BMW Seria 4 Coupe

420d 2.0 190CP Aut

Siguranta

5.0

După testul pe care EuroNCAP l-a realizat cu noul Seria 3 în postura de subiect, organizaţia independentă europeană a concluzionat că modelul bavarez trebuie să primească cinci stele la general şi 95% dintre punctele totale la categoria protecţia pasagerilor adulţi.

Era normal şi nimeni nu se aştepta la altceva de la cel mai bine vândut model al mărcii din Munchen. Pe lângă banalele airbaguri de toate tipurile, ABS şi sistemele de control dinamic al stabilităţii şi tracţiunii (DSC şi DTC), Seria 3 vine şi cu elemente de siguranţă activă.

  • ScorpyonVAG, vineri, 18.10.2013 11:10

    Foarte fain, da nici 60.000euro nu dau pe o masina 2.0 diesel.

  • Scorpionul.negru, vineri, 18.10.2013 11:55

    O sa apara cat de curand versiunea in 4 usi. Sa o testati si pe ea.

  • mircea1380, vineri, 18.10.2013 12:06

    Da' vad ca voi - Scorpionii - ati ajuns acuma in gasca la comentarii... :-))) Ce va mai completati...

  • eee, vineri, 18.10.2013 12:07

    mai oameni astia au inebunit cu preturile - 60 de mii pe un sedan de segment mediu? fie el si coupe, dar dupa parerea mea astia sunt bani de seria 5, nicidecum de 4 ... poate din cauza pietelor din brazilia, rusia si china mai band astia si isi permit sa creasca preturile, dar nu stiu cat o sa ii mai tina balamalele sa tot scumpeasca masinile astea ...

  • ShelbyV8, vineri, 18.10.2013 12:22

    In titlul articolului cred ca ati scris ca are cutie manuala cu 6 trepte. @ Scorpionul.negru Versiunea cu 4 usi e seria 3...

  • ScorpyonVAG, vineri, 18.10.2013 12:33

    @Black Scorpion: Vezi ca versiunea in 4 usi o aparut si se numeste Seria 3 :)))))))))))))))))

  • Scorpionul.negru, vineri, 18.10.2013 12:36

    @ShelbyV8 Cauta pe Carscoop si o sa vezi ca va aparea cat de curand versiunea in 4 usi a seriei 4. Ei spun ca o sa se numeasca 4-Series Gran Coupe . Sunt imagini reale aproape descoperit total cu el pe prima pagina ! Normal o sa concureze cu Audi A5. Era normal sa faca si treaba asta BMW sa fure din clientii de A5.

  • Scorpionul.negru, vineri, 18.10.2013 12:38

    @ScorpyonVAG Cum am spus mai sus este o informatie exacta si poate fi verificata. Nu e din capul meu.

  • ScorpyonVAG, vineri, 18.10.2013 12:40

    Si atunci Seria 3 GT ce este ? :))))

  • Scorpionul.negru, vineri, 18.10.2013 12:52

    @ScorpyonVAG O versiune de seria 3 mult mai urata ca 3 sedan sau touring :). Ai vazut 4 sedan pe carscoop ?

  • ScorpyonVAG, vineri, 18.10.2013 13:35

    @Scorpionul.negru: Ai dreptate. Imi cer scuze. Am vazut si eu acuma poze spion. Totusi mi se parea cam nasoala treaba sa scoata atatea modele asemanatoare. Deja isi incarca gama ca un brad de craciun si nu doar bmw.

  • UnOarecare, vineri, 18.10.2013 13:47

    Frumoasa rau dar cred ca 428 xi e bestie!

  • ShelbyV8, vineri, 18.10.2013 14:10

    Am vazut si eu pozele... Scuze pentru comentariul de mai sus.

  • BMW, vineri, 18.10.2013 14:57

    In Republica Moldova modelul testat incepe de la 33470 euro. http://www.bmw.md/md/en/general/_images/BMW_general_price_list_08_2013.pdf

  • mihneaR, vineri, 18.10.2013 15:24

    @ BMW Din cate stiu eu, in Republica Moldova nu se plateste TVA pentru autoturisme, poate de aici diferenta

  • tzenu_bmw, vineri, 18.10.2013 15:36

    Preturile sunt foarte mari Poi daca alegi un 435d x-drive(nu stiu daca exista pe piata noastra) cu toate obtiunile probabil ca pretu sare de 75k euro.........deja esti pe teritoriul seriei 7 care vine cu acelasi motor si cateva dotari incluse deja.

  • probe, vineri, 18.10.2013 17:35

    Ce-s fratioare cu preturile astea asa mari ? Cu 60 k euro imi cumpar Bentley Flayng Spur, si sunt super exclusivist cand merg pe strada nu cocalar cu BMW.

  • dan_grc, vineri, 18.10.2013 18:23

    Iar incepeti cu preturile, pai 320d testat de AM tot cam atat era, avea in plus HUD si inca o optiune sau doua, nu asta e problema, problema e ca la seria 4 varianta minima trebuia sa fie 428i, care chiar daca este cu 4 cilindri, e pe benzina, are 245 de cai si suna minunat, la un coupe chiar nu merge diesel cu 4 cilindri, cu 6 este altceva. In rest mi se pare superba exterior-interior, iar tinuta de drum exemplara nu tine cont de motorizare, ceea ce e bine. @probe Poate la SH sa gasesti Bentley la pretul asta, adevarat ca este exclusivista, dar intretinerea unui astfel de model face ca cea pentru seria 4 sa para low-cost.

  • Florinel Matei, vineri, 18.10.2013 18:34

    Inca nu au dat faliment ? Rusine..........Eu in locul finatistilor m-as fi aruncat de la etaj si as face bum, in popou. Cu 60 k euro iti cumperi un Q50 in versiunea hybrid cu peste 300 cp, si mult mai fiabil.

  • dan_grc, vineri, 18.10.2013 18:46

    @tzenu Te duci de la o clasa la alta in functie de costul optionalelor, ceea ce este o greseala, asa si-un 740d xdrive, cu acelasi motor de pe 435d, poate depasi 100 de mii de euro, cu toate optionalele posibile, ceea ce-l duce in zona lui M5 si tot asa, tot timpul exista alternative, nu asta e ideea.

  • tzenu_bmw, vineri, 18.10.2013 20:22

    @dan_grc BMW-urile is foarte scumpe ,extrem de scumpe chiar....... zicea cineva ca mai bine si-ar lua un Bentley de bani aia........si la fel as face si eu...... chiar daca ai gasi un Bentley sh de vreo 3-4 ani cu 30-40k km rulati masina ar fi o alegere mult mai buna decat un 420d cu 20-30 km la bord(masina noua) si sa nu mai amintim de intretinere ca cine are 50k euro de masina noua sau sh mai are omu inca vreo 20k euro prin banca de rezerva(asta daca e un om cu picioarele pe pamant)

  • dan_grc, vineri, 18.10.2013 20:56

    Ok, Bentley se potriveste mai bine milionarilor, daca ai 20k in banca nu intretii mult timp un Bentley cu motor V8 sau V12, asta ca sa nu vorbesc de alte cheltuieli, chiar nu vad ce legatura are cu seria 4, indiferent de motorizare. Bmw-urile sunt foarte scumpe? Dar Mercedes, Audi ,Lexus, Infiniti sunt ieftine? Doar Bmw asa de nebun are aceste preturi? Nici eu n-as da banii astia pe un 420d, dar pe un 435i da, care este si mai scump, iar comparatiile nou vs sh sunt infinite, si eu pot sa spun ca decat sa dau 100 de mii pe un seria 7 nou, mai bine un Ferrari la mana a 2-a, dar asta nu inseamna ca chiar am bani sa si intretin un Ferrari, chiar si cu 50 k in banca.

  • Scorpionul.negru, vineri, 18.10.2013 21:47

    @dan_grc Total de acord cu tine. O masina de lux are si intretinere pe masura. Bentley Continental din primele productii de care spunea cineva mai sus, practic are un pret foarte mic fata de cat a fost nou. Il cumperi la pret de masina premium noua. Pare tentant sa il achizitionezi la cateva zeci de mii de euro. Dar ca sa ii faci revizia la timp la reprezentanta, sa ii faci plinul ca doar nu alimentezi cu un sfert de rezervor (destul de des pt. ca are un consum urias), in cativa ani (maxim 3) platesti masina inca o data. Am cunoscut acum cativa ani un domn de top 100 cred, care avea multe fabrici de ciment si alte zici si zeci de afaceri. Isi cumparase cu cativa ani in urma un Arnage RL Mulliner nou facut pe comanda (model deosebit cu partitie - limousine in doua culori grena cu negru) in valoare de 500 de mii de euro. (B-01-MDC) cine locuieste in Bucuresti probabil la vazut si stie despre ce este vorba. Din curiozitate am intrebat la cat duce pe an intretinerea unei asemenea masini. Nu a stiu sa imi raspunda exact pt. ca nu se ocupa personal de intretinerea ei si mi-a spus sa inteb soferul ca el stie mai bine. Omul a spus clar ! Zeci de mii de euro cu tot cu asigurare, impozit, revizie facute la timp benzina pe an etc. Probabil la Bentley e mai ,, ieftin '' dar tot de ordinul zecilor de mii. Asta inseamna masina platita inca o data in cativa ani. La Arnage-ul acela probabil in zece ani se ajungea sa plateasca masina integral pt. ca era foarte scumpa. La un Conti nou... in cel mult 5 ani. Iar second 2-3 ani. Oare e rentabil cand nu ti-l permiti cu adevarat ? Eu zic ca nu si mi se pare cocalareala totala sa il ti in garaj si sa il scoti cand te duci la club sa te dai mare cu el. E penibil zic eu. La un BMW sau alta marca premium, chiar daca dai 60 de mii sau 120 de mii pe el, intretinerea este acceptabila. Sigur ca trebuie sa ai venituri peste medie sa o poti cumpara si intretine ca la carte...dar e nimic pe langa o marca de prestigiu cu motoare mari. Asa ca cine cumpara masina premium noua, sigur o intretine cum trebuie si si-o permite cu adevarat. Cine achizitioneaza lux - second, e dubios. Posibil sa o cumpere doar pt. imagine. Putini si le cumpara din pasiune si ca le permite statutul social.

  • LauCalin, vineri, 18.10.2013 21:53

    O masina foarte tare care cred eu ca merita fiecare euro. Aceste motor, desi are 2000 cmc si e diesel, are performante foarte bune. Defapt nu stiu cati dintre voi ati vazut ca un Passat de exemplu si un Seria 3 de aceiasi putere au performante simtitor diferite in favoarea BMW-ului, la un consum aproximativ la fel. Este unul din multele motive pentru care platesti mai mult la un premium. Cand nu esti familist, esti pe cont propriu si portofelul e gros, atunci vei intelege rostul acestei masini. Si atata timp cat pe strazi sunt destule masini premium de peste 40-50000 de euro si cerere exista, este si normal sa avem pe piata si asa ceva Ca fapt divers acum 4-5 zile cand am fost sa spal masina am stat langa ea la benzinarie. In aproximativ o jumatate de ora cat am stat acolo cred o treime din cele care au venit sa alimenteze erau premium de peste 30-40000 de euro. Deci masina asta e scumpa pentru noi, nu pentru toti.

  • tzenu_bmw, vineri, 18.10.2013 22:00

    toate sunt scumpe....nu doar bmw..... toti constyructori premium sunt scumpi ma refer mai mult constructorului bavarez ca 'tin' mai mult cu ei:D au niste preturi mari si asta pe cand la 'putere' sunt vanzarile de milioane de exemplare........ probabil doar in jur de 30% din oameni de rand(la nivel global)isi permit sa-si cumpere o masina premium noua(a carui pret sare de 40k euro si poate ajunge la 70k 80k euro chiar mai mult) daca preturile erau mai mici mai bune existau si mai multi clienti......doar sa ne gandim cati dintre cumparatorii de mondeo passsat sau mazda 6 nu sar fi dorit un seria 3 sau A4......insa din cauza preturilor mari sau limitat oameni la o masina mai ieftina si mai putin premium daca preturile ar fi fost mai mici ar fi mai multi clienti(nu k nar exista)

  • unckle, vineri, 18.10.2013 23:32

    Cand intri la o pizza si ti se pune in fata un blat si iti faci singur continutul ... dai mai mult pe ea, dar o faci asa cum vrei. Surprinzator asta nu poti face la orice local ... de ce oare? Poate pentru ca doar unii iiti permit asta, pentru ca sunt echivalentul unei marci auto premium. De ce va apucati voi acum sa spuneti ca BMW (sau masinile premium in general) sunt scumpe. Ele nu sunt scumpe pentru toti. Sunt scumpe pentru muritorul de rand care traieste dintr-un salariu ce variaza intre 0,5 si 5 salarii medii. Dar tie, comentator care spui ca-i scump bemveu' la 60k, cum crezi ca i se pare de scump un BMW de 60k unui ins care face 10-15k pe luna? Piata exista! anual producatorii premium cresc la vanzari - Audi, BMW si Mercedes vand impreuna peste 5 milioane de masini, anual ! Pe lumea asta exista anual 5 milioane de oameni care dau cel putin 30k pe o masina. Nu faci parte dintre ei .. ghinion frate, problema este la tine nu la ala care cere 30k pe masina. Relativ la masina din figura alaturata numai cuvinte de lauda ... desi, sa vedem, concurenta americana a ridicat mult nivelul si ameninta serios (sunt si japonezii acolo, calm, nu i-am uitat)

  • z, sâmbătă, 19.10.2013 06:58

    ironia e ca daca hitler si-ar fi terminat treaba, industria auto nemteasca din anul 2013 ar fi fost in impas

  • Gelu, duminică, 20.10.2013 11:04

    Eu unul nu mai pot sa inteleg nimic din piata asta auto. Cum doamne iarta-ma sa dai 60.000 de euro pe un 2 litri diesel? Da, un motor bun, care e arhisuficient pentru viata reala, dar da-o incolo de treaba. Daca tot ai dat 60.000 pe masina, i-ai naibii macar un motor peste 200 cp. Uitati-va voi prin oras, numai ML-uri 250 cdi , CLS 250 cdi , a6 2.0 tdi, 520d etc.

  • vikt_slavul, duminică, 20.10.2013 13:16

    ai dreptate Robert (de la service), e un kitsch AUTO, am-ul asta, se transpira mult, unii din cercul elevat al cunoscatorilor care scriu regulat, poate nu si-au luat nici BAC-ul si ei isi dau cu parerea despre masini gen BMW, au impresia ca daca au deja un AVEO, sau un VW cumparat in leasing, cu o rata de toti banii parintilor sau un kk de sh cu peste 2-300000 reali, detin deja certe cunostinte auto. Sa amintesc si de baietii astia cu clasamentele lor de 2 bani, traduse prost, si subiective pe alocuri ...? La inceput am intrat de curiozitate, dupa aia sa ma amuz, acum la sfarsit doar ca sa-ti dau dreptate. E un kitsch auto !!!

  • ala, luni, 21.10.2013 09:48

    Observ ca foarte multa lume este contrariata de pretul masinilor, iar comparatia cel putin cu loganul (etalon in domeniu) apare tot timpul. Ideea este ca nu toate tarile sunt sarace asa cum este la noi in marea parte, iar producatorii cer cat cred ei de cuvinta nu cred ca trebuie sa fi un geniu ca sa intelegi asta. Deci in concluzie este o masina scumpa pentru tarile bananiere cu e rromanica.

  • milan, joi, 24.10.2013 18:03

    vad fel de fel de parareri despre pretul masii. Pretul este de 41000 (60000 pentru varianta testata) . Acum sa revenim la pretul de baza de 41k. Cred ca este un pret OK tinand cont ca ai o masina noua,frumoasa, consum mic, performante bune 184 CP ,acceleratie buna, calitate deosebita , este din segmentul premium si pe deasupra si BMW :). Asemanare cu seria 3 este fortata in articol . Sincer am vazut masina prima data pe strada , din lateral spate , si prima idee care mi-a venit in cap a fost serie 6 coupe, in nici un caz seria 3 :).Adica in mintea mea am zis : "uite un sesar" si nu un treiar . Iar despre faptul ca la banii astia poti sa-ti ei nu stiu ce masina SH, intradevar poti , dar ai un SH , doat atat .