Tinuta de drum
Spre deosebire de Seria 4 Coupe, varianta decapotabilă se simte uşor mai grea. Asta şi pentru că între 435i-ul pe care l-am testat în primăvară şi 428i Cabrio sunt aproape 100 de kilograme.
Asta se simte aproape insesizabil în viraje pronunţate. E drept că aderenţa se păstrează şi acum bine, cu excepţia situaţiilor în care degetul scapă pe butonul care decuplează parţial sistemele electronice.
Cât despre spiritul jucăuş al decapotabilei, se pot scrie multe elegii. E nevoie doar de modul Sport sau Sport+ pentru ca nebunia să înceapă. O nebunie frumoasă, corectată discret cu ajutorul unei direcţii mai precise decât bisturiul unui estetician.
E drept că în oraş ea se simte ceva mai greoi, dar e un aspect cu care vă veţi obişnui. Cum vă veţi obişnui şi cu suspensia uşor rigidă, dar suportabilă în modul Comfort. Aş spune că e o îmbunătăţire substanţială faţă de vechiul Seria 3 Cabrio.
probabil si asta o fi vreo masina de cocalari (americani)