Calitate / Pret
Acordurile înţepătoare şi stridente ale Iernii lui Vivaldi răsună imediat ce deschizi fişa cu preţuri. E o înşiruire de note înalte, care nu ar trebui să înspăimânte melomanii cu dare de mână, dragoste pentru muzică bună şi pasiune pentru cele Patru Anotimpuri.
Un BMW Seria 4 pleacă de la 41.000 de euro, în versiunea 420d. Faptul că versiunea sa entry-level e una diesel, iar toţi ceilalţi au motorizări pe benzină la intrarea în gamă, face din Seria 4 coupe-ul cu cel mai mare preţ de plecare din segment.
Dacă ne uităm însă la versiunea testată de noi, vârful 435i xDrive şi transmisie automată, socotelile încep de la 53.000 de euro. Un Audi A5 3.0 TFSI quattro S-tronic este mai scump cu 1000 de euro, deşi oferă doar 272 de cai putere. Mercedes C-Klasse Coupe, în versiunea 350 BlueEfficiency ajunge să fie ceva mai ieftin, la doar 50.000 de euro. Infiniti G37 rămâne cea mai accesibilă soluţie din segment, cel puţin până la sosirea noii generaţii. Preţul său de pornire a fost fixat la numai 46.500 de euro.
În cazul exemplarului testat de noi, la cei 53.000 de euro ceruţi pentru versiunea standard, s-au mai adăugat opţionale de aproape 20.000 de euro, urcând preţul la un total de 72.000 de euro.
parca am citit o brosura de la bmw...nicidecum un test auto Masina e ok..dar 72.000 pt un seria 3 ...deja o dam in barci indiferent ce motor are..