Motor / Transmisie
Sunt puţine maşini care te impresionează încă de când pui contactul. 650i este una dintre ele. Un răget gros şi metalic zguduie evacuarea atunci când arătătorul tău atinge butonul de Start. Focul se aprinde în cei opt cilindri înşiraţi în V, gata să incite porii celui de la volan.
Sub capota lungă de aproape doi metri se ascunde un motor de 4.4 litri, dispus să ofere forţa a 407 cai galopând alert şi impulsul a 600 de Nm, resimţiţi imediat ce acul turometrului atinge 1750 rpm. Cum se traduc aceste cifre? Nebuneşte. Cauciucurile gem la fiecare apăsare puternică a acceleraţiei, capul rămâne lipit de tetieră după ce se izbeşte de ea, ochii caută linia orizontului, iar în piept, ceva zvâcneşte cu putere.
Zvâcneşte şi coupe-ul: atunci când acul turometrului se zbate la peste 6000 de rotaţii, iar transmisia cu 8 rapoarte decide să urce la următorul nivel. Smucitura este sinonimă cu un puseu de adrenalină, pe care doar nume mari precum Porsche îl mai oferă.
-
isa.t, marţi, 10.01.2012 19:33?
un sigur lucru , la design este peste SL ( in CT e un tip cu x6m si seria 6 este din alta galaxie)
-
Adi, marţi, 10.01.2012 19:36Masina este ireprosabila. Dar la banii aia exista Maserati Granturismo !
Si stiti si voi ca motorul de pe Granturismo provine la Ferrari si sunetul este peste oricare altul. BMW 6 imparte elemente comune de la seria 5 si 7. Interiorul diferit dar totusi atat de asemanator. Maserati in schimb este altceva...seamana putin cu Ferrari la interior ceea ce este un avantaj. Raman la concluzia ca BMW seria 6 merita daca il scoti la un 85 de mii. Dupa nu se merita tinand cont de concurenta. Eu as lua un 911 Carrera. 0-100 in 4.6 sec si cilindree de 3.4. Acum sa fim sinceri.....un 991 arata mult mai bine pe langa 6-ele asta nou.Ca nu are atatea dotari e altceva.... In fine....fiecare cu gusturile lui.
-
Cristian, marţi, 10.01.2012 19:57
SUPER!!!
-
Claudiu, marţi, 10.01.2012 20:05Growing Up
Din ce in ce mai buni in review-uri si poze.Tot asa !
-
zarnesteanu, marţi, 10.01.2012 21:12Un lucru e sigur
Cine si-a cumparat masina asiatica, nu poate conduce BMW-ul asta. Dupa cum se vede din poza 18, tetierele literalmente nu pot suporta un cap patrat.
-
OPC, marţi, 10.01.2012 21:20
nu inteleg ce treaba are cu SL? el in mod normal s-ar compara cu CL insa in ultimul timp parerea mea ca cel mai bine il putem compara cu e classe coupe , mercedes cl eu zic ca joaca in alta liga, cu bentley gt .oricum masina testata de voi ca si aspect nu imi place mai deloc . arata demential doar cu pachet m si am vazut unul si pot confirma asta. tehnic este ireprosabil. o opera de arta marca bmw. gg
-
unckle, marţi, 10.01.2012 21:35
Masina este extraordinara dar nu prea inteleg de ce nu va "place" consumul ... dupa ce scot din buzunar 7 miliarde pentru masina cred ca o sa am 100 de milioane pe an sa platesc combustibilul ... este cel mai ieftin dintre costurile de posesie a masinii --- un casco la asta depaseste lejer 10000Euro, asigurarea ... poveste, impozitul anual inca vreo 50 de milioane ... sincer consumul este mic in momentul in care ai in fata si celelalte costuri implicate de posesia unei astfel de masini. in ceea ce priveste CL ... este din alt film, are un alt public tinta (desi acel public tinta este rasfatat cu acelasi tratament egocentric din partea designerilor)
-
andrey11, marţi, 10.01.2012 22:31BMW
Felicitari celor de la BMW pentru creatie! Felicitari lui Bogdan si Ciprian pentru articol si poze!
-
CCC, marţi, 10.01.2012 22:52Mercedes CL = COUPE & LUX BMW 6 = GT
SL este roadster....
-
slv83, marţi, 10.01.2012 23:11@zarnesteanu
Ai un vot de la mine......mi-a placut faza cu tetierele! Despre masina.....fara comentarii! Poate prind un contract cu statul......
-
haha...., miercuri, 11.01.2012 00:29
de audi r8 nu sa zis chiar nimica.........
-
T34, miercuri, 11.01.2012 00:40
E foarte grea, deci consuma de rupe, e scumpa si tot n-ai loc in spate. Pai nu mai bine una mai usoara, motor mai mic, mai ieftina si mai economica? Sa nu mai zic de arieni si alte chestii jenante din articol.
-
unckle, miercuri, 11.01.2012 08:43
T34 sa stii ca este foarte greu sa te incadrezi in publicul "tinta" al acestei masini -- dar asta nu inseamna ca daca nu ti se potriveste trebuie criticata Da-mi voie sa interpretez un pic ceea ce ai scris - nu cu rautate, nu pentru ca as avea ceva cu tine, ci pentru ca noi ceilalti, marea majoritate, cei care nu ne incadram in publicul tinta suntem tentati sa vedem aceste lucruri ca defecte. E foarte grea -- deci pe Confort+ o sa merg ca in TGV Consuma mult dar ia suta in 4.8, are tractiune integrala, pot sa fac orice cat sunt la volanul ei .. ce mama masii ca accelereaza ca vechiul M5/M6 E scumpa . . . pai cum altfel as primi bijuteria asta .. plus de asta nu-i asa scumpa .. Nu ai loc in spate - nu-i bai, ca in asta nu ies decat cu prietena/nevasta la o cafea/club etc. .. pentru copii (cand sau daca or fi) am un Range maricel ... 99% din populatie nu poate sa gandeasca astfel ... cu totii avem probleme, muncim pe "salariu" - pentru noi conteaza alte lucruri. Tinta acestor masini nu este cetateanul care munceste pe salariu ci seful lui care munceste pe bani - este o mare diferenta sa muncesti pe salariu sau sa muncesti pe bani ;) Din pacate pe meleagurile noastre astfel de masini mai sunt echivalate si cu cefe groase cu fete in italia/spania si copii pe scari la paris ... dar este tarisoara noastra mult iubita
-
lorinczi.thomas, miercuri, 11.01.2012 10:24@Automarket
Unde ati testat masina ptr. ca nu are nr. de inmatriculare???
-
ion, miercuri, 11.01.2012 11:04
ce aparat foto folositi?
-
fff, miercuri, 11.01.2012 12:08colorata maine'i photoshopata
Nu cred ca aparatul foto mai conteaza. Fotograful de la Automarket are deja multa experienta si probabil ar face fotografii la fel de bune cu orice sistem de pe piata daca ar fi nevoit. Acum ce prefera el sau cu ce sistem este obisnuit este o chestie de gust. Dar de curiozitate ce sistem folositi si ce lumini? PS felicitari pentru articol si mai ales pentru imagini
-
Ciprian Mihai, miercuri, 11.01.2012 12:14Foto
Multumesc pentru aprecieri, eu sunt de vina pentru cele intamplate mai sus , pentru aceasta sedinta foto am folosit body canon eos 40d cu lentila 17-85F4 USM , 2 flashuri de la Cactus cu sistem Micnova wirless , filtru de polarizare si Adobe Photoshop .
-
x, miercuri, 11.01.2012 14:20pret configuratie
sa mai platesti 50k pe optionale este prea penibil. iti iei si un x5 la oferta ( atat era asta-vara unul dotat decent~47k )
-
x, miercuri, 11.01.2012 14:24
BMW Seria 6 Coupe 650i xDrive 407CP / Pret de pornire 80.352 € / Pret model testat 130.769 €. Defapt pretul de pornire este la 40i.
-
@X, miercuri, 11.01.2012 14:32
Modelele coupe si cabrio in general sunt mai scumpe ca alte modele.
-
Cristi, miercuri, 11.01.2012 15:41@Ciprian
Bravo pentru fotografii!
-
dan_grc, miercuri, 11.01.2012 15:54
@unckle Adica ce vrei sa spui, ca munca pe salarii nu este pe bani? Pai si banii de buzunar tot bani sunt:)
-
antonny, miercuri, 11.01.2012 16:10*****
Bravo @unckle...ai spus tot
-
unckle, miercuri, 11.01.2012 18:38
din pacate cand 100 muncesc pentru un salariu de 1500ron/luna exista UNUL care ia 100x1500ron/luna ... unul munceste pe bani iar cei 100 de sub el muncesc pe salariu ... toti iau bani dar numai UNUL isi ia 650i :)
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOO ! Superrrrrrrrrr. Arata demential