BMW Seria 2 Coupe
Seringa
Cum ar fi să existe un model cu care te poţi "juca" aşa cum te puteai juca cu un M3 înainte ca el să crească în dimensiuni şi să devină o maşină mai degrabă sportiv-elitistă decât una pur sportivă, sinceră, plină de elementul fun? Cum ar fi să dai de o maşină cu tracţiune spate care să te înveţe că fiecare ieşire - oricât de mică - din liniile clasice ale condusului pe şosea înseamnă automat o intrare în starea de extaz pe care doar o maşină dedicată pur condusului ţi-o poate oferi?
Maşina asta există. Este o nebunie pe roţi, un model pe care nu-l uiţi nici măcar dacă te loveşte o amnezie totală la ani buni după ce l-ai condus. Nu e cel mai frumos din lume, însă e la fel de eficient precum o injecţie cu adrenalină care te trezeşte din morţi atunci când toţi te credeau terminat şi-ngropat într-o lume de fiare create pentru transport, nu pentru pasiune.
Până la urmă, o seringă trebuie să fie eficientă, nu frumoasă.
Să facem cunoştinţă cu noul BMW M235i, veriga lipsă între versiunile clasice ale coupe-ului Seria 2 şi viitorul M2. 326 de cai putere înghesuiţi într-un ambalaj compact care are toate atributele să-ţi răscolească plăcerea în zone nebănuite.
60 de mii ???????????? Dublu fata de pretul de baza ? Pai trebuie sa fi putin tralala sa dai atatia bani pe un seria 2 !