Motor / Transmisie
Nu ştiu dacă am apreciat aşa mult vechiul motor pe benzină de 3.0 litri, însă cel nou, de numai 2.0 litri, îmi place mai mult. Senzaţia de libertate e resimţită şi la acest capitol, cei 245 de cai fiind suficienţi pentru orice escapadă romantică a cuplului picior-pedală de acceleraţie.
Mai mult decât atât, cuplul motor este unul extrem de generos: 350 de Nm livraţi încă de la 1250 de rotaţii. Este o performanţă extrem de bună, chiar şi pentru un motor turbo. Practic, BMW îţi pune în faţă o disponibilitate de care vei abuza la fiecare plecare de pe loc.
Este inutil să vă plictisesc foarte mult cu detalii despre transmisia automată Sport cu 8 rapoarte. Alternează rapoartele cu rafinamentul unui pictor şi retrogradează prompt atunci când este nevoie.
Modul Sport alertează simţurile, iar pedala de acceleraţie va deveni una cu piciorul tău drept. O simbioză care va încânta orice şofer ahtiat sau nu de control.
Vibraţiile şi zgomotele pe care ar fi trebuit să le transmită compartimentul motor au dispărut ca prin minune. Doar sunetul evacuării, mârâind uşor peste 4000 de rotaţii, trădează cei 245 de cai. E un mârâit ceva mai plăcut decât cel al lui 435i.
probabil si asta o fi vreo masina de cocalari (americani)