Audi S1

2.0 TFSI

Vizibilitate

4.5

Nu o să ai mari probleme în S1. Este o maşină care măsoară sub patru metri, iar oraşul este mediul său iniţial de desfăşurare, astfel că manevrabilitatea vine la pachet cu "coaja" compactă. Mai mult, ştii că maşina se termină acolo unde începe luneta, deci lucrurile nu vor fi problematice nici măcar în cazul în care alegi să nu-ţi comanzi senzorii de parcare sau sistemul Audi Parking Plus, ambele opţionale.

Mai mult, există câteva mici trucuri pe care designerii Audi le-au rezolvat pe modelul lor. Cum ar fi cel legat de faptul că oglinzile retrovizoare laterale sunt trase puţin înspre spatele maşinii pentru ca cel de la volan să aibă un "vizor" printre stâlpul parbrizului şi oglindă. Acesta ajută mult mai mult decât pare la manevrele pe străzi înguste sau la parcare.

  • Marc, luni, 31.03.2014 20:38

    Nice! Audi face treaba din ce in ce mai buna. Nu m-ar mira sa depaseasca bmw in lume anul asta. Sa bati mini cu o masina care acum doi ani nu exista! Tare.

  • Subotic, marţi, 01.04.2014 12:37

    Bate BMW my ass. Cu ce, cu matriosca? Toate sunt la fel. Au avut nevoie de designer doar sa faca o masina, restul sunt la scara.

  • Superman, miercuri, 02.04.2014 12:18

    Alt articol scris pe genunchi. Cand in germania (audi.de) versiunea cu 2 usi pleca de la 29.950eur cum sa fie la noi peste 40.000. Este penibil ca doar un pasionat cititor de presa de specialitate sa fie mai informat decat voi. Ar trebui sa mearga invers. Daca il iau la puricat multe inadvertete. Gen "este disponibil încă de la 1600 Nm". 1600Nm... e camion?

  • mircea, vineri, 08.08.2014 18:24

    @Superman Preţ de pornire în România: 31.700 de euro. Şi acum, să vedem ce spuneam la lansare, când nu se ştia încă preţul: "consider că ne putem aştepta la un 32.000 elegant pentru noul S1 în versiunea cu trei uşi". Acum, acestea fiind spuse, maşina testată de noi, aşa cum era ea echipată, ajunge la peste 43.000 de euro lejer. Un weekend plăcut.