Tinuta de drum
Nu vei găsi foarte multe SUV-uri pe piaţă care să-ţi ofere o ţinută de drum şi o direcţie mai reuşite decât cele pe care le prezintă noul RS Q3. Cu ajutorul unor suspensii RS noi care coboară garda la sol cu doi centimetri şi cu opţiunea de a alege în plus ceea ce Audi numeşte RS Sport Suspension Plus, un upgrade destinat celor care vor să-şi transforme noul SUV într-un vehicul care pare că pluteşte pe şine în viraje, Audi RS Q3 este pur şi simplu fantastic la nivelul stabilităţii, al răspunsului direcţiei, al feedback-ului pe care ţi-l oferă roţile şi al eleganţei cu care trece de obstacolele virajate care apar în calea sa.
Dar pentru că nu ai nevoie în fiecare moment al vieţii de suspensii ţepene, sistemul Drive Select te ajută - ca pe roice Q3 - să-ţi transformi maşina dintr-un glonte cu garda la sol ceva mai ridicată într-o adaptare ceva mai confortabilă a ideii de sportivitate. Pentru ca drumurile româneşti să nu fie imposibile pentru o astfel de maşină.
Evident, în acest tablou fantastic un rol decisiv este jucat de tracţiunea integrală quattro, care se regăseşte standard pe RS Q3 şi care ne-a dovedit, încă o dată, că un 4x4 permanent performant pus la locul lui are o utilitate sportivă cel puţin la fel de apăsată precum cea pe care o are un astfel de sistem în off-road. Un punct bonus şi pentru frânele speciale, care pe faţă au etriere cu opt pistoane şi ale căror discuri sunt tăiate în formă de valuri pe exterior, pentru ca eficienţa să fie mult mai ridicată.
referitor la introducere... motoarele cu ardere interna consuma si aer, mult aer...