Motor / Transmisie
Motorul diesel de 2.0 litri este probabil cel mai răspândit în gama constructorului bavarez. Este un propulsor de 1.995 cmc ce dezvoltă 184 CP la 4.000 rpm şi 380 Nm între 1.750 şi 2.750 rpm. În mod normal, acest motor este asociat cu o cutie de viteze manuală cu şase trepte, dar modelul testat de noi a venit echipat cu transmisia automată sport cu opt trepte. Aceasta este disponibilă opţional pentru suma de 2.500 euro.
Motorul este un clasic diesel bavarez. Ca un Pretzel tocmai scos din cuptor. Suficient de puternic şi destul de rafinat pentru a satisface un proprietar ce îşi doreşte un motor eficient pentru BMW-ul său. Cutia cu opt trepte adaugă un mare plus la capitolul rafinament şi eficienţă, treptele fiind schimbate extrem de repede. Pentru un ritm mai sportiv, putem muta levierul în modul sport şi atunci fiecare treaptă este exploatată la maxim. Pentru cei care preferă să schimbe treptele manual, cutia oferă şi acest mod, pentru că treptele pot fi schimbate prin intermediul levierului sau al clapetelor de pe volan. Trebuie remarcat zgomotul la rece, ronţăitul specific motoarelor diesel fiind destul de pregnant, dar acest zgomot dispare odată cu plecare de pe loc şi înălzirea motorului.
La ora actuala , BMW pare sa aiba "atingerea lui Midas"......orice scoate pe piata , nu conteaza cum arata,intra automat sus in top.Sa vedem cat o sa tina :-)) Masina nu arata urat,insa nici nu ma da pe spate.Probabil insa ca se comporta excelent pe sosea