Audi Q5 facelift

2.0 TDI 164CP 4x4 Aut

Consum

4.5

Cu un consum mediu anunţat de 6.0 litri, Q5 2.0 TDI de 177 CP reuşeşte să bată GLK facelift şi Volvo XC60 în lupta pentru a doua poziţie a segmentului pe plaja +150 CP. Asta pentru că pe prima poziţie stă inatacabil în acest moment rivalul bavarez al lui Q5 facelift, BMW X3 2.0 xDrive20d, care anunţă un consum mediu de 5.6 litri/100 km.

În regim real, consumul SUV-ului din Ingolstadt variază în funcţie de forma şi de preferinţele de moment ale celui de la volan. Poţi să atingi cifrele din cartea tehnică dacă apeşi pe pedala de acceleraţie ca pe cioburi de sticlă, poţi să urci la o medie de 8 litri dacă mergi normal sau poţi sări de 11-12 litri în oraş dacă prinzi momentele în care traficul îţi permite ceva mai multă joacă.

  • dan_grc, luni, 10.12.2012 19:19

    O mica precizare, rivalul bavarez al lui Q5 ar fi Bmw X3, pt ca daca se considera X1 e clar mai ieftin.

  • ScorpyonVAG, luni, 10.12.2012 19:32

    Die heißeste der Klasse.

  • Mafia, luni, 10.12.2012 22:06

    Eu cred ca rivalul este Infiniti EX ,care este cel mai bun din segmentul premium asta pana va aparea viitorul corssover de la Lexus.Si sa nu uit de noul Rav 4 care are un aspect de crossover premium chiar daca face parte dintr-o marca de volum.

  • slVW_83, luni, 10.12.2012 22:16

    @Mafia Ce vanzari are sau a avut Infiniti in Romania? Insignifiante! Acest Q3 concureaza cu X3 si GLK. Atat! Oricum e perfect pentru nametii de afara!!!

  • Radu, luni, 10.12.2012 22:26

    Concureaza si cu Evoque, clar. Ma mir ca ati dat 4 stele la design. Intr-adevar evoque a luat 5, dar totusi...nu e mai nimic nou, acelasi design conservator si putin invechit. 4 stele e parca prea mult

  • Mafia, luni, 10.12.2012 22:33

    @SLVW_83,adevarul ca la ce nameti sunt afara iesi si cu Matiz.Uite care e treaba pustiu eu stiu ce inseamna o masina care a vazut talpa mai multor proprietari , nu scriu aicea ca am citit io pe feisbuci ca Audi e asa si pe dincolo…………si inca ceva o buburuza din asta cu “gume de iarna” trece prin zapada mult mai repede si mai usor decat orice hardughie de FORD / OPEL / VW / am facut cateva curse cu un rahat de Matiz echipat de iarna VS suvuri cu tractiune fata , combi , limuzine etc, plecarea de pe loc prin zapada si accelerarea cu pastrarea tractiunii este net superioara la rahaturile astea mici cu roti mici/ subtiri…….

  • sandman, luni, 10.12.2012 23:43

    f frumoasa masina si foarte scumpa. cand o sa avem salariile din germania o sa ne permitem si noi una.

  • antonny, marţi, 11.12.2012 00:10

    tot mai frumos e tancul de Toyota Land Cruiser......

  • qwer, marţi, 11.12.2012 10:43

    Modelul testat ajunge la 70 mii euro????Si la 35 mii euro pentru modelul de baza, are doar volan si roti????? Masina scumpa, urata, si foarte costisitoare.

  • Decebal, marţi, 11.12.2012 12:00

    Ar trebui sa faceti automarket.ro pentru toata lumea care intra pe site si sa poata scrie toate aberatiile si ineptiile cum sunt unii de mai sus de au voturi negative, mai exact pentru toti ghiorlanii carora le curg mucii in gura si put a animal sacru si inca o sectiune automarket.ro/premium unde se poate citi continutul pe baza unor abonamente lunare sau anunale unde cei de mai sus sa nu mai fie prezenti cumva filtrati. Mi se face sila de fiecare data sa filtrez comentarii foarte rar gasesc un comentariu facut bine. Parerea mea.

  • un oarecare, marţi, 11.12.2012 15:26

    Exorbitant pretul pt un 2,0 diesel!

  • Cocalaru Sef, marţi, 11.12.2012 16:28

    Mai baieti , Masina asta este o masina destinata in primului rand deplasarii pe teren accidentat. Unde e testul pe teren accidentat (denivelat, bolovanis, ceva parau, la deal, la vale, etc....)?????? De altfel, conform stilului vostru de a descrie o masina pare ca nu prea le aveti cu mecanica unei masini iar performantele le puteti aprecia numai dupa viteza si accelerarea masinii testate. Cam toate testele acestea pe care le faceti voi sunt teste de oras, ceea ce pare cam subtire pentru o revista ce se vrea in domeniul auto. Daca cei care va dau masinile pentru teste nu va permit sa intrati cu ele pe teren accidentat, atunci nu pot sa spun decat ceva de nereprodus la adresa lor (Audi, si compania) Pentru masinile de teren incercati sa faceti teste de urcare la deal, coborare diuficila, teren accidentat, nisip, trecerea prin vaduri de ape, mersul pe panta inclinata in lateralul masinii, iesirea masinii din groapa, etc.. In felul asta veti fi mult mai interesanti

  • vlad, marţi, 11.12.2012 20:09

    ^ Aceste SUV uri sunt echipate cu anvelope de performanta pt asfalt si nici 1% din clienti nu le cumpara pt a trece muntii cu ele (nici macar pe drumurile forestiere)! In cazul in care vrei un off road "adevarat", trebuie sa cauti altceva!

  • luca, marţi, 11.12.2012 21:47

    frumoasa...dar tot dusterul full ii mult mai bun, mult mai rezistent si mult mai ieftin...iei 4 dustere full echipate....si nu consuma 20 de l la suta ... plus ca pe duster e motorul super bun de 1.5 dci 110 cai... Duster preparat cu discuri de RS de pe clio si jenti de quasqai ...arata demential....se poate face

  • LauCalin, joi, 13.12.2012 02:08

    @Cocalarul sef, da-mi voie sa-ti dau un raspuns cat se poate de simplu: pentru ca mult prea putini din cei care isi vor cumpara masina asta o vor scoate macar o data pe coclauri. Vor merge mai mult pe drumuri asfaltate si evident ca ii va interesa mai mult cum se comporta masina pe asfalt. Defapt cam asta e problema oricarui SUV: este folosit prea putin pentru ce a fost gandit. Si da, mi se pare si mie trist.

  • bobi, luni, 05.05.2014 16:36

    Volvo are 0-100 in 8.3 s. este doar una din greseli, pe langa multe altele.

  • Florin, miercuri, 18.05.2016 14:42

    si daca mai punem la socoteala problema vw-audi la motoarele 20 tdi veti observa ca la 70 k se duce volanta si turbo iar la 90 k se duce filtrul de particule in conditiile in care masina de care vorbesc a circulat exclusiv pe asfalt (off road nici macar odata) si autostrada.Super naspeturi nemtesti (4000 euroi turbo + tot chitul de ambreiaj+manopera inclusa si 5000 ron filtru de particule + manopera).