BMW X1 facelift

2.0 xDrive18d Sport Line

Tinuta de drum

4.5

Cel mai plăcut lucru la BMW X1 este ţinuta de drum. Nu te-ai aştepta ca un SUV sau un break înălţat - depinde cum priveşti - să fie atât de dinamic. Ei bine, este. Şi poate sta fără ruşine alături de BMW seria 3 la capitolul comportament rutier. Suspensia este fermă, dar fără a muta rinichii celor din interior, ceea ce permite abordarea sportivă a unui drum virajat de munte. Apoi, un mare plus este adus de direcţie. Volanul are o demultiplicare scurtă şi precisă, iar asistarea este impeciabilă, ceea ce transformă condusul acestui automobil într-o adevărată plăcere. 

  • mircea1380, vineri, 23.08.2013 11:19

    @Automarket: tinand cont ca vorbim de un crossover/mini-SUV, ma asteptam si la cateva cuvinte cu privire la comportamentul in afara asfaltului. Stiu ca vorbim de o masina cu capacitati limitate in off-road, dar garda la sol, motorizare si sistemul 4x4 recomanda masina si pentru iesiri usoare in afara asfaltului; vorbim totusi de un diferentiator in fata alegerii unui 318d sau 118d ... parerea mea.

  • eee, vineri, 23.08.2013 11:46

    la datele dvs de la masini noi, zice ca suta este in 9.9 secunde si viteza maxima 195. la 1600 de kg cat are breakul asta cu 143 de cai oricat de "frumosh" ar fi, nu il vad sa prinda suta in 9.6 secunde. e o parere personala, insa motorul asta mergea pe un serie 1 ca sa ma plimb prin oras, ca sa il numim premium, nu pe x1, de la care as avea probabil pretentia sa depaseasca fara probleme pe drumuri de munte, in mijlocul iernii, cu 4 persoane si echipament de ski in el. nu de alta, dar ix35 iti ofera vreo 180 de cai la jumatate de pret. deci la performate 5 stele la 143 de cai la un break premium ... scartaie. la pret de asemenea, e extrem de scumpa pentru ce ofera. iar interiorul e frumos numai cu optionale de 16000 (la o masina de 28 pui optionale de 16 mii ????), daca nu pui pe el arata cam rau ... chiar neplacut.

  • xxx, vineri, 23.08.2013 11:49

    Nu stiu cine le-a facut sau de unde sunt recuperate fotografiile, dar sunt unele dintre ele, nu stiu cum sa zic... total nefericite Se putea curata masina de praf si nu ma interes amprentele de pe mobil Nu ne-a placut Preţ de achiziţie Ghinion de nesansa, BMW nu este pentru toti

  • Vasilica, vineri, 23.08.2013 12:06

    Eu am incredere in BMW nu vad care ar fi motivul sa minta cand ei au un anumit nivel foarte greu de egalat nu mai zic de a fi depasit. La alte branduri vanzarile comparativ cu BMW sunt praf si asta spune multe!

  • Marius, vineri, 23.08.2013 12:52

    Nu stiu cum pot unii sa compare Hyundai cu BMW. In ceea ce priveste motorul, mai potrivit pentru X1 ar fi Xdrive 20D.

  • Pavl, vineri, 23.08.2013 13:31

    @eee Nu mai compara te rog X1 cu IX35. Nu au nicio treaba unul cu celalalt. Vorbim de premium cu marca de volum. Oricum, cred ca sprintul lui X1 este mai rapid decat cel al IX35 cu toti 180 de cai ai lui. IX are avantajele lui, dar nu poate fi comparat cu X1.

  • slVW_83, vineri, 23.08.2013 14:53

    Eu nu fac prostia să compar acest X1 cu IX35, cel din urmă fiind doar o gogoaşă umflată pentru naivii care vor ''jip''. Însă îl voi compara cu un A4 Allroad facelift care în opinia mea arată mult mai masculin, mai agresiv şi dinamic. Aş alege clar un Allroad, X1 fiind mai potrivit pentru tinere domniţe sau mame mai de fiţe.

  • mircea1380, vineri, 23.08.2013 16:29

    @slVW_83: departe de mine de a ma declara fan BMW (imi plac si unele, si altele, si le recunosc meritele la dezvoltarea automobilismului in decursul timpului), dar A4 Allroad cu ai sai 18cm garda la sol chiar nu-si are rostul in discutie. Recunosc meritele Audi la dezvoltarea sistemelor 4x4 pentru turisme, dar - comparativ cu X-Drive-ul - au ramas putin in urma dpdv al performantelor pe asfalt; quattro-ul lui Audi porneste de la o tractiune fata, pe cand x-drive-ul de la BMW porneste de la o tractiune spate -> solicitari mai mici pe directia masinii si comportament mai sportiv. Asta ca sa nu vorbesc de diferenta nejustificata de pret intre A4 Allroad si X1. Oricum niciunul dintre cei doi producatori nu are vreun model capabil in afara asfaltului, dar parca X1 se descurca cel mai bine dintre toate (e usor, relativ scurt si cu motorizari puternice). De la Audi, cel mai capabil in afara asfaltului mi se pare a fi prima generatie de A6 Allroad (C6).

  • antonny, vineri, 23.08.2013 21:33

    nu merge sa comparam cu IX 35 DAR ....hai sa comparam cu Volvo XC 60 ......

  • alexx84, vineri, 23.08.2013 22:14

    Ce treaba are X1 cu XC60? Sunt segmente total diferite...x1 e concurent pt q3, evoque si in curand GLA. O masina potenta as spune, cu clare capabilitati dinamice, dar la noi in Romanica nu prea are cautare ca romanul e fudul si vede doar X6 si GL second la aceeiasi bani, chit ca au 400k km la bord...

  • mm, sâmbătă, 24.08.2013 08:17

    toparlani care fac economie la sapun dar aspira la bemve

  • mm, sâmbătă, 24.08.2013 08:40

    cineva spunea ca pentru o masina de 40.000 de euro tre sa ai venituri de 2000-3000 euro/luna, asta insemnand numai pentru achizitie doi ani de munca, dar nu-I nimic, mananci paine cu margarina si te dai cu bemveul. natie de cretini, la 2000 de euro/luna iti poti permite cel mult o fabia, acum inteleg si eu de ce e plina tara de masini de top, romanul prefera sa se dea mare decat sa-si traiasca viata, pentru un x1 ai nevoie de cel putin 7000 euro/luna, asa ca 90% din posesorii acestor masini nu sunt altceva decat niste toparlani care se dau mari cu masinile ca de altceva nu sunt capabili.

  • @mm, sâmbătă, 24.08.2013 09:11

    Frustratule, exista finantare, ai auzit de asta? Ai auzit sa platesti rate de cateva sute de euro pe luna pt o masina noua? Crezi ca neamtul isi cumpara Bmw nou cu banii in mana? Auzi cica la 2000 pe luna iti permiti doar o Fabia:).

  • Sambata, sâmbătă, 24.08.2013 09:35

    Datele tehnice sunt gresite. Masina asta prinde suta in 9.9 secunde si viteza maxima este 195 km/h (vezi site-ul Bmw). In alta ordine de idei, X1 este de departe cea mai urata masina din clasa (alaturi de seria 1 pe platforma tehnica a careia se bazeaza) iar interioarele sunt, sa ma exprim bland, de toata jena. Am fost pasager de mai multe ori in X1 si nu am fost impresionat, din contra, calitatea plasticului este sub modele non-premium la o masina de 40.000 euro. Multi dintre romani nu inteleg ca nu orice model MB, Audi sau Bmw este premium, chiar daca marca in sine e de asa natura, iar modelu prezentat NU face parte din categoria mai sus mentionata

  • @@mm, sâmbătă, 24.08.2013 09:35

    pt. 40000 euro, cofinantare 5000 (cat poti lua pe masina veche), inseamna o rat lunara de 900 euro, adauga 200euro gazul, inca 100 euro casco, reviziile inca vre-o 30, mai pui vre-o 20 alte cheltuieli, te duci la 1250 euro/luna, mai ramai cu 750 euro, traieste tu cu banii astia

  • @mm, sâmbătă, 24.08.2013 09:45

    Bai da ce calcule faci tu, stii exact cat primeste omul pe masina veche si cat plateste gazul, tu continua sa crezi ca aia care-si cumpara Bmw-uri noi mor de foame, dar esti in eroare.

  • @@mm, sâmbătă, 24.08.2013 10:02

    daca un sarantoc cu 2000 euro/luna isi cumpara bemve, e jale

  • @@@mm, sâmbătă, 24.08.2013 14:56

    Bogatule, exista si varianta sh, in toata lumea exista si aceasta piata, cu 2000 pe luna poti intretine corespunzator multe masini care initial erau f scumpe de noi, pana la urma tu ce vrei? La cine latri? La romanii care isi cumpara Bmw nou si mori de grija lor ? Lasa, nu mai muri.

  • BaditzaEx, marţi, 27.08.2013 02:39

    @mm perfect punctat, dar n-ai cu cine... Capra moare de raie dar tine coada sus !

  • Andrei, sâmbătă, 07.09.2013 12:36

    @Automarket. Cand mai faceti review-uri partinitoare pe viitor, va rog eu sa o faceti o idee mai subtil. Inteleg ca nu v-au dat un X1 de 48.500 euro ca sa ii criticati, dar totusi mai da-o-ncolo de treaba ca nu e rupta din rai masina asta. 1) Motorul asta de 143 de cai e modest in comparatie cu greutatea masinii si cu pretentiile sportive emise de BMW 2) consumul pe care il comunicati e o gluma proasta- masina asta scoate 6,ceva .. mediu Extraurban, nu ati zis de consum urban pentru ca isi facea toata lumea cruce sa fi auzit de 10-12 %. Suspensia e ferma dar nu-ti muta rinichii- da, adevarat...pe o autostrada proaspat turnata sau pe un drum din Elvetia. Pe drumuri normale de Romania topaie ca o capra si pe cele mai mici denivelari si-ti scutura creierii si cand trece peste cea mai mica gropita. 4) Interiorul e foarte primitor- cum naiba sa nu fie primitor cu optionale care costa cat o masina decenta ????? Pentru o masina cu un pret de baza de 32.000 euro are, cred, unul dintre cele mai nasoale, anoste si de slaba calitate interioare pe care le-am vazut in ultimii ani. Nu e nimic primitor acolo- plasticuri de 2 lei, tapiterie anosta, un radio mai slab decat unul standard de Logan si un calculator de bord cu un display de 1 cm patrat. 5) Ati avut macar bunul simt sa va legati de pret. Este, cred, una dintre cele mai scumpe masini de 140 de cai de pe piata in Romania. E monstruos de mult. La final am sa zic ca intr-adevar cutia e foarte buna, precisa si rafinataa, le fel cum directia si tinuta de drum pe drumuri netede sunt de nota 10. Nu stiu toate astea din auzite ci pentru ca asta conduc de un an si o cunosc prea bine. Toate bune si, serios, faceti si voi articole mai obiective si impartiale.

  • Mihir, vineri, 27.09.2013 02:03

    / Toufik, mil felicitaciones!!!!!!!!! Te mando un abzrao grandedsimo, te lo mereces, cuando vaya a Francia damos la vueltica en tremendo carro, definitivamente estamos en el mejor negocio del mundo, con el mejor staff del mundo y con los mejores ledderes del mundo, el medo viene en camino pronto :-).