Interior
Modelul M550i xDrive nu este altceva decât un lup în blană de oaie, așa cum se spunea odată. La nivel de design nu este cu aproape nimic diferit față de un Seria 5 normal. Iar la interior, dacă nu ai avea sigle M550i prin mai multe locuri, ți-ar fi foarte greu să-l diferențiezi de un banal 520d.
Aerul general din habitaclu este de mașină premium germană. Pielea este de calitate foarte bună, finisările de top, iar materialele folosite pretutindeni vorbesc despre calitatea aia faimoasă în toată lumea. Designul poate părea ușor învechit, dar este o lecție de ergonomie, folosirea funcțiilor mașinii fiind foarte ușoară.
Cu ocazia faceliftului, Seria 5 a primit un ecran mai mare pentru sistemul multimedia, care poate măsura până la 12.3 inch. Uneori, acesta poate părea un pic prea mare, iar integrarea lui în designul general al bordului nu este foarte bună. Pare un fel de tabletă uriașă, cocoțată pe bord de către ingineri, după ce designerii și-au făcut treaba și au plecat acasă.
Poziția la volan este joasă. Unii ar putea-o considera poate prea joasă, dar aceasta, și forma scaunelor M Sport, îți oferă o senzație de control ce rar se mai întâlnește pe mașinile moderne. Spațiul este decent în față, dar cei de peste 1.80 s-ar putea să nu stea foarte confortabil în spate. Mai ales în spatele unui șofer de aceeași înălțime.
Spațiile de depozitare sunt și ele destul de generoase, iar portbagajul oferă până la 530 de litri de stocare. Aici M550i se poziționează fix între rivalii săi, E53 AMG oferind 540 de litri, în timp ce Audi S6 are la dispoziție 520 de litri.
Dar vai să ne uităm cu admiraţie exact la maşina care ne omoară cu poluarea ! Câtă prostie !! PS Să vedem dacă trecem cenzura.