BMW Seria 2 Active Tourer

2.0 Benzina Turbo (225i) 231CP Aut8

Interior

4.0

Dacă eşti familiarizat cu formele interioarelor BMW, vei observa două lucruri mari şi late în această maşină. Primul este legat de faptul că toate elementele sunt asemănătoare cu cele din restul gamei mărcii bavareze. Display-ul central e acolo, butonul iDrive e şi el la locul lui, sistemul de climatizare e la fel, volanul aşijderea, iar ceasurile de bord sunt transplantate. 

Al doilea e legat de faptul că există, totuşi, câteva lucruri schimbate. De exemplu, butonul Driving Experience Control, prin care modifici modul de rulare, se află pus în zona inferioară a bordului şi ai şanse mari să-l uiţi acolo neatins. De asemenea, aşa cum am spus şi mai sus, într-un Seria 2 Active Tourer stai mai sus decât în mod normal, poziţia la condus fiind asemănătoare celei din X1.

Una peste alta, însă, vorbim de un BMW în care nu mai contează ce înălţime ai sau cât de corpolent eşti, pentru că maşina asta îţi oferă spaţiu vertical şi orizontal la discreţie. Plus 468 de litri în portbagaj, spaţiu demn de o maşină de familie adevărată. Un minus pentru faptul că locurile destinate sticlelor şi paharelor este acoperit de cotieră atunci când aceasta e trasă în faţă. Dacă nu eşti atent, poţi să verşi lichidele pe tapiţeria scumpă pe care ai comandat-o de pe o listă de opţiuni foarte bogată la acest capitol.

Dacă familia ta e mai numeroasă decât media europeană, BMW îţi oferă şi o alternativă cu şapte locuri, denumită Seria 2 Gran Tourer. Aceasta din urmă are maxim 192 de cai, dar spaţiu cât să duci în vacanţă şi o pereche de bunici. Întreabă la dealer şi ţi se va răspunde.

  • vianu, miercuri, 20.05.2015 09:16

    La articolul precedent ati trecut la "minusuri" volumul portbagajului...acum e ok, ba chiar demn de o masina de familie :) Modelele astea oarecum "de nisa" parca sunt facute sa-si fidelizeze clientii si nu sa atraga altii noi. VW cu SportVan, Merc cu B-Klasse.....fiecare incearca sa ocupe orice spatiu liber pentru a-si tine fanii aproape. Nu ma voi opri nicicand sa aduc aminte "ciudatenia" asta: http://4.bp.blogspot.com/-26iyCEL-RKU/UwDyP6TcQWI/AAAAAAAQICw/KiFlQOQ_OTU/s1600/BMW-Kia-Comparo-0.jpg

  • mircea, miercuri, 20.05.2015 09:49

    @vianu Farmecul diversității de opinie. Poate cel mai bun exemplu al faptului că la Automarket contează opinia jurnalistului, nu altceva. :) În rest, volumul portbagajului lui Seria 2 AT e mai aproape de cel al lui Logan decât de cel al lui Sandero. Mi se pare îndeajuns de relevant.

  • S, miercuri, 20.05.2015 09:57

    Nu vad de ce as da pe un Golf Plus putin mai calitativ 50.000euro.

  • qwerty, miercuri, 20.05.2015 10:38

    Pretul de 53.000 eur poate fi sumarizat prin WTF!!!! De ce ai cumpara asa ceva in locul unui BMW seria 5 turing care la motorul de 245cp este o idee mai ieftin?

  • kbm, miercuri, 20.05.2015 13:12

    au inebunit de tot rau dar rau 53 de mii doamne fereste

  • arhitect, miercuri, 20.05.2015 14:39

    1. se simte ca BMW este la primul monovolum... spatiul si felxibilitatea nu se compara cu Picasso, Scenic, C max 2. daca ar fi preluat designul de la i3 ar fi avut sanse intr-o clasa in care francezii fac piata !..." altfel design placut" e formulare politicoasa ... 3.pe cand un test drive cu campionul categoriei MPV compact in 2014, CITROEN (GRAND) PICASSO ? vezi http://left-lane.com/european-sales-2014-midsized-mpv-segment/ 4. pt comparatie seria 2 (coupe+monovolume) a vandut o cincime cat citroen si diferenta la pretul "fara zorzoane" e sub 10% vezi http://left-lane.com/european-car-sales-data/bmw/bmw-2-series/ 5. introducerea articolului e binevenita si obiectiva (monovolume vs breakuri vs sedan); personal nu inteleg de ce romanii , care de obicei se vor pragmatici, viseaza la limuzine/sedanuri si, mai nou, la SUVuri ! 6. O DORINTA: MAI MULTE DRIVE TESTuri cu masini normale , pt ca cele pt masini "asa zis" premium abunda in toata media

  • Japonezul, miercuri, 20.05.2015 21:58

    Pretul este nejustificat de mare. Bine...pretul de baza este mai normal. De aceea nu merita sa cumperi masini nemtesti. Ele vin goale si daca vrei sa pui ceva se dubleaza pretul de baza.

  • Foarte Vast(vezi-l pe BUSU), marţi, 26.05.2015 16:13

    pt "domnul S " Calitativul. Ești foarte CALITATIV în scriere. Îți plac decât manelele care este , nu-i așa ? Sau fix manelele. Dar este bine pt că este nevoie și de voi.

  • OVIDIU, marţi, 26.05.2015 22:22

    ADEVARAT CA MAI AU INCA MULTE DE PUS LA PUNCT PENTRU A OBTINE UN ADEVARAT MONOVOLUM DAR PRETUL ESTE INFIORATOR DE MARE PTR. MINE UN MONOVOLUM TREBUIE SA FIE SPATIOS SA FIE O SUFRAGERIE PE ROTI SA AI CONFORTUL MAXIM PE CARE TI-L DORESTI SA AI DOTARI SUFICIENTE SI UN MOTOR DESTUL DE PUTERNIC SI LA EXTERIOR O LUNGIME DECENTA DE MAXIM 4,50M. CONCLUZIA MEA MAI BINE C4 PICASSO NU AI CE FACE CU PUTERI DE PESTE 190CP. CEI CE CUMPARA MONOVOLUME NU SUNT PILOTI DE FOMULA I