
Interior
Interiorul lui BMW X1 a fost modificat subtil odată cu facelift-ul, consola centrală fiind orientată cu mai multe grade înspre şofer, amintind de modelele mai vechi din gama constructorului bavarez. Schimbarea nu este dramatică, pentru că nu era nici necesară o modificare radicală şi nici nu era posibilă o modificare de acest gen, după cum ne-a explicat designerul şef al interiorului. Cei de la BMW s-au concentrat pe micile modificări de efect, cum ar fi un afişaj mai mare pentru sistemul iDrive şi materiale noi pentru unele suprafeţe interioare.
Scaunele din faţă ale lui X1 sunt la fel de confortabile, în timp ce spaţiul disponibil pentru ocupanţii locurilor din spate a rămas neschimbat. Am apreciat în mod special modul în care au fost profilate scaunele faţă, deoarece aceastea oferă un nivel bun de suport lateral, fără să fie prea sportive. În ceea ce priveşte portbagajul, acesta oferă tot 480 de litri, cu 15 litri mai mic decât în cazul generaţiei noi a lui Seria 3 Touring şi mai mic decât al generaţiei precedente a lui Seria 3 Touring. Astfel, SAV-ul din Munchen nu impresionează prin volumul portbagajului, în timp ce bancheta din spate ar putea deveni neîncăpătoare pentru pasagerii adulţi ceva mai înalţi sau mai "bine clădiţi".
Dacă ne concentrăm doar pe şofer şi pe pasagerul din faţă, situaţia este mult mai roz, cei doi fiind răsfăţaţi cu suficient spaţiu pentru cap, genunchi şi umeri.
X1 este mult mai reusit ca design decat X3