Tinuta de drum
BMW a făcut mereu o treabă excelentă atunci când vine vorbă de ţinută de drum şi comportament sportiv. Iar cu ActiveHybrid 3 au reuşit să combine două lumi ce păreau antagonice: performanţă şi eco. Motorul electric secondează excelent puternicul propulsor cu şase cilindri, dar unerori transferul sursei de putere este un pic zgâlţâit, mai ales dacă alegem să rulăm în modelul EcoPro, cel mai economic şi eficient din toate. Personal am preferat modul Confort: suspensia e suficient de permisivă pentru a filtra bine denivelările din drumurile româneşti, iar sursa de putere a rămas alertă. Pentru drumuri de munte libere avem modul Sport, moment în care ecologia este dată la o parte, iar evacuarea cântă o sonată pentru şase cilindri şi motor electric. Pentru circuit putem selecta Sport+: putere maximă, suspensie rigidă şi asistări electronice dezactivate. Faptul că masa proprie totală nu este atât de mare comparativ cu modelul clasic i-a permis lui ActiveHybrid 3 să se comporte aproape similar cu un 335i. Direcţia este asistată electric, dar daca nu ştii acest lucru nu îți vei da seama că e aşa, În ceea ce priveşte frânele, ele au fost reglate perfect, încât nu știi când acestea recuperează energia cinetică sau chiar acţionează discurile de frână. Un hibrid dinamic până la capăt.
Nota mica pentru nivelul atins de acst BMW, oricum sterge pe jos cu orice rival!