Design
Când vine vorba de design, părerile sunt împărțite în două tabere extremiste. Fanii acestui tip de caroserie spun că X4 arată excelent și se potrivește cu spiritul sportiv, în timp ce puriștii mărcii vor huli în continuare decizia BMW de a aduce pe piață un astfel de model.
În cele două zile de test am văzut reacții din ambele părți descrise mai sus, dar cele mai multe s-au terminat cu zâmbete din partea privitorilor. N-am înțeles cum X4 reușește să atragă atât de multe priviri, însă un lucru este clar: oamenii își doresc SUV-uri, iar unul cu forme rotunjite are șanse mari să câștige admirația trecătorilor.
Spre deosebire de vechiul X4, noua generație a primit modificări în zona frontală. Grila frontală este acum ceva mai mare, blocurile optice au fost restilizate, iar proiectoarele au o formă nouă. Spoilerele au trecut și ele prin bisturiul designerilor, iar stopurile vin cu un design nou. Pentru ceva mai multă sportivitate, X4 primește un sistem de evacuare cu două terminații, indiferent de motorizarea aleasă.
Asta-i farmecul modelelor premium germane:sa reusesti sa le dublezi pretul de baza prin adaugarea optionalelor!