Interior

4.0

În acest moment, BMW M240i xDrive este unul dintre ultimele modele bavareze care se bazează pe designul interior „vechi”. Așa cum ați putut vedea în recenziile cu BMW i4 sau iX, germanii fac acum tranziția de la designul lor clasic la unul nou, dominat de ecrane mai mari și mai puține butoane.

Dacă nu ești fanul acestei abordări minimaliste, BMW Seria 2 Coupe încă îți oferă posibilitatea de a cumpăra o mașină cu un interior conservator, unde mai găsești butoane.

Asta nu înseamnă că îți va lipsi ceva. Ba dimpotrivă, ergonomia acestui interior este mult peste ceea ce oferă versiunile noi. Totul se simte familiar și butoanele încă sunt la locul lor, fix așa cum le știi.

Materialele sunt de calitate, plasticul moale fiind folosit pe partea superioară a planșei de bord, precum și pe zona de sus a panourilor ușilor. Părțile inferioare sunt în continuare făcute dintr-un plastic destul de neprietenos.

Spațiile de depozitare sunt decente pentru un astfel de coupe compact, de la cele din uși, până la cotieră, torpedou sau suporții de pahare. Așa cum îi șade bine unui model premium, opțiunile de configurare sunt bogate, clienții având o varietate de tipuri de tapițerii la dispoziție, chiar și în standard primind scaune M Sport, cu inserții Alcantara.

Modelul nostru a avut instalate scaunele opționale M, îmbrăcate în piele Vernasca neagră, cu inserții contrastante albastre, de mare efect. Doar un exemplu cu privire la cât de mult poți personaliza interiorul mașinii tale.

Spațiul pe locurile din spate nu este generos, iar accesul e destul de greoi printre scaunele față pliate și montantul central. Deși ele se rabatează electric și asta e un plus. Persoanele de sub 1.70 ar putea călători acolo, ceea ce nu se poate spune despre toate modelele Coupe din acest segment, unora lipsindu-le cu desăvârșire locurile din spate (Porsche Cayman, de exemplu).

În ceea ce privește spațiul pentru bagaje, acesta a crescut odată cu dimensiunile noii generații Seria 2. Dincolo de ușa portbagajului găsim acum 390 de litri în total (față de 325 de litri pe vechiul model). Rivalii lui M240i xDrive oferă 408 litri (Mustang), 370 litri (A35 AMG) sau 325 litri (Audi S3 Hatchback).

  • Snow, joi, 11.08.2022 10:30

    O minune de masina, felicitari BMW ! Nu stiu de ce ti-ai lua M4 competition, la 96.000 de Euro cand inca exista asa ceva la 57.000 de euro. Superlativ absolut, cu mici accente negative la designul discutabil si masa proprie cam mare (1765 kg) pt. un coupe compact. Un plus totusi pentru tractiunea integrala care iti da posibilitatea sa folosesti toti cei 374 CP in relativa siguranta.

  • Mike, joi, 11.08.2022 16:48

    La poluare câte stele îi dăm? 5 stele la poluare. Mda

  • @Snow, joi, 11.08.2022 17:39

    O minune de masina, cu o minune de motor si o minune de cutie ZF, dar, desi sunt fan cu state vechi al arhitecturii clasice BMW si fan BMW in general, nu mi-as mai lua azi asa ceva. In 2022 o astfel de masina (perfecta pentru un impatimit al condusului sportiv, dar deh.., cu aglomeratia asta omniprezenta, nu prea mai avem spatiul pe unde a o face nestingheriti, in afara de un circuit adevarat gen Motor Ring Cerghid) pare nepotrivita pentru uzul cotidian, invechita, depasita tehnologic si total ineficienta, mai ales pentru cineva care a pus piciorul intr-o Tesla Model 3 sau sa zic in noul i4, ca sa raman in curtea BMW. Daca intrebam un tanar obisnuit de 18-25 ani azi care ar fi masina lui de vis, cel mai probabil ar spune Tesla sau ceva similar, pe cand daca i-ai prezenta un astfel de BMW, in ciuda cifrelor admirabile legate de performanta, ar zice ca ar fi mai potrivita pentru cineva de peste 60 ani, probabil ar fi ideala pentru ta-su sau unchi-su. Stiu, stiu, e pentru pasionati, dar realizeaza cineva ca pasionatii aia reprezinta pe piata auto un procent aproape egal cu zero, oricum ceva neglijabil? Eu unul in Bucuresti am vazut un singur BMW seria 2 coupe si nu era un M, ci motorizare obisnuita si recent inca unul la Nadlac, cu numere de export de Germania, adus tocmai atunci ca sh de la nemti de vreun pasionat. Si inainte sa sariti la gatul meu, cumparati-o voi ca sa nu regretati apoi disparitia ei de pe piata, va invit, dar sunt sigur ca o veti cumpara doar din gura, precum ati cumparat si monovolume si sedanuri medii si 4x4 pe sasiu si masinute de clasa mini, care toate usor usor dispar de pe piata si unii plang dupa ele cu lacrimi de crocodil, dar niciodata nu si-ar deschide punga pentru asa ceva. In caz ca cineva ar dori sa ma intrebe, daca un BMW seria 2 este nepotrivit si invechit, atunci care ar fi o masina potrivita dupa parerea mea pentru 2022, as zice simplu: orice masina cu minim o forma serioasa de electrificare si caroserie practica, gen o Honda Civic precum cea testata de Automarket luna trecuta sau un Renault Captur PHEV sau un Kia Sportage PHEV.

  • Seriff, vineri, 12.08.2022 09:03

    Masina e top, sa o compari cu Renault Captur, e ca si cum ai cumpara mere cu pere, stai linistit ca sunt oameni care isi doresc o astfel de masina, legat de ce isi doreste un tanar, nu stiu unde traiesti tu, dar eu in Tesla vad numai pensionari obositi si zgarciti care si-au luat Tesla fiindca e benzina scumpa, nu dau 2 lei pe mediu, ii intereseaza sa iasa ieftin. @ Mike legat de poluare, polueaza mult mai putin decat orice fabrica producatoare de baterii pentru panaramele electrice.

  • adrian, miercuri, 17.08.2022 14:31

    de mentionat ca interiorul a suferit mici modificari