Tinuta de drum
Noul S6 dispune de sistemul de tracţiune integrală quattro cu vector de cuplu în standard, acesta trimiţând tracţiunea în mod neutru 60% pe spate şi 40% pe faţă. Opţional, cei interesaţi au la dispoziţie un diferenţial sport care combinat cu suspensia pneumatică adaptivă desenează un peisaj echilibrat spre sport pe şosea. Apropo de suspensia adaptivă sport, aceasta face ca S6 să se aşeze cu doi centimetri mai jos decât versiunile standard ale lui A6.
Evident, cel de la volan poate să-şi aleagă singur modul de rulare, având la dipzoiţie comenzile necesare pe consola centrală. Diferenţele dintre modurile de rulare Auto, Dynamic, Comfort şi Efficiency (care afectează la activare şi răspunsul cutiei şi al motorului) nu sunt însă atât de accentuate precum în cazul rivalilor bavarezi de la BMW, modificările fiind resimţite evident doar între alternativele diametral opuse ca abordare. Oricum, dacă nu sunteţi mulţumit de niciuna dintre setările standard, puteţi să vă "construiţi" maşina pe care o doriţi prin opţiunea Individual.
Direcţia electromecanică - un element relativ nou în peisajul auto - nu dezamăgeşte. Logica sa este una pe cât de dinamică, pe atât de economică. De exemplu, atunci când rulezi pe autostradă şi volanul stă în poziţia zero, sistemul de direcţie nu consumă deloc energie. Aceste mici "ciupeli" duc la o scădere a consumului cu până la 0.3 litri/100 km. Din păcate pentru economie şi planetă, S6 e făcut pentru drumuri cât mai virajate cu putinţă, deci slabe şanse să economisiţi benzină astfel.
Care facelift? Asta nu e noua generaţie A6?!