Interior

4.0

Modelul M550i xDrive nu este altceva decât un lup în blană de oaie, așa cum se spunea odată. La nivel de design nu este cu aproape nimic diferit față de un Seria 5 normal. Iar la interior, dacă nu ai avea sigle M550i prin mai multe locuri, ți-ar fi foarte greu să-l diferențiezi de un banal 520d.

Aerul general din habitaclu este de mașină premium germană. Pielea este de calitate foarte bună, finisările de top, iar materialele folosite pretutindeni vorbesc despre calitatea aia faimoasă în toată lumea. Designul poate părea ușor învechit, dar este o lecție de ergonomie, folosirea funcțiilor mașinii fiind foarte ușoară.

Cu ocazia faceliftului, Seria 5 a primit un ecran mai mare pentru sistemul multimedia, care poate măsura până la 12.3 inch. Uneori, acesta poate părea un pic prea mare, iar integrarea lui în designul general al bordului nu este foarte bună. Pare un fel de tabletă uriașă, cocoțată pe bord de către ingineri, după ce designerii și-au făcut treaba și au plecat acasă.

Poziția la volan este joasă. Unii ar putea-o considera poate prea joasă, dar aceasta, și forma scaunelor M Sport, îți oferă o senzație de control ce rar se mai întâlnește pe mașinile moderne. Spațiul este decent în față, dar cei de peste 1.80 s-ar putea să nu stea foarte confortabil în spate. Mai ales în spatele unui șofer de aceeași înălțime.

Spațiile de depozitare sunt și ele destul de generoase, iar portbagajul oferă până la 530 de litri de stocare. Aici M550i se poziționează fix între rivalii săi, E53 AMG oferind 540 de litri, în timp ce Audi S6 are la dispoziție 520 de litri.

  • Edikkk, vineri, 17.12.2021 08:00

    Dar vai să ne uităm cu admiraţie exact la maşina care ne omoară cu poluarea ! Câtă prostie !! PS Să vedem dacă trecem cenzura.

  • Seriff, vineri, 17.12.2021 08:45

    ''Lucrurile nu stau bine pentru cei ce vor să alimenteze în continuare cu suc concentrat de pe vremea dinozaurilor'' - ce jurnalism, ce expresii de balta. @Edikk, uite totusi ca tu inca traiesti, se pare ca poluarea nu e atat de mare incat sa scapam de tine, mare pacat.

  • dan_grc, vineri, 17.12.2021 09:10

    Îl astept ca 520d mild hibrid la mana a doua, nu e pasăre rară, dar nu mă supăr :).

  • petrush, vineri, 17.12.2021 10:20

    Nu. la juma de pret iei 530dx, si ai si "arome cetanice" cum eronat zicea baiatu' mai sus. hai sa facem un efort sa terminam petrolul,pentru sanatatea generatiilor viitoare.

  • Alfy, vineri, 17.12.2021 10:40

    Nu stiu ce sa zic dar pe asa un site m-as astepta sa gasesc persoane pasionate de masini si domeniul auto care stiu sa aprecieze o masina de calitate indiferent de marca, pret, combustibil, vechime, etc. Mai ales ca orice masina are calitati si defecte si nu e totul alb sau negru. Sau macar care sa fie capabili sa aduca o critica obiectiva. Si deschizi un articol si gasesti doar diaree verbala si comentarii penibile de la aceiasi oameni care primesc de 10 ori mai multe downvot-uri decat like-uri si totusi continua sa raspandeasca hate-ul, trolling-ul si dezinformarea. Probabil ar trebui sa faceti ceva mai productiv cu timpul liber, mai ales daca nu va plac masinile. Abia asa se vede cat de limitati, frustati, rautaciosi si invidiosi suntem ca oameni si natie. De asta nici nu meritam lucruri bune.

  • ds, vineri, 17.12.2021 11:00

    Designul interior merită cu vârf și îndesat mânuța roșie ce i-ați dat-o. Mai ales combinația de piele maro (mă dor ochii de la culoarea asta) cu negru de la bord.

  • Je, vineri, 17.12.2021 11:54

    ''însetat de arome cetanice mari''?? Daca era Diesel sa zic ca mai intelegeam figura de stil aleasa dar din cate stiu eu masina e V8 benzina, deci in cel mai bun caz puteai sa zici însetat de arome "octanice"mari. La scoala am invatat ca cifra cetanica e un indicator de calitate al motorinei, cifra octanica e a benzinei. ;) Nu stiu ce scoli ati facut voi dar poate ca scoala pe care am facut-o eu e mai veche si mai proasta...

  • Andrei, vineri, 17.12.2021 12:54

    Aproape un GT. Dar cine a inventat cacaniul ala de la interior si capacele oglinzilor in nuanta aia ar trebui sa stea pe coji de nuca. Si indicativul modelului ar trebui eliminat, astfel masina ar ramane o surpriza. Din pacate 5 este o masina prea mare si grea, iar dimensiunile interioare sunt ridicol de mici. Foarte confortabila, insa cu inertie multa pe viraje si la schimbarile de directie. Nu vad niciun motiv sa iau un 550i in fata unui 340i.

  • inexorabil, vineri, 17.12.2021 15:36

    Prestidigitaţie, scuze. AM, mai corectaţi şi voi, măcar din când în când. Pentru că nu vreau să mă raliez vocilor care vă acuză făţiş de comoditate, de indolenţă, de neatenţie…

  • Corocsenie Adrian, sâmbătă, 18.12.2021 10:38

    O masina reusita de la A la Z dar cu viitor incert dupa 2030.

  • ^, sâmbătă, 18.12.2021 20:51

    pana atunci o sa mai ard multe cauciucuri cu ea. Si multe cisterne de benzina. Talpa... De neinteles pentru epilati oricum.

  • Ion, duminică, 19.12.2021 10:50

    @^ O arzi pe la munca de jos poate...saracie !

  • in gradina lu' Ion, duminică, 19.12.2021 17:46

    asa e Ioane, ai dreptate. Nu-ti vine sa crezi ca altii au si tu nu?

  • Ion, duminică, 19.12.2021 18:52

    @in gradina lu' Ion Pai tocmai asta e ca eu am si altii nu printre care si tu.

  • Kirotractor, luni, 20.12.2021 10:04

    Prea mare la 5m pentru gusturile, garajul, nevoile, dar și portofelul meu. :-) Preferabil oricum unui M5 la practic același zvâc, însă confort în plus și bănet în minus. Pe scurt, destule păcate li se pot ierta bavarezilor pe motivul admirabilei lor căpoșenii de a rămâne și ”uzați moral” cât se mai poate. P:S. ”Maroniul” ăla din interior e un vermillon de fapt și merge bine cu albastrul ext. (și mai bine cu un ”british racing green”, dar na, de gustibus...)