Tinuta de drum
BMW X3 se mândreşte cu o ţinută de drum exemplară, ghidată cu atenţie de o serie de sisteme printre care se numără şi excelentul xDrive. Prin apariţia lui X4 în gamă, lui X3 i s-a putut da o tentă mai confortabilă. Virajele întâmpinate cu prea mult aplomb vor aduce un iz uşor subvirator şi un strop de ruliu al caroseriei, dar nimic îngrijorător.
Sistemul Performance Control, adică acel comutator multifuncţional de unde este selectat unul dintre cele patru moduri de rulare diferite, de la Sport+ la Eco Pro, asigură plierea lui X3 pe starea de spirit a proprietarului. Se poate sări de la confort la economie de carburant sau chiar la o ţinută de drum extrem de ţeapănă, sprijinită cu drag de sistemul electronic de control al amortizoarelor (opţional).
Pentru că este un SUV, trebuie să vorbim şi despre terenul accidentat, un bavarezul are limitele lui, dictate atât de garda la sol de 212 mm, cât şi de cele două unghiuri de atac şi degajare, de 25.7, respectiv 22.6 grade. Anvelopele de stradă aduc şi ele propriile lor limitări suplimentare. Cât timp există o înclinaţie moderată şi un nivel de aderenţă potrivit, cu anvelopele de stradă te descurci liniştit cu X3 în afara şoselei.
Pentru cei care vor să ducă totul la extrem există şi un sistem de asistenţă la coborâre (Hill Descent Control).
Comparat cu vechiul model arata excelent. Mini X5 chiar foarte OK!