, date fiind zecile de teste cu Audi si BMW repetate la infinit, cu aceleasi masini. Mare mizerie de site!

  • Adrian, marţi, 18.03.2014 20:48

    @Luc Dar ce are ma ? Ce daca e diesel si de 3 litri ? E un motor foarte bun si reusit. E o limuzina pana la urma...nu are nevoie de mii de cp ca sa zbori cu ea. Nuami motoare mari aveti in cap.

  • ncr, marţi, 18.03.2014 21:28

    Sigur este A8? Poate A6 sau 4.. sau 5,435.. sau orice... cel putin privit din fata. Si comparatia de preturi fata de concurenta: "briliant"!

  • @Luc, miercuri, 19.03.2014 00:22

    Pentru ca consum si pentru ca criza :). Lasand gluma la o parte, nici eu nu as da 125.000 de euro pe un 3.0 diesel. Mi-as lua un 4.2 tdi sau un 3.0 tfsi. Dar daca stai sa te gandesti un pic, motorul de 3 litri are o putere suficienta pentru viata reala plus ca e mai ieftin,e economic si se vinde si mult mai repede. Dar...de la o nava amiral de 125.000 de euro ajunge "suficient"? Dupa parerea mea, nu!!!

  • @..., miercuri, 19.03.2014 11:18

    Tu chiar crezi ca Automarket nu vrea sa testeze Mercedes? Daca nu sunt oferite masini la test, de unde sa faca teste? E asa de greu sa ai o minima logica?

  • Firestone, miercuri, 19.03.2014 11:49

    Cadillac testeaza varful de gama al marcii numit LTS,au aparut poze spion cu acest model.Nu stiu de ce,dar presimt ca va da de pamant cu trio-ul german.

  • andy.s, joi, 20.03.2014 21:33

    Mercedes-Benz,BMW si Audi Nota 10