Interior
BMW este unul dintre acei producători care au decis ca interiorul modelelor proprii să nu fie transformate radical de-a lungul anilor. Cei care au pășit vreodată în interiorul unui model produs de constructorul german o să recunoască imediat stilul și așezarea pregătită de BMW în habitaclul noului X4.
De foarte mulți ani, interioarele nemților mizează pe evoluție și nu pe revoluție, iar acest lucru se pare că nu i-a deranjat pe fanii mărcii. Imediat ce vei deschide portiera noului BMW X4 vei observa că nemții nu glumesc atunci când vine vorba de calitatea materialelor. Elementele de pe portieră sunt finisate excelent, iar volanul gros cu logo-ul M o să-ți ofere un salut călduros. Scaunele sunt bine profilate și confortabile, iar poziția de conducere este una ridicată. Pe scurt, fix elementele pe care te aștepți să le găsești pe un SUV cochet.
Dacă vei atinge materialele folosite la interior ,cu siguranță nu vei avea niciun motiv să strâmbi din nas. Zonele de depozitare sunt bine gândite și oferă spațiu suficient pentru nevoile zilnice. Buzunarele ușilor sunt generoase, iar cotiera adâncă permite depozitarea unor obiecte de dimensiuni ceva mai mari. Dacă telefonul tău mobil suportă un sistem de încărcare wireless, atunci tăvița poziționată în partea de jos a consolei centrale devine prietenul tău pe tot parcursul drumului.
Instrumentarul de bord digital își schimbă culorile și informațiile afișate în funcție de modurile de rulare, dar șoferii pot personaliza detaliile oferite.
Pe locurile din spate se stă confortabil, însă nu încercați să-l utilzați și pe cel din mijloc, mai ales dacă aveți în plan drumuri lungi. Tunelul central este ceva mai ridicat și o să pună probleme pasagerului de aici. Spre deosebire de vechiul X4, noua versiune propune 27 de milimetri în plus în dreptul spațiului pentru picioare. Iar pasagerii din spate vor aprecia acest lucru. Spațiul pentru cap este suficient, însă dacă știți că aveți prieteni ceva mai înalți, atunci X3 rămâne soluția perfectă.
Portbagajul oferă 525 de litri, iar prin rabatarea scaunelor din spate (40:20:40), volum crește până la 1.430 de litri.
Asta-i farmecul modelelor premium germane:sa reusesti sa le dublezi pretul de baza prin adaugarea optionalelor!